gaaf, het hoofdpodium staat nu aan de voorkant, ik dreun weg, hoop dat vanavond slot ook hier gedraaid wordt, en dan kan ik de lichtsjow beter zien, al staan er lichtmasten aan de zijnkant al opgesteld en de kassa staat ook sinds dit jaar aan de voorkant, volgens mij is dit groter dan groots dit jaar, staat ook een hele grote beer achter de hekken, steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is de muziek op Loveland BTW...? Ik hoor er hier niets van ....
Nou dan wordt ze wel heel gezellig hoor....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:16 schreef Kingstown het volgende:
Als FANN dronken aan het worden is, dan kan ik wel even rustig voetbal gaan kijken in de tussentijd.
Dat vertelde ze laatst ja....dat ze na 1 druppel alcohol al aangeschoten was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan wordt ze wel heel gezellig hoor....
Dan zijn we zo 3 tipocs verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetbal is nooit overquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laten we gewoon maar wachten tot het voetbal over is ...
Er zijn wel wat plekken op de wereld waar ze er weinig met hebben maar daar hebben ze dan weer andere dwaze sporten.quote:
Ja, bij ons thuis bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat plekken op de wereld waar ze er weinig met hebben maar daar hebben ze dan weer andere dwaze sporten.
En bij ons! Hier wordt, behalve Formule I, helemaal niet naar sport gekeken, gelukkig!!quote:
Helemaal voorin, waar vroeger de in en uitgang was van het oude zwembad, en het staat hardquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow ...een biertje erbij, ik dacht een nieuw recept.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij fiets elke dag ? Naar je werk en zo ?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis drinken we alleen alcoholvrij bierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vertelde ze laatst ja....dat ze na 1 druppel alcohol al aangeschoten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tijdje terug 's nacht naar 24u van Le Mans gekeken, dat was wel tof met die onboard camera's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En bij ons! Hier wordt, behalve Formule I, helemaal niet naar sport gekeken, gelukkig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |