quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef AMangold het volgende:
is dit een miss fok! verkiezing ofzo? :p haha
Wil je meedoen? Het is dat ik mijn stem al aan Yvonne gegeven heb maar anders had jij hem zeker gekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef AMangold het volgende:
is dit een miss fok! verkiezing ofzo? :p haha
niemand die mij kent op fok! :p plus, nee ik ga mezelf niet opgevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil je meedoen? Het is dat ik mijn stem al aan Yvonne gegeven heb maar anders had jij hem zeker gekregen.
Kwam je hier dan toevallig langs, je wil gewoon verkozen worden hequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
niemand die mij kent op fok! :p plus, nee ik ga mezelf niet opgeven
ik ging kijken wie er gekozen worden, tot mijn verbazing ken ik er maar eenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
Kwam je hier dan toevallig langs, je wil gewoon verkozen worden he
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
LittleBrownieee!Omdat ze mijn dochter is
Soberso LB.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
LittleBrownieee!Omdat ze mijn dochter is
Yeahh 1ste punt binnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Patricia is ook een betoverende gurly gurl. 1 swagpunt naar haar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik trek mijn stem terug. Ik wil hem graag nu aan Ezell schenken.
Hé, wa's deze. Ik ben een gozert.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik trek mijn stem terug. Ik wil hem graag nu aan Ezell schenken.
Ja maar je hebt zulke vrouwelijke trekjes dat ik dat soms gewoon vergeet!quote:
O ja, dat is waar. En mijn lange lokken doen mij als een vrouw lijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar je hebt zulke vrouwelijke trekjes dat ik dat soms gewoon vergeet!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Yeahh 1ste punt binnen
Thanks rodawa![]()

Deze beter: http://i.fok.nl/userpics/262783/ezimba14044913491400.jpgquote:
Youre stunning, so stfuquote:
Wie?quote:
Net alsof zij echt lekker is.quote:
Doe ff normaal dit topic is een positief topic niet om te haten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Inktvisch het volgende:
Meloewamijn oma doet het nog beter.
Klopt een jaarlijkse show op FOK menson!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Het lekkerste fok-meisje
ONZ / Het lekkerste wijf van Fok!
ONZ / Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK!
Je bent er maar druk mee, Paul.
Ik heb haar hoofd nooit gezien..quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Net alsof zij echt lekker is.Niet begrijpen dat het wishful thinking is van users die enkel haar bumpers hebben mogen aanschouwen.
Vuil jongquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
Shit, ik ben heel Meloewa vergetenIk wil mijn keuze graag aanpassen van supergirl naar Meloewa
Ja nog bedankt dat je me er aan hielp herinneren dus je krijgt wel een speciale vermelding. Soort van mindere Godin. Minder. Maar Godin.quote:
Dan ben ik nog liever een vieze trolquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nog bedankt dat je me er aan hielp herinneren dus je krijgt wel een speciale vermelding. Soort van mindere Godin. Minder. Maar Godin.
Wel goed dat je terug bent gegaan naar je oude UI. Kudo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |