Kadootje van mij !quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Wauw....een heus naamtopic hebben in 40+ op je 20-ste!![]()
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Bij de rest van die foto's bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Heb ik ook al wel eens gehad.... Ik moet zeggen dat ik er weinig door ben veranderd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij de rest van die foto's bedoel je?
Daar valt niets te zien, behalve een katquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.
Foto van d'r poes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar valt niets te zien, behalve een kat
Het zal wel de kater zijn ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Foto van d'r poes?
(Sorry, vrijdagmiddag.....)
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
GC / Wat voor soort vrouw wil je
Een Hollandse Boerenmeid staat er niet eens bijniemand wil ons
Nou het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkie![]()
Ik overigens ook niet
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geborenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee..
Ik ben niet in Amsterdam geborenmaar dat had nog nooit iemand gevraagd, behalve Chufi dan..
Neh... beter van nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geboren![]()
waar je wel bent geboren ga je vast niet delen in dit topic?!
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vaderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... beter van nietkleine gemeenschap enzo... je weet maar nooit
![]()
Maar het was (toen nog) een klein dorpjezoiets als Wim Sonneveld zong
Jah... met hoge bomen en een sloot voor de deurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vader
Welnee dat valt echt heel erg meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu voel ik me heeeeeeeeeeeeeeel oud
Gewoon hier....Waar ik nu woonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is lief van jemaar goed, waar ben jij geboren ook weer?
Dat ben ik vergeten waar je woontquote:
Assen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar ben jij geboren Kingeding?
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het was te lang stil heh...
Ah!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.
Nee Saint Tropez zegt ie tochquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice !!!!!!!!!!!Gezellig met het zonnetje op je blote kont
Wel vaak met al die sterren die daar komen ,,,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar schijnt het zonnetje toch altijd of niet?
Ik zag pa en Ma Kingeding al hier liggen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vaak met al die sterren die daar komen ,,,
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.
Ik zal het ze eens vragen of het op het strand was of wat saaier "gewoon" op de hotelkamer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zag pa en Ma Kingeding al hier liggen...
[ afbeelding ]
Rijke fantasie, denk ik
Dus je kamertje was nog niet eens behangen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het ze eens vragen of het op het strand was of wat saaier "gewoon" op de hotelkamer.![]()
Overigens ben ik heel nipt in Assen geboren, want mijn moeder was hoogzwanger toen mijn ouders uit Rotterdam naar Assen verhuisden....3 weken voor mijn geboorte.
Je bent te intelligent Fann....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ha!
NWS / Intelligente vrouw blijft kinderloos
effe lezen
Overdreven gedoe allemaal. Gewoon in de wieg flikkeren en klaar is Kees.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus je kamertje was nog niet eens behangen?
Bij ons ging het ook niet zo koetsjiekoetsjie hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overdreven gedoe allemaal. Gewoon in de wieg flikkeren en klaar is Kees.
Ik had wel 3 pakjes vandaagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er nog post vandaag?
Nee, alles is weg. Behalve een pakketje waarvan het adres onjuist was. Oneven nummer, terwijl er alleen even nummers in die straat zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er nog post vandaag?
Da's wel balen voor jou geloof ik toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alles is weg. Behalve een pakketje waarvan het adres onjuist was. Oneven nummer, terwijl er alleen even nummers in die straat zijn.
Neuh. Gewoon terug in de fietstas en afgeven bij het distributiecentrum. Het is vervelender voor de ontvanger en verzender. Want de ontvanger verwacht iets, maar krijgt niets en de verzender moet achterhalen wat wel het juiste adres is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's wel balen voor jou geloof ik toch?
Ah! Ja dat ook natuurlijk, maar als je iedere keer pakjes moet terugbrengen lijkt me ook lastigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon terug in de fietstas en afgeven bij het distributiecentrum. Het is vervelender voor de ontvanger en verzender. Want de ontvanger verwacht iets, maar krijgt niets en de verzender moet achterhalen wat wel het juiste adres is.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
En ik had bij het sorteren al iets van dat er iets niet klopte. Ik had voor die straat ook een brief en die had een even nummer en ik had wat ik me kon herinneren in de straat maar aan één kant huizen staan. Vermoeden klopte dus en dat voelt dan dus eigenlijk wel fijn.
Ik bezorg in principe gewoon brieven die in de bus passen. Maar er zitten ook regelmatig (in mijn wijk, vrijwel dagelijks) ook pakjes bij die niet door de brievenbus kunnen (vooral bibliotheekboeken). Dat was hier dus het geval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Ja dat ook natuurlijk, maar als je iedere keer pakjes moet terugbrengen lijkt me ook lastig
en ik dacht trouwens dat je per pakje betaald werd ofzoiets? Zal ik wel ergens gelezen hebben![]()
maar misschien klopt dat niet en is de helft maar blijven hangen
Ah, oké. ik snap hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bezorg in principe gewoon brieven die in de bus passen. Maar er zitten ook regelmatig (in mijn wijk, vrijwel dagelijks) ook pakjes bij die niet door de brievenbus kunnen (vooral bibliotheekboeken). Dat was hier dus het geval.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet hethet is een vloek
He ga je meequote:
Na de eerste zin hoort toch "naar Zandvoort aan de Zee" te komen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
He ga je mee
Naar het geheim van de zee
Op avontuur
Samen door water en vuur
Pas op die vis
Pas op die vis is een haai
Geef dat beest een...
Geef dat beest een oplawaai
Kabouters: He ho he ho...Je krijgt ’t niet kado
En de oester fluistert zacht
In t donker van de nacht
Heb ik hier een mooie parel grootgebracht ( OOOOOH!!!!)
Dus wees zuinig op m’n schat
Poets m op en poets m glad
Dat ie schittert voor de mensen van de staaaaaaaad
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na de eerste zin hoort toch "naar Zandvoort aan de Zee" te komen?
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!quote:
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
En dat 4 min volhouden .... Mijn Godquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe een wandelingetje gemaakt
Heb ik daarna gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissen
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?
Wel 2 talentvolle dochters erbij ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist....ik was helemaal afgeleid door die prachtige tuin.
4 jaar met een heks is me ook gelukt, dus 4 minuten is peanuts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat 4 min volhouden .... Mijn God
Ja mooi huis houdt ze er op na ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die inrichting van dat huis ook
klik dr net wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan heb je die dochter nog niet eens gezien
Dat dus ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pfffffffff ik kan het niet langer aanhoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |