Kadootje van mij !quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Wauw....een heus naamtopic hebben in 40+ op je 20-ste!![]()
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Bij de rest van die foto's bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Heb ik ook al wel eens gehad.... Ik moet zeggen dat ik er weinig door ben veranderd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij de rest van die foto's bedoel je?
Daar valt niets te zien, behalve een katquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.
Foto van d'r poes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar valt niets te zien, behalve een kat
Het zal wel de kater zijn ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Foto van d'r poes?
(Sorry, vrijdagmiddag.....)
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
GC / Wat voor soort vrouw wil je
Een Hollandse Boerenmeid staat er niet eens bijniemand wil ons
Nou het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkie![]()
Ik overigens ook niet
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geborenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee..
Ik ben niet in Amsterdam geborenmaar dat had nog nooit iemand gevraagd, behalve Chufi dan..
Neh... beter van nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geboren![]()
waar je wel bent geboren ga je vast niet delen in dit topic?!
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vaderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... beter van nietkleine gemeenschap enzo... je weet maar nooit
![]()
Maar het was (toen nog) een klein dorpjezoiets als Wim Sonneveld zong
Jah... met hoge bomen en een sloot voor de deurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vader
Welnee dat valt echt heel erg meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu voel ik me heeeeeeeeeeeeeeel oud
Gewoon hier....Waar ik nu woonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is lief van jemaar goed, waar ben jij geboren ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |