dankjewel. We wonen er nu ruim 4 maanden en het bevalt ons uitstekend. Het enige nadeel is gewoon de 150 km die ik moet commuten om van en naar werk te komen. Maar aangezien ik net deze week een andere functie heb gekregen kan ik voortaan meer vanuit huis werken. Dus dat is echt heerlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:37 schreef Marrije het volgende:
Prima. Z'n gangetje, niks te klagen.
Wat woon jij trouwens prachtig Elizabeth.
Ik heb een smartphone maar ik weet niet hoe dat ding werktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
ik heb nog een ouderwetse Nokia, doet het prima..............geen poes pas voor mij
Ik ook, een prepaid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
ik heb nog een ouderwetse Nokia, doet het prima..............geen poes pas voor mij
Ik ken alle opties van mijn Nokia niet eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone maar ik weet niet hoe dat ding werkt
Ik had ook liever een gewoon eenvoudig ding gehad en die had ik ook, maar die Griek wilde mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken alle opties van Nokia niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet op mijn smart/i-phone, want die heb ik niet.![]()
Ouderwets op de pc.
Ik heb mijn vrouw een laptop gegeven en dat vond ik wel voldoende.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En het was harstikke lief bedoeld natuurlijkmaar gewoon écht niet aan mij besteed dan soort
shit
Mijn laptop heb ik zelf gekochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw een laptop gegeven en dat vond ik wel voldoende.![]()
De telefoon regelt ze maar via onze dochter. Die heeft altijd wel een overcomplete liggen.
Dat sowieso, maar dat zijn alle vrouwen onder de 35.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar een beetje jong voor jou
om jullie en vooral King met zijn supergirlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat loop jij te lachen?
We hebben een strakke rolverdeling hier, zulke spullen regel ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn laptop heb ik zelf gekocht
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw haddenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat zijn alle vrouwen onder de 35.
Nou jah... ik heb wel advies gevraagdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben een strakke rolverdeling hier, zulke spullen regel ik.
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw hadden
10 jaar jonger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.
Ik ken dat gevoelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet te jong, dan is mijn dochter ouder.
Veel mannen wel, maar ik niet. Heb eigenlijk maar 1 keer een echt jongere vriendin gehad meestal waren ze (veel) ouder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik dacht dat mannen altijd graag een jongere vrouw hadden
En over 5 jaar 20 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
In mijn geval kan 15 jaar ook nog wel.
Dat snap ik....als ik had geegd dat het een lelijk kutwijf was, dan was je natuurlijk niet nieuwsgierig geweest.quote:
wie is SG of bedoel je SIGquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel mannen wel, maar ik niet. Heb eigenlijk maar 1 keer een echt jongere vriendin gehad meestal waren ze (veel) ouder.
Ik denk trouwens dat SG het hoofd van vele jongetjes op hol zal brengen de komende jaren.
Misschien toch ook welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat snap ik....als ik had geegd dat het een lelijk kutwijf was, dan was je natuurlijk niet nieuwsgierig geweest.
oh supergirl, nee daar heb ik niets meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SG is degene naar wie dit topic is vernoemd.
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?quote:
Gebakken aubergine en van die grote gebakken pepers in tomatensaus met stokbrood en een biertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?
Hoe is de muziek op Loveland BTW...? Ik hoor er hier niets van ....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet smakelijk en wat staat er vanavond op tafel bij je?
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gebakken aubergine en van die grote gebakken pepers in tomatensaus met stokbrood en een biertje![]()
see you later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |