Mee eens!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef MAHL het volgende:
Die kinderen hebben later de attentiespanne van een ADHDer aan de speed, omdat ze zich nooit zelf hebben leren vermaken. En ja, dat moet later ons pensioen bij elkaar werken
Nee, ze wachtten op hun moeder. Verleden tijd. Is gewoon correct Nederlands hoor.quote:
Ik ken een hetero en die is kapper. En nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef MAHL het volgende:
Was gisteren dus naar de kapper, jeweetwel, zo'n gebouw waar dan vrouwen en homo's zijn om je haar te knippen. Wat ik dus wilde doen. Vandaar dat ik naar de kapper ging.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken een hetero en die is kapper. En nu?
Ping = Blackberry. Dit waren Samsung telefoons. Wel opletten Kullie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is nu je klacht, dat je hun ping niet kreeg?
Daar vergis je je hard in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef Tenker het volgende:
Zal wel niet hun eigen telefoon geweest zijn
Stereotype denkersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken een hetero en die is kapper. En nu?
Ik kan ook niet zonder mijn iPhone en toch functioneer ik prima.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ping = Blackberry. Dit waren Samsung telefoons. Wel opletten Kullie.
Maar nee, dat de jeugd verpest wordt door al op veel te jonge leeftijd aan die apparaten te gaan. Ze kunnen straks niet meer zonder.
Ja, maar jij bent ook opgegroeid in een tijd zonder internet en mobiele telefoons, dus je weet hoe het zonder kan. Als je ermee opgroeit is dat gewoon slecht voor je ontwikkeling.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder mijn iPhone en toch functioneer ik prima.
Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk. De langetermijneffecten zijn logischerwijs nog niet bekend. Ikzelf groeide wel op met computers maar mocht daar maximaal één of (bij uitzondering) twee uur per dag op (behalve in de vakantie). Nu zit iedereen constant achter een scherm. Ik betrap mezelf er eigenlijk ook wel op maar het lijkt me een stuk schadelijker bij kinderen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Arme kinderen die nu opgroeien weten niet beter.. Een generatie die 24/7 naar een schermpje tuurt met hun telefoon aan hun hand vastgeplakt.. Las gisteren iets over "digitale dementie". Zou me niks verbazen als al die straling en wifi gewoon de asbest van de jaren '10 wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |