Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat je hoofd lekker in een guillotine terecht mag komen.
Ik vind je opsomming niet helemaal volledig. Volgens mij mis je nog een paar dingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.
nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
stem jij nu wel of niet op mij trouwensquote:
Ik mag maar 1 keer stemmenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
stem jij nu wel of niet op mij trouwens
je mag ook overnieuw stemmen.quote:
Kan ik niet verifiëren zonder picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik ben best lekker
Nee, Paul is heel strengquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je mag ook overnieuw stemmen.
Nee hoor, als je mij echt een lekkere hunk vind begrijpt paultjuhhh dat echt wel dus gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mij echt een lekkere hunk vind begrijpt paultjuhhh dat echt wel dus gewoon doen.
1 stem naar de wasbeerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben super schattig wasbeertje
[ afbeelding ]
Niet oordelen als je me nog nooit gezien heb!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het symbool van mannelijkheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wat heeft Baaj nou weer op zn hoofd
Ik geloof dat jij best lekker bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet oordelen als je me nog nooit gezien heb!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |