SHEquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Yvonne, seriously?Voor FOK!Ouwe tang-award zeker?
Dan stem ik wel tegen. Hoe heet die muts ook alweer die weigerde naakt te gaan voor Serious Request?
En hoe ziet toradora eruit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef Toradora het volgende:
Hoe ziet Yvonne er dan uit? Waarom heeft ze zoveel stemmen?Ze is toch oud?
Beetje te zeikwijf, anders had ze wel hoge ogen gegooidquote:
Het is mijn beroep jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje te zeikwijf, anders had ze wel hoge ogen gegooid
Oude vrouwen zijn lekker. Jonge vrouwen niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef Toradora het volgende:
Hoe ziet Yvonne er dan uit? Waarom heeft ze zoveel stemmen?Ze is toch oud?
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oude vrouwen zijn lekker. Jonge vrouwen niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?![]()
Oudere vrouwen kunnen heerlijk zijn, maar ook gruwelijk.
quote:
Dan moet ik helemaal zoeken, ik denk iemand is wel zo lief om het mij te vertellen, of een foto te laten zien... Maar ik ga wel zoeken. pffquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, HOE ZIET ZE ERUIT?![]()
Oudere vrouwen kunnen heerlijk zijn, maar ook gruwelijk.
Google op FOK! yvonnequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal zoeken, ik denk iemand is wel zo lief om het mij te vertellen, of een foto te laten zien... Maar ik ga wel zoeken. pff
Ik heb dr al.quote:
+1quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
Niet lullig naar Yvonne bedoelt, maar SERIEUS? Hoe oud zijn de mannen hier op Fok!?
Ik ga toch echt voor Dromenvangertje, niks is zo lekker als een brunette met een schattig gezichtje
Denken dat dat serieus isquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
Niet lullig naar Yvonne bedoelt, maar SERIEUS? Hoe oud zijn de mannen hier op Fok!?
Ik ga toch echt voor Dromenvangertje, niks is zo lekker als een brunette met een schattig gezichtje
Ach komop, ik begon in de fipo met yvonne voor de grap, relaxquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb dr al.
quote:
Ja maar ja maar, ze is al jaren de lekkerste babe?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach komop, ik begon in de fipo met yvonne voor de grap, relax
Maar waarom? Het is Yvonne 'maar'. Die gaat echt geen gratis betaalde Fok! accounts weggeven omdat men op haar stemt, ik denk, je kan net zo goed serieus stemmen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat dat serieus is![]()
Zijn allemaal slijmballetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |