Je hebt geen idee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:42 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dan is het hopeloos gesteld met de vrouwen op fok
Noem jij eens een naam dan hommoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is hopeloos gesteld met vrouwen hier.charmant is een vies woord.
Dat is juist 't punt. Er zijn geen leuke, knappe, charmante vrouwen op FOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem jij eens een naam dan hommo
Dat was de vraag ook nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is juist 't punt. Er zijn geen leuke, knappe, charmante vrouwen op FOK!.
Ik las 't niet goed genoegquote:
quote:
Zo een ouwe tang die denkt dat ze de baas is hierquote:
Beetje jammer, dit.quote:
Volgens mij zijn er weinig vrouwen op de wereld die kunnen zeggen dat ze zoveel mannen onder de duim hebben, en dat maakt Yvonne weldegelijk een succesvolle vrouw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo een ouwe tang die denkt dat ze de baas is hier
Ze stonden in onderstaand topic, maar zijn helaas voor jou alweer weg.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze stonden in onderstaand topic, maar zijn helaas voor jou alweer weg.
40+ / [40+ SC #225] Supergirl en de foto's
google cachequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer, ben wel benieuwd naar haar.
die neus manquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:23 schreef Paul het volgende:
Ik ga voor Fotoboek van PatriciaPrecies
[ afbeelding ]
Valse tussenstand:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:26 schreef Paul het volgende:
1E TUSSENSTAND FOK BABE 2013
yvonne 4
Karina 2
patricia precies
chowi
Snowbells
Brennie
Vera
Supergirl
Sanasoufi
Krul
Ik lees er maar 3quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Valse tussenstand:![]()
Njos, Uccie en ikzelf hebben op Karina gestemd, dat zijn er 3....en met sp3c is stem nummer 4 ook al binnen!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer, ben wel benieuwd naar haar.
Ben nu al klaar gekomenquote:
quote:
Ik herken Mono zijn stem gewoonquote:
Mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik herken Mono zijn stem gewoon
Kijk dit filmpje maar even, dan zie je d'r wel voorbij komen.quote:
Hahahaahhaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik herken Mono zijn stem gewoon
Awh thanksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef MichaelScott het volgende:
Moira.![]()
Leuke foto in je fobo btw
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje maar even, dan zie je d'r wel voorbij komen.
Warning: Kijken is op eigen risico, want naar FOK!kers kijken kan schade opleveren voor de gezondheid.
Sure..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:11 schreef Nikonlover het volgende:
Mijn vriendin(ja, ze zit ook op FOK! Maar ik zeg niet onder welke naam xd)
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Sure..![]()
Zeker gewoon een kloon van jezelf..
Hi ha hoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NeeZe leest en post onder mijn naam xD hihihohohohehehe xD daar heb je even goed.voor t lapje gehouden xd
Post ik filmpjes op FOK! dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er een poll komt over wie de lekkerste filmpjes op FOK! post, dan krijg jij mijn stem.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:39 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga met Etsu & Dromenvangertje mee trouwens [ afbeelding ]
Quote ze maar, mensen zijn soms onduidelijk op wie ze stemmenquote:
Life2.0 quote mijn semtex stemquote:
Matige chicks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef Paul het volgende:
Nu met foto's!
NIEUWE TUSSENSTAND!!!
yvonne 5
Karina 5
Kore 4
Dromenvangertje 3
Semtex 3
Krullenbolletje 2
Vera 2
Supergirl 2
patricia precies
chowi
Snowbells
Brennie
Sanasoufi
Krul
Rocknijntje
Dolfijntjeslove
Lovelygirl19
Moira
Murmelli
Littlebrownie
Marie30
Gerda Tolsteyn
Missblackhairhighheels
[ afbeelding ]
Brennie
[ afbeelding ]
Krullenbolletje
[ afbeelding ]
PatriciaPrecies
[ afbeelding ]
Karina
[ afbeelding ]
Kore
[ afbeelding ]
Dromenvangertje
Er bestaan mensen met penis die knap zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Dat ook maar ja ik heb een penis.
Ja ik dus niet maar jij ook niet en jij hebt een kut als het goed is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Er bestaan mensen met penis die knap zijn.
Je beoordeelt obv 1 foto.. niet zo hypocriet zijn, trouwens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja ik dus niet maar jij ook niet en jij hebt een kut als het goed is.
2 ik heb ook nog in je foBo gekeken. Dus bonus materiaal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je beoordeelt obv 1 foto.. niet zo hypocriet zijn, trouwens.
Liefje laat ze nou maar die haters, je weet toch dat ik van je houquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je beoordeelt obv 1 foto.. niet zo hypocriet zijn, trouwens.
Blijf eens van m'n liefje afquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
2 ik heb ook nog in je foBo gekeken. Dus bonus materiaal.
Nou dan wil ik van jou ook wel een paar pics.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
2 ik heb ook nog in je foBo gekeken. Dus bonus materiaal.
21, maar zie er idd jonger uit hahahquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe oud is PatriciaPrecies ()? 19?
Paulquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefje laat ze nou maar die haters, je weet toch dat ik van je hou
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Paul
oke ik laat ze maar, ja?
ga dan maar snel onder mijn bed vandaan voordat ik politie aan de deur hebquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nou dan wil ik van jou ook wel een paar pics.
[..]
21, maar zie er idd jonger uit hahah
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef AMangold het volgende:
is dit een miss fok! verkiezing ofzo? :p haha
Wil je meedoen? Het is dat ik mijn stem al aan Yvonne gegeven heb maar anders had jij hem zeker gekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef AMangold het volgende:
is dit een miss fok! verkiezing ofzo? :p haha
niemand die mij kent op fok! :p plus, nee ik ga mezelf niet opgevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil je meedoen? Het is dat ik mijn stem al aan Yvonne gegeven heb maar anders had jij hem zeker gekregen.
Kwam je hier dan toevallig langs, je wil gewoon verkozen worden hequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
niemand die mij kent op fok! :p plus, nee ik ga mezelf niet opgeven
ik ging kijken wie er gekozen worden, tot mijn verbazing ken ik er maar eenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
Kwam je hier dan toevallig langs, je wil gewoon verkozen worden he
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
LittleBrownieee!Omdat ze mijn dochter is
Soberso LB.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
LittleBrownieee!Omdat ze mijn dochter is
Yeahh 1ste punt binnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Patricia is ook een betoverende gurly gurl. 1 swagpunt naar haar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik trek mijn stem terug. Ik wil hem graag nu aan Ezell schenken.
Hé, wa's deze. Ik ben een gozert.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik trek mijn stem terug. Ik wil hem graag nu aan Ezell schenken.
Ja maar je hebt zulke vrouwelijke trekjes dat ik dat soms gewoon vergeet!quote:
O ja, dat is waar. En mijn lange lokken doen mij als een vrouw lijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je hebt zulke vrouwelijke trekjes dat ik dat soms gewoon vergeet!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Yeahh 1ste punt binnen
Thanks rodawa![]()
Deze beter: http://i.fok.nl/userpics/262783/ezimba14044913491400.jpgquote:
Youre stunning, so stfuquote:
Wie?quote:
Net alsof zij echt lekker is.quote:
Doe ff normaal dit topic is een positief topic niet om te haten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Inktvisch het volgende:
Meloewamijn oma doet het nog beter.
Klopt een jaarlijkse show op FOK menson!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Het lekkerste fok-meisje
ONZ / Het lekkerste wijf van Fok!
ONZ / Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK!
Je bent er maar druk mee, Paul.
Ik heb haar hoofd nooit gezien..quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Net alsof zij echt lekker is.Niet begrijpen dat het wishful thinking is van users die enkel haar bumpers hebben mogen aanschouwen.
Vuil jongquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
Shit, ik ben heel Meloewa vergetenIk wil mijn keuze graag aanpassen van supergirl naar Meloewa
Ja nog bedankt dat je me er aan hielp herinneren dus je krijgt wel een speciale vermelding. Soort van mindere Godin. Minder. Maar Godin.quote:
Dan ben ik nog liever een vieze trolquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nog bedankt dat je me er aan hielp herinneren dus je krijgt wel een speciale vermelding. Soort van mindere Godin. Minder. Maar Godin.
Wel goed dat je terug bent gegaan naar je oude UI. Kudo's
Je mag jezelf in het volgende topic aanmeldenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan ben ik nog liever een vieze trol
Gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag jezelf in het volgende topic aanmelden
ONZ / Wie is de vieste trol op FOK?
We gaan samen aan kopquote:
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze beter: http://i.fok.nl/userpics/262783/ezimba14044913491400.jpg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Deze is ook leuk: http://i.fok.nl/userpics/262783/12.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:22 schreef bondage het volgende:
Ik stem op -supergirl-
Gewoon omdat het kan.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:46 schreef Phreakingout het volgende:
DromenVangertje, PatriciaPrecies__!!
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:52 schreef jcdragon het volgende:
Dromenvangertje, Krullenbolletje en VeerEli
quote:
wooootquote:
Dus dan stem je op een meisje van 16? (krul) Vind 't allemaal maar nogal pedoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee bedankt, geen voorgevel is bij voorbaat al geen stem
Nee bedankt, mijn stem is blanco, kan dat ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus dan stem je op een meisje van 16? (krul) Vind 't allemaal maar nogal pedo
SHEquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Yvonne, seriously?Voor FOK!Ouwe tang-award zeker?
Dan stem ik wel tegen. Hoe heet die muts ook alweer die weigerde naakt te gaan voor Serious Request?
En hoe ziet toradora eruit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef Toradora het volgende:
Hoe ziet Yvonne er dan uit? Waarom heeft ze zoveel stemmen?Ze is toch oud?
Beetje te zeikwijf, anders had ze wel hoge ogen gegooidquote:
Het is mijn beroep jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje te zeikwijf, anders had ze wel hoge ogen gegooid
Oude vrouwen zijn lekker. Jonge vrouwen niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef Toradora het volgende:
Hoe ziet Yvonne er dan uit? Waarom heeft ze zoveel stemmen?Ze is toch oud?
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oude vrouwen zijn lekker. Jonge vrouwen niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?![]()
Oudere vrouwen kunnen heerlijk zijn, maar ook gruwelijk.
quote:
Dan moet ik helemaal zoeken, ik denk iemand is wel zo lief om het mij te vertellen, of een foto te laten zien... Maar ik ga wel zoeken. pffquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?![]()
Oudere vrouwen kunnen heerlijk zijn, maar ook gruwelijk.
Google op FOK! yvonnequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal zoeken, ik denk iemand is wel zo lief om het mij te vertellen, of een foto te laten zien... Maar ik ga wel zoeken. pff
Ik heb dr al.quote:
+1quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
Niet lullig naar Yvonne bedoelt, maar SERIEUS? Hoe oud zijn de mannen hier op Fok!?
Ik ga toch echt voor Dromenvangertje, niks is zo lekker als een brunette met een schattig gezichtje
Denken dat dat serieus isquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
Niet lullig naar Yvonne bedoelt, maar SERIEUS? Hoe oud zijn de mannen hier op Fok!?
Ik ga toch echt voor Dromenvangertje, niks is zo lekker als een brunette met een schattig gezichtje
Ach komop, ik begon in de fipo met yvonne voor de grap, relaxquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
quote:
Ja maar ja maar, ze is al jaren de lekkerste babe?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach komop, ik begon in de fipo met yvonne voor de grap, relax
Maar waarom? Het is Yvonne 'maar'. Die gaat echt geen gratis betaalde Fok! accounts weggeven omdat men op haar stemt, ik denk, je kan net zo goed serieus stemmen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat dat serieus is![]()
Zijn allemaal slijmballetjes
Als ik dat wist had ik ook wel Yvonne gestemdquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is Yvonne 'maar'. Die gaat echt geen gratis betaalde Fok! accounts weggeven omdat men op haar stemt, ik denk, je kan net zo goed serieus stemmen toch?![]()
Oke, voor de begrippen van ONZ lul ik onzin....
Absoluut, natte gleuf represent alles.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ze is al jaren de lekkerste babe?
Heb je een mug shot van haar toevallig?quote:
dit jaquote:
Waarom zo weinig fotos in de OP . zo kan ik niet goed stemmen, want ik ken de helft nietquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef Kreator het volgende:
Ik moest een beetje overgeven bij sommige foto's.
*awkward boner*
Als we ze zonder kleding hadden gezien, dan stond iedereen nog op nul stemmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft allemaal nog te veel kleding aan om een objectieve stem te kunnen uitbrengen.
...ik denk dat sommige dames uit de OP beter niet uit de kleren kunnen gaan om meer stemmen te krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft allemaal nog te veel kleding aan om een objectieve stem te kunnen uitbrengen.
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we ze zonder kleding hadden gezien, dan stond iedereen nog op nul stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |