Kadootje van mij !quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Wauw....een heus naamtopic hebben in 40+ op je 20-ste!![]()
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Bij de rest van die foto's bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Die kan ze toch maar mooi in haar FoBo zetten en met een gouden randje omcirkelen!
Heb ik ook al wel eens gehad.... Ik moet zeggen dat ik er weinig door ben veranderd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij de rest van die foto's bedoel je?
Daar valt niets te zien, behalve een katquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik kan haar FoBo niet bekijken.
Foto van d'r poes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar valt niets te zien, behalve een kat
Het zal wel de kater zijn ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Foto van d'r poes?
(Sorry, vrijdagmiddag.....)
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
GC / Wat voor soort vrouw wil je
Een Hollandse Boerenmeid staat er niet eens bijniemand wil ons
Nou het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoezo ''ons''? je komt niet eens van de boerderij gekkie![]()
Ik overigens ook niet
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ouders waren een dagje naar het platteland toen jij op het punt van geboren stond?
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geborenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee..
Ik ben niet in Amsterdam geborenmaar dat had nog nooit iemand gevraagd, behalve Chufi dan..
Neh... beter van nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ging er blind van uit dat je idd in amsterdam bent geboren![]()
waar je wel bent geboren ga je vast niet delen in dit topic?!
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vaderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... beter van nietkleine gemeenschap enzo... je weet maar nooit
![]()
Maar het was (toen nog) een klein dorpjezoiets als Wim Sonneveld zong
Jah... met hoge bomen en een sloot voor de deurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohnee flasbacks langs het tuinpad van mijn vader
Welnee dat valt echt heel erg meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu voel ik me heeeeeeeeeeeeeeel oud
Gewoon hier....Waar ik nu woonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is lief van jemaar goed, waar ben jij geboren ook weer?
Dat ben ik vergeten waar je woontquote:
Assen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar ben jij geboren Kingeding?
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het was te lang stil heh...
Ah!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.
Nee Saint Tropez zegt ie tochquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice !!!!!!!!!!!Gezellig met het zonnetje op je blote kont
Wel vaak met al die sterren die daar komen ,,,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar schijnt het zonnetje toch altijd of niet?
Ik zag pa en Ma Kingeding al hier liggen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vaak met al die sterren die daar komen ,,,
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....de "daar dus" posting van Laysa deed mijn radar loeien.
Ik zal het ze eens vragen of het op het strand was of wat saaier "gewoon" op de hotelkamer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zag pa en Ma Kingeding al hier liggen...
[ afbeelding ]
Rijke fantasie, denk ik
Dus je kamertje was nog niet eens behangen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het ze eens vragen of het op het strand was of wat saaier "gewoon" op de hotelkamer.![]()
Overigens ben ik heel nipt in Assen geboren, want mijn moeder was hoogzwanger toen mijn ouders uit Rotterdam naar Assen verhuisden....3 weken voor mijn geboorte.
Je bent te intelligent Fann....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ha!
NWS / Intelligente vrouw blijft kinderloos
effe lezen
Overdreven gedoe allemaal. Gewoon in de wieg flikkeren en klaar is Kees.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus je kamertje was nog niet eens behangen?
Bij ons ging het ook niet zo koetsjiekoetsjie hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overdreven gedoe allemaal. Gewoon in de wieg flikkeren en klaar is Kees.
Ik had wel 3 pakjes vandaagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er nog post vandaag?
Nee, alles is weg. Behalve een pakketje waarvan het adres onjuist was. Oneven nummer, terwijl er alleen even nummers in die straat zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er nog post vandaag?
Da's wel balen voor jou geloof ik toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alles is weg. Behalve een pakketje waarvan het adres onjuist was. Oneven nummer, terwijl er alleen even nummers in die straat zijn.
Neuh. Gewoon terug in de fietstas en afgeven bij het distributiecentrum. Het is vervelender voor de ontvanger en verzender. Want de ontvanger verwacht iets, maar krijgt niets en de verzender moet achterhalen wat wel het juiste adres is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's wel balen voor jou geloof ik toch?
Ah! Ja dat ook natuurlijk, maar als je iedere keer pakjes moet terugbrengen lijkt me ook lastigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon terug in de fietstas en afgeven bij het distributiecentrum. Het is vervelender voor de ontvanger en verzender. Want de ontvanger verwacht iets, maar krijgt niets en de verzender moet achterhalen wat wel het juiste adres is.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
En ik had bij het sorteren al iets van dat er iets niet klopte. Ik had voor die straat ook een brief en die had een even nummer en ik had wat ik me kon herinneren in de straat maar aan één kant huizen staan. Vermoeden klopte dus en dat voelt dan dus eigenlijk wel fijn.
Ik bezorg in principe gewoon brieven die in de bus passen. Maar er zitten ook regelmatig (in mijn wijk, vrijwel dagelijks) ook pakjes bij die niet door de brievenbus kunnen (vooral bibliotheekboeken). Dat was hier dus het geval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Ja dat ook natuurlijk, maar als je iedere keer pakjes moet terugbrengen lijkt me ook lastig
en ik dacht trouwens dat je per pakje betaald werd ofzoiets? Zal ik wel ergens gelezen hebben![]()
maar misschien klopt dat niet en is de helft maar blijven hangen
Ah, oké. ik snap hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bezorg in principe gewoon brieven die in de bus passen. Maar er zitten ook regelmatig (in mijn wijk, vrijwel dagelijks) ook pakjes bij die niet door de brievenbus kunnen (vooral bibliotheekboeken). Dat was hier dus het geval.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet hethet is een vloek
He ga je meequote:
Na de eerste zin hoort toch "naar Zandvoort aan de Zee" te komen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
He ga je mee
Naar het geheim van de zee
Op avontuur
Samen door water en vuur
Pas op die vis
Pas op die vis is een haai
Geef dat beest een...
Geef dat beest een oplawaai
Kabouters: He ho he ho...Je krijgt ’t niet kado
En de oester fluistert zacht
In t donker van de nacht
Heb ik hier een mooie parel grootgebracht ( OOOOOH!!!!)
Dus wees zuinig op m’n schat
Poets m op en poets m glad
Dat ie schittert voor de mensen van de staaaaaaaad
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na de eerste zin hoort toch "naar Zandvoort aan de Zee" te komen?
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!quote:
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
En dat 4 min volhouden .... Mijn Godquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is te zien dat het vele werken in je tuin z'n vruchten heeft afgeworpen....ziet er echt tip-top uit!
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe een wandelingetje gemaakt
Heb ik daarna gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alsof ik de vrouwelijke Tong zit te lezen....effe pissen
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe vind je mijn lekker pittig kort kapsel?
Wel 2 talentvolle dochters erbij ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist....ik was helemaal afgeleid door die prachtige tuin.
4 jaar met een heks is me ook gelukt, dus 4 minuten is peanuts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat 4 min volhouden .... Mijn God
Ja mooi huis houdt ze er op na ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die inrichting van dat huis ook
klik dr net wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan heb je die dochter nog niet eens gezien
Dat dus ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pfffffffff ik kan het niet langer aanhoren
dat piemelsokkenliedje valt best wel meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Wat heb je gerookt vanavond Sacha?
Ik vroeg toch niet waar je aan geroken had?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat piemelsokkenliedje valt best wel mee
ik denk eigen kweekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat ze daar op dat eiland hebben, Maar je hoeft maar een keer He te zeggen en voilaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Ja dat blijkt welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
ja alles goed hoor, ik ben verdwaald in joetjoep
Waarop eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat blijkt welKusje dr op, misschien dat het helpt
![]()
Dat jij je er tegen verzet is een ander verhaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij je er tegen verzet is een ander verhaal
Wij wachten nog steeds op instructiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarop eigenlijk?dat maakt nogal iets uit
Wij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij wachten nog steeds op instructies
Je loopt Sjoef te playen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarop eigenlijk?dat maakt nogal iets uit
Uitlokking, lijkt mij duidelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......is dat playen?
Pis?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj wiskepis
Heb ik jou uitgelokt dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer door Fann uitlokken zonder haar toestemming
Uh huh, straks gooi ik number thikie weer even in de groepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed humeur vanavond?
Niets meer tegen gekomen Sas?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
ja alles goed hoor, ik ben verdwaald in joetjoep
owkeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh, straks gooi ik number thikie weer even in de groep
nou die ene ,,, Nee niet dat ik me kan herinneren ,, Dus het kan altijd nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik jou uitgelokt dan?Wanneer?
#thickequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owkeeeeeeeeeeee
Wat is dat?
Dan blijf ik nog maar even 38quote:
Ik vind 38 OKquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog maar even 38
Gelukkig maar, want ik kan me ook niet herinneren en ik had maar 2 biertjes opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
nou die ene ,,, Nee niet dat ik me kan herinneren ,, Dus het kan altijd nog
Ah... ik weet het weer !quote:
Smiley overloadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik kan me ook niet herinneren en ik had maar 2 biertjes op![]()
dan weet ik meestal nog wel wat ik doe![]()
Maar waarschijnlijk waren mijn kaplaarzen te sexy, moet ik ook niet doendan ben ik
onweerstaanbaarik weet het...
I know you want itquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik weet het weer !
Kijk daar worden we vrolijker van... Als man wil ik wel ff je burgerlijke status weten .... Altijd handigquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar worden we vrolijker van... Als man wil ik wel ff je burgerlijke status weten .... Altijd handig
Ja, vandaar het lachenquote:
Voor de veiligheid: Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Woon je in Amsterdam of in de buurt?
OK Welkom dan maar hier ... Maar wel netjes gedragen zoals de rest OK? Kusje er op ... Ergens ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de veiligheid: Nee.
En je beschouwt het toch niet als "in de buurt" dus ik lieg ook nog eens niet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Welkom dan maar hier ... Maar wel netjes gedragen zoals de rest OK? Kusje er op ... Ergens ?
Herman van Veen, ik pasquote:
Heb je ook nog een baan of zo iets ? Je hebt werkende FoKkers en niet werkende FoKkers ... Maakt verder niet uit hoor ...quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef sacha het volgende:
ik stop met hé liedje zoeken, ik zoek ha ha ha liedjes vanaf nu
In sommige talen is dat hetzelfde.... Had ik je post niet eens gezienquote:
uuuuuuuh...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een stout meisje Sas, maar dat wisten we al
Best hoor! Trustequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij sjoef even bezig houden?
dan kan ik gaan slapen
Als ze net zo lief en leuk is als jij ... Blijf ik wel wakker... Maar dan moet ik ook stoppen met jajaja videosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij sjoef even bezig houden?
dan kan ik gaan slapen
Jij mag ook gaan slapen hoor, als je dat wilquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze net zo lief en leuk is als jij ... Blijf ik wel wakker... Maar dan moet ik ook stoppen met jajaja videos
En ik ben niet lief omdat ik die zorg belangeloos op me neem ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel lief dat je voor iemand anders voor me zorgt ...
Weekends ben ik meestal nog wel wat langer wakker ... Single Alone at home ..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij mag ook gaan slapen hoor, als je dat wil
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik ben niet lief omdat ik die zorg belangeloos op me neem ofzo?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...Spoiler is onleesbaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Voor mij niet .. Maar ook minder belangrijk ... Lief van je om nog ff voor me te zorgen danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Spoiler is onleesbaar..
Ja toch? Al dacht ik dat je al sliepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij niet .. Maar ook minder belangrijk ... Lief van je om nog ff voor me te zorgen dan
Ik was nog ff bezig met iets anders... Dus jij bent nog gewoon wakker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja toch? Al dacht ik dat je al sliep
Lijkt er wel op hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog ff bezig met iets anders... Dus jij bent nog gewoon wakker?
Geen kids, wel huisdieren ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef chufi het volgende:
Maar goed vrijgezel , kids?
en huisdieren gezien je UI?
OK.. Nee ik ben hier de hosselaar dus je bent gewoon ff gescreend (gedeeltijk)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen kids, wel huisdieren ja.
Maar uhh, ik solliciteer niet dus een sollicitatiegesprek lijkt me overbodig
Dank je chufi!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nee ik ben hier de hosselaar dus je bent gewoon ff gescreend (gedeeltijk)Welkom Whis
Maar ik sta niet in voor de rest van de users ... En sorry voor dat als je je aangevallen vond..quote:
Natuurlijk sta je daar niet voor inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik sta niet in voor de rest van de users ... En sorry voor dat als je je aangevallen vond..
Doe je nog iets aan werken of zo ... details niet echt belangrijk .. hint is leuk ..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk sta je daar niet voor in
Ja, vrijwilligerswerk en binnenkort weer de real deal hoop ik *fingers crossed*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je nog iets aan werken of zo ... details niet echt belangrijk .. hint is leuk ..
Kijk daar zitten we op te wachten ... Ouderen met goed nieuws Succes Whishedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, vrijwilligerswerk en binnenkort weer de real deal hoop ik *fingers crossed*
Dank denk ik?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar zitten we op te wachten ... Ouderen met goed nieuws Succes Whished
Thats life Whisquote:
Wat is dit voor nep-filosofie dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Thats life Whis
Met de tijd komt vanzelf je verleden en je toekomst... Als je tenminste een beetje serieus bent op het topic...
zijn dochter Annne was bij de slimste mens. Ik had er op slag net zo'n hekel aan als aan pa. Bij deze verklaar ik alle van Venen tot onhebbelijke mensen.quote:
dankjewel. We wonen er nu ruim 4 maanden en het bevalt ons uitstekend. Het enige nadeel is gewoon de 150 km die ik moet commuten om van en naar werk te komen. Maar aangezien ik net deze week een andere functie heb gekregen kan ik voortaan meer vanuit huis werken. Dus dat is echt heerlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:37 schreef Marrije het volgende:
Prima. Z'n gangetje, niks te klagen.
Wat woon jij trouwens prachtig Elizabeth.
Ik heb een smartphone maar ik weet niet hoe dat ding werktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
ik heb nog een ouderwetse Nokia, doet het prima..............geen poes pas voor mij
Ik ook, een prepaid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
ik heb nog een ouderwetse Nokia, doet het prima..............geen poes pas voor mij
Ik ken alle opties van mijn Nokia niet eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone maar ik weet niet hoe dat ding werkt
Ik had ook liever een gewoon eenvoudig ding gehad en die had ik ook, maar die Griek wilde mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken alle opties van Nokia niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op mijn smart/i-phone, want die heb ik niet.![]()
Ouderwets op de pc.
Ik heb mijn vrouw een laptop gegeven en dat vond ik wel voldoende.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En het was harstikke lief bedoeld natuurlijkmaar gewoon écht niet aan mij besteed dan soort
shit
Mijn laptop heb ik zelf gekochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw een laptop gegeven en dat vond ik wel voldoende.![]()
De telefoon regelt ze maar via onze dochter. Die heeft altijd wel een overcomplete liggen.
Dat sowieso, maar dat zijn alle vrouwen onder de 35.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar een beetje jong voor jou
om jullie en vooral King met zijn supergirlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat loop jij te lachen?
We hebben een strakke rolverdeling hier, zulke spullen regel ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn laptop heb ik zelf gekocht
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw haddenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat zijn alle vrouwen onder de 35.
Nou jah... ik heb wel advies gevraagdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben een strakke rolverdeling hier, zulke spullen regel ik.
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw hadden
10 jaar jonger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.
Ik ken dat gevoelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.
Veel mannen wel, maar ik niet. Heb eigenlijk maar 1 keer een echt jongere vriendin gehad meestal waren ze (veel) ouder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw hadden
En over 5 jaar 20 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
In mijn geval kan 15 jaar ook nog wel.
Dat snap ik....als ik had geegd dat het een lelijk kutwijf was, dan was je natuurlijk niet nieuwsgierig geweest.quote:
wie is SG of bedoel je SIGquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel mannen wel, maar ik niet. Heb eigenlijk maar 1 keer een echt jongere vriendin gehad meestal waren ze (veel) ouder.
Ik denk trouwens dat SG het hoofd van vele jongetjes op hol zal brengen de komende jaren.
Misschien toch ook welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat snap ik....als ik had geegd dat het een lelijk kutwijf was, dan was je natuurlijk niet nieuwsgierig geweest.
oh supergirl, nee daar heb ik niets meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SG is degene naar wie dit topic is vernoemd.
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?quote:
Gebakken aubergine en van die grote gebakken pepers in tomatensaus met stokbrood en een biertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?
Hoe is de muziek op Loveland BTW...? Ik hoor er hier niets van ....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gebakken aubergine en van die grote gebakken pepers in tomatensaus met stokbrood en een biertje![]()
see you later
gaaf, het hoofdpodium staat nu aan de voorkant, ik dreun weg, hoop dat vanavond slot ook hier gedraaid wordt, en dan kan ik de lichtsjow beter zien, al staan er lichtmasten aan de zijnkant al opgesteld en de kassa staat ook sinds dit jaar aan de voorkant, volgens mij is dit groter dan groots dit jaar, staat ook een hele grote beer achter de hekken, steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is de muziek op Loveland BTW...? Ik hoor er hier niets van ....
Nou dan wordt ze wel heel gezellig hoor....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:16 schreef Kingstown het volgende:
Als FANN dronken aan het worden is, dan kan ik wel even rustig voetbal gaan kijken in de tussentijd.
Dat vertelde ze laatst ja....dat ze na 1 druppel alcohol al aangeschoten was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan wordt ze wel heel gezellig hoor....
Dan zijn we zo 3 tipocs verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetbal is nooit overquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laten we gewoon maar wachten tot het voetbal over is ...
Er zijn wel wat plekken op de wereld waar ze er weinig met hebben maar daar hebben ze dan weer andere dwaze sporten.quote:
Ja, bij ons thuis bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat plekken op de wereld waar ze er weinig met hebben maar daar hebben ze dan weer andere dwaze sporten.
En bij ons! Hier wordt, behalve Formule I, helemaal niet naar sport gekeken, gelukkig!!quote:
Helemaal voorin, waar vroeger de in en uitgang was van het oude zwembad, en het staat hardquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow ...een biertje erbij, ik dacht een nieuw recept.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij fiets elke dag ? Naar je werk en zo ?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis drinken we alleen alcoholvrij bierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vertelde ze laatst ja....dat ze na 1 druppel alcohol al aangeschoten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tijdje terug 's nacht naar 24u van Le Mans gekeken, dat was wel tof met die onboard camera's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En bij ons! Hier wordt, behalve Formule I, helemaal niet naar sport gekeken, gelukkig!!
Lekker!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]ook, als het enigszins mogelijk is.
Daarnaast s avonds en in het weekend nog voor de lol
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Thuis drinken we alleen alcoholvrij bier![]()
Ja, lach me maar uit
Ik lach jou nooit uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink zelf ook geen alcohol btw.
Had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach jou nooit uit.![]()
Ik drink zelf ook geen alcohol btw.
Op de racefiets, soms alleen, soms met een groepje vrienden, soms met de vrouw samen, maar dan moet ik me wel altijd erg inhouden...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lekker!
Met het hele gezin of ga je écht op de racefiets met een paar vrienden ofzo?
Knal je dan ook bejaarden van het fietspad?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]ook, als het enigszins mogelijk is.
Daarnaast s avonds en in het weekend nog voor de lol
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de racefiets, soms alleen, soms met een groepje vrienden, soms met de vrouw samen, maar dan moet ik me wel altijd erg inhouden...
75 cl vind je al groot?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms neem ik wel eens een wijntje, maar dat zijn van die piepkleine flesjes, ik koop
maar geen grote meer, het meeste kon ik toch weggooien
Tuurlijk. Lekker bejaarden omver knallen, daar gaat het omquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knal je dan ook bejaarden van het fietspad?
Ik heb mijn mountainbike verkocht en zit nu te twijfelen of ik zo'n racefiets ga kopen, die krengen zijn wel erg duur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker bejaarden omver knallen, daar gaat het om
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik niet verwachtja waarom ik dat niet had verwacht weet ik eigenlijk ook niet.
quote:
Doseren is de kunst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"![]()
De laatste keer dat ik dat dacht (jaar of 5/6 geleden) heb ik de daad bij het woord gevoegd en nooit meer een druppel gedronken.
In het najaar staat er zat op marktplaatsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mountainbike verkocht en zit nu te twijfelen of ik zo'n racefiets ga kopen, die krengen zijn wel erg duur.
Daar wacht ik uiteraard op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
In het najaar staat er zat op marktplaats
Ja die ochtenden kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"![]()
De laatste keer dat ik dat dacht (jaar of 5/6 geleden) heb ik de daad bij het woord gevoegd en nooit meer een druppel gedronken.
Ja dat weet ik ook nog welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
als ik drink, ohhhhhhh weet je nog FANN
Door schade en schande en ik toch wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit goed in geweest sig.![]()
Het is hollen of stilstaan en niet alleen met drank.
Jij gaat alleen nog maar dansenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
als ik drink, ohhhhhhh weet je nog FANN
Sommige mensen leren het nooit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Door schade en schande en ik toch wel wat geleerd.
Ik hield me vrij netjes die avond, volgens mij heb ik 2 biertjes gedronken en daarna champagne,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |