Lekker!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]ook, als het enigszins mogelijk is.
Daarnaast s avonds en in het weekend nog voor de lol
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Thuis drinken we alleen alcoholvrij bier![]()
Ja, lach me maar uit
Ik lach jou nooit uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink zelf ook geen alcohol btw.
Had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach jou nooit uit.![]()
Ik drink zelf ook geen alcohol btw.
Op de racefiets, soms alleen, soms met een groepje vrienden, soms met de vrouw samen, maar dan moet ik me wel altijd erg inhouden...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lekker!
Met het hele gezin of ga je écht op de racefiets met een paar vrienden ofzo?
Knal je dan ook bejaarden van het fietspad?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]ook, als het enigszins mogelijk is.
Daarnaast s avonds en in het weekend nog voor de lol
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de racefiets, soms alleen, soms met een groepje vrienden, soms met de vrouw samen, maar dan moet ik me wel altijd erg inhouden...
75 cl vind je al groot?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms neem ik wel eens een wijntje, maar dat zijn van die piepkleine flesjes, ik koop
maar geen grote meer, het meeste kon ik toch weggooien
Tuurlijk. Lekker bejaarden omver knallen, daar gaat het omquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knal je dan ook bejaarden van het fietspad?
Ik heb mijn mountainbike verkocht en zit nu te twijfelen of ik zo'n racefiets ga kopen, die krengen zijn wel erg duur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker bejaarden omver knallen, daar gaat het om
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik niet verwachtja waarom ik dat niet had verwacht weet ik eigenlijk ook niet.
quote:
Doseren is de kunst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"![]()
De laatste keer dat ik dat dacht (jaar of 5/6 geleden) heb ik de daad bij het woord gevoegd en nooit meer een druppel gedronken.
In het najaar staat er zat op marktplaatsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mountainbike verkocht en zit nu te twijfelen of ik zo'n racefiets ga kopen, die krengen zijn wel erg duur.
Daar wacht ik uiteraard op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
In het najaar staat er zat op marktplaats
Ja die ochtenden kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent die momenten wel dat je 's ochtends opstaat en denkt "Ik drink nooit meer alcohol"![]()
De laatste keer dat ik dat dacht (jaar of 5/6 geleden) heb ik de daad bij het woord gevoegd en nooit meer een druppel gedronken.
Ja dat weet ik ook nog welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
als ik drink, ohhhhhhh weet je nog FANN
Door schade en schande en ik toch wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit goed in geweest sig.![]()
Het is hollen of stilstaan en niet alleen met drank.
Jij gaat alleen nog maar dansenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
als ik drink, ohhhhhhh weet je nog FANN
Sommige mensen leren het nooit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Door schade en schande en ik toch wel wat geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |