quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na de eerste zin hoort toch "naar Zandvoort aan de Zee" te komen?
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!quote:
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
En dat 4 min volhouden .... Mijn Godquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe een wandelingetje gemaakt
Heb ik daarna gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissen
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?
Wel 2 talentvolle dochters erbij ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist....ik was helemaal afgeleid door die prachtige tuin.
4 jaar met een heks is me ook gelukt, dus 4 minuten is peanuts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat 4 min volhouden .... Mijn God
Ja mooi huis houdt ze er op na ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die inrichting van dat huis ook
klik dr net wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan heb je die dochter nog niet eens gezien
Dat dus ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pfffffffff ik kan het niet langer aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |