Voor de veiligheid: Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Woon je in Amsterdam of in de buurt?
OK Welkom dan maar hier ... Maar wel netjes gedragen zoals de rest OK? Kusje er op ... Ergens ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de veiligheid: Nee.
En je beschouwt het toch niet als "in de buurt" dus ik lieg ook nog eens niet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Welkom dan maar hier ... Maar wel netjes gedragen zoals de rest OK? Kusje er op ... Ergens ?
Herman van Veen, ik pasquote:
Heb je ook nog een baan of zo iets ? Je hebt werkende FoKkers en niet werkende FoKkers ... Maakt verder niet uit hoor ...quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef sacha het volgende:
ik stop met hé liedje zoeken, ik zoek ha ha ha liedjes vanaf nu
In sommige talen is dat hetzelfde.... Had ik je post niet eens gezienquote:
uuuuuuuh...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een stout meisje Sas, maar dat wisten we al
Best hoor! Trustequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij sjoef even bezig houden?
dan kan ik gaan slapen
Als ze net zo lief en leuk is als jij ... Blijf ik wel wakker... Maar dan moet ik ook stoppen met jajaja videosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij sjoef even bezig houden?
dan kan ik gaan slapen
Jij mag ook gaan slapen hoor, als je dat wilquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze net zo lief en leuk is als jij ... Blijf ik wel wakker... Maar dan moet ik ook stoppen met jajaja videos
En ik ben niet lief omdat ik die zorg belangeloos op me neem ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel lief dat je voor iemand anders voor me zorgt ...
Weekends ben ik meestal nog wel wat langer wakker ... Single Alone at home ..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij mag ook gaan slapen hoor, als je dat wil
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik ben niet lief omdat ik die zorg belangeloos op me neem ofzo?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat je instelling is ben je wel heel lief ...Spoiler is onleesbaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Voor mij niet .. Maar ook minder belangrijk ... Lief van je om nog ff voor me te zorgen danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Spoiler is onleesbaar..
Ja toch? Al dacht ik dat je al sliepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij niet .. Maar ook minder belangrijk ... Lief van je om nog ff voor me te zorgen dan
Ik was nog ff bezig met iets anders... Dus jij bent nog gewoon wakker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja toch? Al dacht ik dat je al sliep
Lijkt er wel op hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog ff bezig met iets anders... Dus jij bent nog gewoon wakker?
Geen kids, wel huisdieren ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef chufi het volgende:
Maar goed vrijgezel , kids?
en huisdieren gezien je UI?
OK.. Nee ik ben hier de hosselaar dus je bent gewoon ff gescreend (gedeeltijk)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen kids, wel huisdieren ja.
Maar uhh, ik solliciteer niet dus een sollicitatiegesprek lijkt me overbodig
Dank je chufi!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nee ik ben hier de hosselaar dus je bent gewoon ff gescreend (gedeeltijk)Welkom Whis
Maar ik sta niet in voor de rest van de users ... En sorry voor dat als je je aangevallen vond..quote:
Natuurlijk sta je daar niet voor inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik sta niet in voor de rest van de users ... En sorry voor dat als je je aangevallen vond..
Doe je nog iets aan werken of zo ... details niet echt belangrijk .. hint is leuk ..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk sta je daar niet voor in
Ja, vrijwilligerswerk en binnenkort weer de real deal hoop ik *fingers crossed*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je nog iets aan werken of zo ... details niet echt belangrijk .. hint is leuk ..
Kijk daar zitten we op te wachten ... Ouderen met goed nieuws Succes Whishedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, vrijwilligerswerk en binnenkort weer de real deal hoop ik *fingers crossed*
Dank denk ik?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar zitten we op te wachten ... Ouderen met goed nieuws Succes Whished
Thats life Whisquote:
Wat is dit voor nep-filosofie dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Thats life Whis
Met de tijd komt vanzelf je verleden en je toekomst... Als je tenminste een beetje serieus bent op het topic...
zijn dochter Annne was bij de slimste mens. Ik had er op slag net zo'n hekel aan als aan pa. Bij deze verklaar ik alle van Venen tot onhebbelijke mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |