abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129790532

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Ex Leden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
pi_129790637
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

help dan
Welke versie?
pi_129790719
;P wat een kutsmiley
pi_129790776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Welke versie?
1.5, maar ik kan niets minen oid
Je maintiendrai
pi_129790966
Heb je wel tools gemaakt? Pickaxe etc. En waarom 1.5? Je loopt een beetje achter.
pi_129791276
Gossie

woensdag 7 augustus 2013 @ 14:50:18 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129791518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef Mender het volgende:
Heb je wel tools gemaakt? Pickaxe etc. En waarom 1.5? Je loopt een beetje achter.
gewoon de 1.5 beta jwz
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129796418
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:24:09 #10
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129797422
mooien gifjen
pi_129798706

:')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_129799524
wat een weer man, vijfde regenbui vandaag al
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:40:00 #13
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129799817
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:30 schreef Curlbrah het volgende:
wat een weer man, vijfde regenbui vandaag al
Hier nog maar één regenbui gehad!

SPOILER
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:40:19 #14
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129799836
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Hier nog maar één regenbui gehad!

SPOILER
we proberen de randstad te verzuipen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:46:28 #16
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129800075
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

we proberen de randstad te verzuipen
ik zit in oost gelderland :'(
pi_129800117
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ik zit in oost gelderland :'(
fuk ;(
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:21:02 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129807000
Hier nog niets zowat. Paar spetters.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_129812518
nondeju krijg port 5060 niet geforward
pi_129818061
plex we moeten na release eckt wel ff payday doen man
pi_129820008
  donderdag 8 augustus 2013 @ 03:37:42 #22
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820092

lol
  donderdag 8 augustus 2013 @ 03:59:01 #23
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820192

X:0 Z:100.000
:)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 04:12:27 #24
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820247
hehe
SPOILER
  donderdag 8 augustus 2013 @ 04:16:12 #25
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820259
Vandaag trouwens ook deze base gevonden:

SPOILER
Tot zover de avonturen van MenderV op 2b2t. Volgende keer meer! :P
pi_129820415
Mooien TT :P :P :P
pi_129820504

#instafood #breakfast #egg #sausages #toasted #bread #butter #beans #lol #hashtag #swagfood

:P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 06:56:51 #28
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129820508
Witte bonen..

:r
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_129820776
Echt fokking lekker, die bonen. Heb zelf meer een hekel aan geroosterd toastbrood ( :') ), die shit smaakt beter zonder kapot gebrand te zijn
pi_129820790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt fokking lekker, die bonen. Heb zelf meer een hekel aan geroosterd toastbrood ( :') ), die shit smaakt beter zonder kapot gebrand te zijn
Het was lekker :{w

Straks (weer) duiken. De boot is enkel nog niet klaar :')
pi_129821015
Domme hoer :')

Van onder naar boven.

quote:
Dat deed ik toch!!!!!!!!

Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Thu, 8 Aug 2013 06:54:15 +0200
To:
From:

Wat je met het boek doet moet je zelf weten, maar dat had je echt wel even
kunnen melden zodat ik in de tussentijd een ander exemplaar had kunnen
zoeken.

---------------------------
Sorry, het boek is al verkocht. Ik heb hem een paar uur geleden naar
iemand anders ogestuurd. Groet,

Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Wed, 7 Aug 2013 16:37:52 +0200
To:
From:

Goedemiddag,

excuses voor het late antwoord.

Ophalen gaat lastig, vandaar dat verzenden de enige mogelijkheid is.
Welke
verzendkosten worden dit?

Mvg,
AlDie

------------------------------
Hallo,

Bedankt voor de reactie. Mijn rekeningnummer is: ten name van
.
***. Wanneer kunt u het boek komen ophalen? Het adres is:
***** 6
in ***.

Mvg,
Margriet

Subject: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Tue, 6 Aug 2013 21:00:57 +0200
To:
From:
Reactie op uw advertentie 'Orientatie op geschiedenis'

Goedenavond,

ik wil het boek wel overnemen, naar welk rekeningnummer en welke
tenaamstelling kan ik het geld overmaken?

Mvg,
AlDie
pi_129821115
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Domme hoer :')

Van onder naar boven.

[..]

Welke late reactie? :') :')
pi_129821163
Ja was even niet duidelijk vanwege de formatting van mijn webmailclient, maar ik stuurde de eerste mail eergister om negen uur in de avond. Haar antwoord kwam om acht uur in de ochtend, mijn antwoord daar op om half vijf in de middag. Zat zeg maar zeven uur tussen ofzo.
pi_129821167
Fuck it, beleefdheid
pi_129821173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja was even niet duidelijk vanwege de formatting van mijn webmailclient, maar ik stuurde de eerste mail eergister om negen uur in de avond. Haar antwoord kwam om acht uur in de ochtend, mijn antwoord daar op om half vijf in de middag. Zat zeg maar zeven uur tussen ofzo.
Ik zag de tijden staan ja. Dat noem ik niet laat..
pi_129821180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck it, beleefdheid
Helemaal kapot maken!
pi_129823506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 04:16 schreef Mender het volgende:
Vandaag trouwens ook deze base gevonden:

SPOILER
Tot zover de avonturen van MenderV op 2b2t. Volgende keer meer! :P
Is 2b2t iets speciaals oid?
pi_129824477
Dus je gaat toch geen geschiedenis doen Aldie?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_129824722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus je gaat toch geen geschiedenis doen Aldie?
Nee, kan het boek niet vinden :')
pi_129824798
het boek dat je verkocht hebt :D?
pi_129824967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef Ame_thyst het volgende:
het boek dat je verkocht hebt :D?
Nee man, ik wilde dat boek kopen :P
pi_129825206
Moet ook nog een laptop of een tablet halen, maar dat wil ik niet :'(

Kost allemaal dure centjes
pi_129825221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ook nog een laptop of een tablet halen, maar dat wil ik niet :'(

Kost allemaal dure centjes
niks moet ;)
pi_129825531
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef mschol het volgende:

[..]

niks moet ;)
Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzo
pi_129825657
als je kan typen en internetten is het goed toch. Zelf goeie ervaring met Asus laptop :) 3 jaar mee lopen zeulen en doet het nog prima. En zit als het goed is 2 jaar fabrieksgarantie op.

[ Bericht 34% gewijzigd door Ame_thyst op 08-08-2013 12:04:50 ]
pi_129825711
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
plex we moeten na release eckt wel ff payday doen man
Ja 13de
pi_129826123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
als je kan typen en internetten is het goed toch. Zelf goeie ervaring met Asus laptop :) 3 jaar mee lopen zeulen en doet het nog prima. En zit als het goed is 2 jaar fabrieksgarantie op.
Ja denk dat ik er inderdaad zo eentje neem ofzo. Sowieso niet duurder dan ¤300,-
pi_129826526
pi_129827828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzo
:') Wat is dat nou weer voor kut verplichting. Helemaal voor geschiedenis. Kunnen zeker geen beamers in de zalen betalen oid.
pi_129827891
pi_129827952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:') Wat is dat nou weer voor kut verplichting. Helemaal voor geschiedenis. Kunnen zeker geen beamers in de zalen betalen oid.
Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.

Een laptop werkt voor mij sowieso minder goed omdat ik toen toch altijd films keek in de les.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:17:03 #52
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129827977
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:43 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Is 2b2t iets speciaals oid?
Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.

Laat ik even mijn 2b2t avontuur samenvatten.

In november 2012 log ik in op de server en heb uiteraard nog geen items. Daar sta je dan. Helemaal alleen, niemand die je wil helpen.

SPOILER
Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.

Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.

Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.

Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).

Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.

SPOILER
Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.

Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!

SPOILER
Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.

Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.

Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.

SPOILER
Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder. :P

Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.

SPOILER
Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.

Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.

Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet :D
pi_129828165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.

Een laptop werkt voor mij sowieso minder goed omdat ik toen toch altijd films keek in de les.
Ik zou me ook laten afleiden daardoor idd. En de mensen in de colleges met laptop overduidelijk ook. Facebook, spelletjes, noem het maar op zie het allemaal wel.
pi_129828494
Daarom. Maar goed, een cheapo dan maar.
pi_129828686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom. Maar goed, een cheapo dan maar.
Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen mag :P
pi_129828727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen mag :P
Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.
pi_129828769
Is wel teringgrappig, kom bij een vriend in de klas waar ik veel mee game, binnenkort nog een weekend mee ga zuipen op de camping en vaak bij langskom.

Wisten het allebei niet van elkaar :') :D
pi_129828826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.
Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.
pi_129828889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.
Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.

Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer :D :')

Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!
pi_129829052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.

Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer :D :')

Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!
Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aan :P
pi_129829170
Nice Mender, lijk een beetje op hoe EVE gespeeld wordt zo te zien :P
pi_129829653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.

Laat ik even mijn 2b2t avontuur samenvatten.

In november 2012 log ik in op de server en heb uiteraard nog geen items. Daar sta je dan. Helemaal alleen, niemand die je wil helpen.

SPOILER
Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.

Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.

Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.

Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).

Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.

SPOILER
Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.

Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!

SPOILER
Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.

Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.

Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.

SPOILER
Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder. :P

Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.

SPOILER
Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.

Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.

Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet :D
_O_
pi_129829661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aan :P
Ja kut is dat, met die trein waren ze ook net klaar toen ik na negen jaar niet meer dagelijks die kant op moest :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:32:53 #64
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129830709
Mooi verhaal Mender :D

btw, SALARISSSS
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129830752
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef bobbernaut het volgende:
Mooi verhaal Mender :D

btw, SALARISSSS
Salaris op de 8ste? :')
pi_129830992
Lolwut dat filmpje van lady gaga
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:41:12 #67
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831064
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Salaris op de 8ste? :')
idk, idc, geld.
pi_129831151
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
Lolwut dat filmpje van lady gaga
Yoga ofzo? Had ik gehoord
pi_129831203
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

idk, idc, geld.
True.

Mijn loon deze maand gaat tegenvallen :'(
pi_129831223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Yoga ofzo? Had ik gehoord
Echt geen idee zou goed kunnen
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:52:03 #71
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831456
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

True.

Mijn loon deze maand gaat tegenvallen :'(
Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"

fijn..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:52:13 #72
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831468
MAAR VRIJ ZIJN IS OOK LEUK
pi_129831516
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:52 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"

fijn..
Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.

Tenzij vakantie ofzo
.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:54:37 #74
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831557
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.

Tenzij vakantie ofzo
.
ik heb 2-12 uren contract :P
pi_129831805
pi_129831912
pi_129832867
Waar smaken die oranje pringles eigenlijk naar?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:45:51 #79
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129833388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar smaken die oranje pringles eigenlijk naar?
paprika?
pi_129833475
Je informatienetwerk zuigt
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:04:57 #82
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129834084
Jij vraagt het :') Kon je het net zo goed op google intikken :')
pi_129834343
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Jij vraagt het :') Kon je het net zo goed op google intikken :')
Ja maar moest ik het ook feitelijk doen :')

Ik dacht dat die paprika een andere was, maar wist dat dus niet 100% omdat ik toch alleen maar Sour Cream/Onion neem
pi_129834632
pi_129835057
quote:
obvious photoshop
pi_129835182
pi_129836939
Ik vind pringles eigenlijk niet zo lekker. Vooral als je er veel van eet krijg je zo'n vieze smaak in je mond. Doe mij dan maar gewonen chips van lays ofzo.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:40:15 #88
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129837118
Gewone naturel chips <3
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:41:57 #89
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129838686
:)
pi_129839640
gewoon ongezouten noten, nog gezond ook
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:21:06 #91
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129844062
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Curlbrah het volgende:
gewoon ongezouten noten, nog gezond ook
walnoten. ^O^
pi_129844231
bacon knabbels!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:48:05 #93
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129845206
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:57:15 #94
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_129845690

Voor de eckte eckte baas
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_129852083
Mensen hep even :'') wie ie Nielson>

Die zoger trad net bij met dorpsfeest op maar die vriendenzeggen dat dat geen coverbandje is maar een artiest :'')_

Is dat zo? Ken die hele gozer niet, luister geen radio ooit ever
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 06:18:08 #96
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129854314
Ik begrijp die druif ook niet. Moet helaas hele dag qmusic luisteren. Oe oe...oe oe liedje. :r
pi_129854786
Was was die post vannacht :')

Die Nielson bleek ik net tijdens het fietsen op mijn telefoon te hebben staan, maar vinner niks aan. Het coverbandje dat slechter was maar diversere muziek speelde was stukken leuker _O_

Vorige jaren nog Ali B, de Band zonder Banaan en de 3J's gehad, qua sfeer maken die er veel leukere feestjes van _O_
pi_129854816
Wat :')

Hoeveel heb je op.. :')
pi_129854852
Of ben ik de enige die niks zinnigs van die post kan maken..
pi_129854892
Die post van half één had ik wel wat op, nu ben ik ongeveer nuchter :P Denk dus dat je de eerste post bedoelde?
pi_129854940
Dan mis ik de link met het coverbandje even :D
pi_129855074
Oh ja Nielson trad op, daarna een coverbandje en daarna Nielson weer. Het coverbandje was leuker.
pi_129856969
pi_129858101
quote:
Fall Out 3 / Fall Out New Vegas / Oblivion / Skyrim, allemaal hetzelfde
pi_129858134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Fall Out 3 / Fall Out New Vegas / Oblivion / Skyrim, allemaal hetzelfde
Jij weet niks

Fallout: New Vegas > Fallout 3 qua gameplay
Fallout 3 > Fallout: New Vegas qua sfeer
Morrowind/Oblivion > Skyrim qua quests en mechanics
Skyrim > Oblivion > Morrowing qua wereld en engine
pi_129858284
Bethesda heeft gewoon een 'rpg' framework gemaakt met oblivion en baseert daar dan vervolgens 4 games op. Ja de wereld zijn anders maar de gameplay is praktisch hetzelfde.
pi_129859069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Bethesda heeft gewoon een 'rpg' framework gemaakt met oblivion en baseert daar dan vervolgens 4 games op. Ja de wereld zijn anders maar de gameplay is praktisch hetzelfde.
Ja hallo, dat is de bedoeling van de reeks en de lore, om dat allemaal op elkaar lijkend te houden.

Kwalitatief zijn de verschillen enorm, Oblivion en Morrowind waren hands down beter dan Skyrim op dat vlak.
pi_129859189
Hoezo is dat de bedoeling van een reeks, speel eens Assasins creed 1 en dan 2, of de eerste Witcher en dan 2, dat is vooruitgang. Daarbij is ook mijn punt dat juist Skyrim en Fall Out NV verdomd veel op elkaar lijken terwijl het nu niet bepaald dezelfde reeks is. Combat systeem in beide games vrij ruk, quests werken hetzelfde, verhaal op zelfde manier opgebouwd etc.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:05:56 #109
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129859756
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:06:15 #110
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129859769
Zaten we met alle 3e klassers in de aula :')
pi_129859797
goeie film
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:11:33 #112
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129859975
Eat my shit.
pi_129860266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoezo is dat de bedoeling van een reeks, speel eens Assasins creed 1 en dan 2, of de eerste Witcher en dan 2, dat is vooruitgang. Daarbij is ook mijn punt dat juist Skyrim en Fall Out NV verdomd veel op elkaar lijken terwijl het nu niet bepaald dezelfde reeks is. Combat systeem in beide games vrij ruk, quests werken hetzelfde, verhaal op zelfde manier opgebouwd etc.
Komt hij: de makers van AC en the Witcher hebben veel meer speelruimte. De lore van the Elder Scrolls is oud en ligt al jaren vast, dus ze moeten werken met de bekende elementen.

Nieuwe wapens en dergelijke introduceren gaat dus niet lukken.

Elder Scrolls zelf maken genoeg ontwikkeling door qua engine en dergelijke: radiant AI, de wereld, combat systems en dergelijke ontwikkelen enorm.

Tegelijk holt de kwaliteit van quests en mogelijkheden achteruit. Volgens de lore had Skyrim niet alleen weerwolven maar ook weerberen en weereverzwijnen, maar die zijn uit gemakzucht weggelaten. Morrowing en Oblivion zouden ze gehad hebben als die in Skyrim hadden plaatsgevonden. De quests zijn ook kwalitatief minder geworden.

With me so far? Alright, Fallout en the Elder Scrolls zijn verschillend vanwege totaal andere setting en totaal andere focus qua wapens, doel en setting, niet qua gameplay. Grotere afstanden, brutere wapens, V.A.T.S., meer invloed van je keuzes op het uiteindelijke verhaal dat culmineerd in een episch mega-gevecht.

Oftewel: Elder Scrolls en Fallout hebben goede stappen gezet op bepaalde gebieden en hun forte's van de vorige delen niet meegenomen naar de nieuwste telgen van de respectievelijke series. Dat heeft behoorlijk invloed op de games, die daardoor zeker niet hetzelfde zijn.

Nu maar hopen dat ze TES Online ditchen en zsm een nieuwe singleplayergame maken, liefst in de Bosmer gebieden.
pi_129860324
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:26:33 #115
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129860421
pi_129860747
Toch maar overstappen naar ziggo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:36:53 #117
399754 schnitzeljansen
The one and only
pi_129860782
Minecraft is kut
pi_129860927
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:36 schreef schnitzeljansen het volgende:
Minecraft is kut
ok
pi_129860980
quote:
Minecraft is kut
ok
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:52:31 #120
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861302
quote:
Minecraft is kut
ok
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:02 #121
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861321
srs, lees voor de gein eens dit topic door en zeg mij hoe vaak het over minecraft gaat.
pi_129861332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Komt hij: de makers van AC en the Witcher hebben veel meer speelruimte. De lore van the Elder Scrolls is oud en ligt al jaren vast, dus ze moeten werken met de bekende elementen.

Elder Scrolls zelf maken genoeg ontwikkeling door qua engine en dergelijke: radiant AI, de wereld, combat systems en dergelijke ontwikkelen enorm.

Tegelijk holt de kwaliteit van quests en mogelijkheden achteruit. Volgens de lore had Skyrim niet alleen weerwolven maar ook weerberen en weereverzwijnen, maar die zijn uit gemakzucht weggelaten. Morrowing en Oblivion zouden ze gehad hebben als die in Skyrim hadden plaatsgevonden. De quests zijn ook kwalitatief minder geworden.

With me so far? Alright, Fallout en the Elder Scrolls zijn verschillend vanwege totaal andere setting en totaal andere focus qua wapens, doel en setting, niet qua gameplay. Grotere afstanden, brutere wapens, V.A.T.S., meer invloed van je keuzes op het uiteindelijke verhaal dat culmineerd in een episch mega-gevecht.

Oftewel: Elder Scrolls en Fallout hebben goede stappen gezet op bepaalde gebieden en hun forte's van de vorige delen niet meegenomen naar de nieuwste telgen van de respectievelijke series. Dat heeft behoorlijk invloed op de games, die daardoor zeker niet hetzelfde zijn.

Nu maar hopen dat ze TES Online ditchen en zsm een nieuwe singleplayergame maken, liefst in de Bosmer gebieden.
Meeste mee eens, al wordt TES Online gemaakt door Zenimax, niet door Bethesda zelf (Wel zelfde bedrijf uiteindelijk.) dus dat staat de SP games niet in de weg, deze worden ook nog gewoon gemaakt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:26 #123
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129861337
quote:
The day /r/circlejerk broke character.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:46 #124
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129861350
quote:
gisteren op de FP, vandaag op bobbergag.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:57:20 #125
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129861446
quote:
Minecraft is kut
nee
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:57:47 #126
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129861459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:40 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

ok
oude ui, veel beter ^O^
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:01:02 #127
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861540
haha w3l 6rapp16 dat l33t $p3ak
pi_129861551
quote:
Minecraft is kut
Mooi
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:01:47 #129
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861559
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:03:50 #130
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861638

nieuwe muis, stuk fijner dan de G400 _O_
pi_129861699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Mender het volgende:

[..]

oude ui, veel beter ^O^
Thanks
pi_129861731
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:03 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe muis, stuk fijner dan de G400 _O_
Vind je die fijn? Ik heb toen ook wat roccat stuff geprobeerd maar vond het niet echt lekker in de hand liggen
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:09:10 #133
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:06 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Vind je die fijn? Ik heb toen ook wat roccat stuff geprobeerd maar vond het niet echt lekker in de hand liggen
had eerder zo'n kova

en hoewel hij er wel vet uitzag bewoog het kut, aim was niet lekker en hij bewoog niet soepel. dit is echt enorm fijn.

ook omdat er extra gewichtjes bijzaten die je kunt aanpassen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:11:51 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129861930
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

gisteren op de FP, vandaag op bobbergag.
Ik zag deze anders niet op Reddit staan, maar dat komt ook omdat ik niet 24/7 op Reddit zit. Voel je je nu een übermensch?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:12:14 #135
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129861944
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

had eerder zo'n kova [ afbeelding ]

en hoewel hij er wel vet uitzag bewoog het kut, aim was niet lekker en hij bewoog niet soepel. dit is echt enorm fijn.

ook omdat er extra gewichtjes bijzaten die je kunt aanpassen.
PIKFEEL!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:12:45 #136
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129861969
Pauperkiwi voelt zicht altijd kk speciaal als iemand hier iets post van 9gag en hij het dan 1 dag eerder zag op reddit :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:12:49 #137
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129861971
en lets face it, die steelseries en andere gaming muizen zien er echt kut uit.
pi_129861981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
CM Sentinel Advance is fucking lekker man
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:13:39 #139
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129862002
Ah die ziet er wel nice uit inderdaad.
pi_129862057
Heb nog altijd Razer Deathadder
pi_129862059
muizen zijn dan ook nooit echt mooi...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:16:59 #142
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129862130
pi_129862136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
Kreeg deze bij een collectors editie van WoW. 1 dag gebruikt, kon er echt niet mee omgaan. Te groot en vaag. Van Steelseries.

SPOILER
Heb nu al jaren deze:

SPOILER
pi_129862152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef mschol het volgende:
Maar je hebt okay en je hebt spuuglelijk
pi_129862197
quote:
G500 heb ik zelf, ook erg lekker

vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:19:24 #146
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129862221
Zometeen komt pauperkiwi met zn reddit übermensch muis aanzetten
pi_129862267
G5 met 18g extra gewicht, like a baws.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:20:49 #148
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129862286
quote:
Hij is wireless en heeft 'n raar uitsteeksel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef mschol het volgende:
Inderdaad al vind ik deze er wel slick uitzien zeker met alle 4 leds op blauw aan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:17 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Kreeg deze bij een collectors editie van WoW. 1 dag gebruikt, kon er echt niet mee omgaan. Te groot en vaag. Van Steelseries.

SPOILER
Heb nu al jaren deze:

SPOILER
Die WoW muis ziet er wel cool uit tbh. maar goed, is toch altijd anders als je 'm op je bureau hebt staan.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:21:29 #149
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129862312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

G500 heb ik zelf, ook erg lekker

[ afbeelding ]
Wou 'm ook halen maar de tweakertjes waren er niet te positief over dus ik keek ff verder.
pi_129862367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad al vind ik deze er wel slick uitzien zeker met alle 4 leds op blauw aan.

[..]

Die WoW muis ziet er wel cool uit tbh. maar goed, is toch altijd anders als je 'm op je bureau hebt staan.
Hij ziet er wel mooi uit ja, ook het feit dat je de lichtjes en alles in kleur kan veranderen is tof, maar is gewoon te groot. Ligt niet lekker in je hand, en ik heb grote handen dus daar kan het niet aan liggen.
pi_129862368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

wireless is goed _O_ (oke, toegegeven, bij deze heb ik meer problemen als bij de vorige 3 draadloze muizen, maar dan nog.. draadloos is fijn)
gelukkig kan je deze ook bedraad aansluiten..
en een raar uitsteeksel? je bedoelt dat rust punt voor je duim.?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:25:22 #152
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129862477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

wireless is goed _O_ (oke, toegegeven, bij deze heb ik meer problemen als bij de vorige 3 draadloze muizen, maar dan nog.. draadloos is fijn)
gelukkig kan je deze ook bedraad aansluiten..
en een raar uitsteeksel? je bedoelt dat rust punt voor je duim.?
Idd, welk raar uitsteekstel?
Dat is gewoon zodat ie lekkerder in je hand ligt :P
pi_129862518
Uitsteeksel is idd voor de hand, even wennen maar erg relaxed. Had mijn Sentinel Advance idd ook altijd, daarna wil je echt niet meer anders.
pi_129862635
Ik heb een Dell muis.

Werkt ook prima :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:33:59 #155
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129862803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef MineraalWater het volgende:
Heb nog altijd Razer Deathadder
pi_129862869
En onderhand 3 mech toetsenborden nu.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:36:51 #157
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129862899
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
En onderhand 3 mech toetsenborden nu.
haha sick

vind die deathadder maar een beetje kiddy eruit zien nofl

@mschol; wireless is wel leuk maar heb er zoveel problemen mee gehad (uitvallen op cruciale momenten) dat ik er gelijk klaar mee was.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:37:58 #158
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129862939
trouwens, ik ben ook altijd niet zo weg van rubber pads die op het plastic zitten geplakt. meestal laten die na een jaartje los en heb je die lijm overal zitten. (1x bij roccat gebeurd, microsoft muis en bij logitech)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:38:21 #159
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129862955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

haha sick

vind die deathadder maar een beetje kiddy eruit zien nofl

@mschol; wireless is wel leuk maar heb er zoveel problemen mee gehad (uitvallen op cruciale momenten) dat ik er gelijk klaar mee was.
de zwarte deathadder is wel mooi, lampjes ben ik niet zo'n fan van.

toetsenbord heb ik een razer blackwidow ultimate met blauwe verlichting, dat is vooral handig zodat je kan zien waar je toetsen zitten als het donker is. Bij een muis is een oplichtend logo een beetje te imo.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:39:47 #160
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863007
zal wel even een foto maken, die verkoop foto's zijn altijd een beetje lastig.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:40:35 #161
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863025
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

de zwarte deathadder is wel mooi, lampjes ben ik niet zo'n fan van.

toetsenbord heb ik een razer blackwidow ultimate met blauwe verlichting, dat is vooral handig zodat je kan zien waar je toetsen zitten als het donker is. Bij een muis is een oplichtend logo een beetje te imo.
dat tobo is wel sick, heb zelf een logitech illuminated keyboard (zelfde idee een beetje)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:44:22 #162
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129863149
╭━━━┳━━━┳╮╭╮╭┳━━━┳╮╭━┳━━━━┳━━━­­╮
┃╭━╮┃╭━━┫┃┃┃┃┃╭━╮┃┃┃╭┫╭╮╭╮┃╭━╮­­┃
┃┃╱┃┃╰━━┫┃┃┃┃┃┃╱╰┫╰╯╯╰╯┃┃╰┫┃╱┃­­┃
┃┃╱┃┃╭━━┫╰╯╰╯┃┃╭━┫╭╮┃╱╱┃┃╱┃╰━╯­­┃
┃╰━╯┃┃╱╱╰╮╭╮╭┫╰┻━┃┃┃╰╮╱┃┃╱┃╭━╮­­┃
╰━━━┻╯╱╱╱╰╯╰╯╰━━━┻╯╰━╯╱╰╯╱╰╯╱╰­­╯
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:44:29 #163
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863151
Poll: Heb jij paypal? (gekoppeld aan je bank rek.)
ja
nee
ik maak het elke keer over naar paypal
Tussenstand:

ff een poll voor maurisioo, die zegt dat paypal moeilijker is dan iDeal. (half waar misschien maar scheelt je tan code invullen)
pi_129863161
Ja, 2x zelfs
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:45:22 #165
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129863174
ja, scheelt tijd enzo
pi_129863187
Ja, dan heb ik geen controle meer over mijn uitgaven.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:46:37 #167
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129863215

wauw wat een held! :o
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:47:08 #168
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129863234
pi_129863298

Die heeft een vriend van mij, nogsteeds jaloers op. Ducky shine II 9008
pi_129863354
More like Fuckshine
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:56:39 #171
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een vriend van mij, nogsteeds jaloers op. Ducky shine II 9008
kek

heb zelf laptop keys, maar das persoonlijke preference
pi_129863595
Voorkeur. Persoonlijke voorkeur.
pi_129863605
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:59:44 #174
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863676
je kunt blijkbaar geen multiplayer doen vs AI in total war games?
pi_129863703
Waarom zou je dat willen
pi_129863952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom zou je dat willen
Dat is leuk. Deed in BFME vaak 2 vs 6 hard AI. Dat was nog verdomd moeilijk ook.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:07:45 #177
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129863978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom zou je dat willen
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat is leuk. Deed in BFME vaak 2 vs 6 hard AI. Dat was nog verdomd moeilijk ook.
En dan nog, de optie zat wel in rome 1 maar niet in medieval 2, shogun 2 enzo. Best wel vaag tbh.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:08:02 #178
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129863989
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
╭━━━┳━━━┳╮╭╮╭┳━━━┳╮╭━┳━━━━┳━━━­­╮
┃╭━╮┃╭━━┫┃┃┃┃┃╭━╮┃┃┃╭┫╭╮╭╮┃╭━╮­­┃
┃┃╱┃┃╰━━┫┃┃┃┃┃┃╱╰┫╰╯╯╰╯┃┃╰┫┃╱┃­­┃
┃┃╱┃┃╭━━┫╰╯╰╯┃┃╭━┫╭╮┃╱╱┃┃╱┃╰━╯­­┃
┃╰━╯┃┃╱╱╰╮╭╮╭┫╰┻━┃┃┃╰╮╱┃┃╱┃╭━╮­­┃
╰━━━┻╯╱╱╱╰╯╰╯╰━━━┻╯╰━╯╱╰╯╱╰╯╱╰­­╯
gisteren toen iedereen dacht dat Doris was gelekt en het toch niet zo bleek te zijn :'(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:10:46 #179
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129864088
Iedereen met payday 1 kan nu gratis de payday 2 beta spelen.
pi_129864134
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
Iedereen met payday 1 kan nu gratis de payday 2 beta spelen.
Ja en gratis DLC voor iedereen die pre-ordered heeft.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:21:13 #181
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129864445
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:27:18 #182
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129864650
wtf, krijg net telefoon van de ING

had net payday 2 voor maurisioo gekocht bij greenman gaming

vroegen ze of ik die betaling gemaakt had omdat het opviel in het systeem

ik voel me bekeken
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:27:52 #183
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129864667
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Curlbrah het volgende:

ik voel me bekeken
niemand koopt ooit payday voor mij
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:29:48 #184
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129864735
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

niemand koopt ooit payday voor mij
ghehe
pi_129865371
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Curlbrah het volgende:

ik voel me bekeken
je maakt nooit buitelandse betalingen?
pi_129865389
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:48:33 #187
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129865460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef mschol het volgende:

[..]

je maakt nooit buitelandse betalingen?
jawel, vrijwel elke dag, daarom vond ik het ook raar.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:58:29 #188
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865892
tutut
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:58:39 #189
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865900
aldie gelooft me niet
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:58:50 #190
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865908
dus kom ik maar met een keiharde screen vol met keihard bewijs
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:59:08 #191
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865927
en nu zit ie zo van wat de fuck
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:59:19 #192
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865936
u mad aldie?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:59:29 #193
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865942
liek if u came hier from le 9gag army
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:59:40 #194
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865953
le aldie le jelly le trol le lol le ?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:11 #195
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865977
faggot cunt bitch ass whore
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:22 #196
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129865989
EIN REICH
pi_129865996
WAT DE FUCK
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:32 #198
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866002
ICH BIN EINE BERLINER
pi_129866006
DIT IS SERIEUS
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:42 #200
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866011
bol
pi_129866015
FUCKING
pi_129866024
BULLSHIT
pi_129866035
FUCK YOU EN JE NAKOMELINGEN
pi_129866036

Second life is leuk man
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:01:31 #205
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866050
ICH BIN EIN BERLINER
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:01:47 #206
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866062
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]

Second life is leuk man
RCT achtergrond? :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:01:57 #207
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866070
:P :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:02:17 #208
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866087
:P:P:P:P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:02:28 #209
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866097
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:02:51 #210
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866116
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
pi_129866120
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

RCT achtergrond? :P
Nee man wij waren in de fun fair. Lekker in de achtbaan enzo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:03:17 #212
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:02 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nee man wij waren in de fun fair. Lekker in de achtbaan enzo
lekkr vingerenn in de achtbann :$$$q
pi_129866147
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

lekkr vingerenn in de achtbann :$$$q
Heb jij nooit gedaan
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:04:03 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866171
*O**O**O**O* *O**O**O**O* *O**O**O**O* *O**O**O**O* *O**O**O**O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:04:13 #215
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866176
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Heb jij nooit gedaan
MAAR IK HEB LEKKER MEER, U JELLY LOLOLOL
pi_129866196
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:04 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

MAAR IK HEB LEKKER MEER, U JELLY LOLOLOL
WEET JE

IK KRIJG JE NOG WEL
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:05:22 #217
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866225
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:07:18 #218
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866319
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
pi_129866353
Ho maar met die smileys
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:08:12 #220
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866362
:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T:T
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:08:41 #221
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866382
Oke aldie, kniel je nu voor me? Ben ik nu beter dan jij?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:08:52 #222
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866395
Ben ik jou heer en meester?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:09:03 #223
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866405
Ben ik nu je grote kleine voorbeeld?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:09:14 #224
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866415
Aldie, oeps 74
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:12:22 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866548
:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%:%
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:12:43 #226
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129866575
quote:
die heb ik ook. ^O^
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:19:50 #227
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129866839
waar gaat dit over
pi_129866878
Aantal notes, we liepen al die tijd gelijk op maar nu heeft hij er in een halve maand ofzo twintig gepakt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:21:44 #229
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129866915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aantal notes, we liepen al die tijd gelijk op maar nu heeft hij er in een halve maand ofzo twintig gepakt
:*
pi_129866999
Sting, zeg die nikker eens dat hij moet stoppen met spammen.
pi_129867028
Liever niet, dan krijgt hij een note
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:25:02 #232
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129867034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef TJV het volgende:
Sting, zeg die nikker eens dat hij moet stoppen met spammen.
Sting, zeg die NSB'er eens dat hij moet stoppen met de NSB'er uithangen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:25:25 #233
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129867055
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Liever niet, dan krijgt hij een note
pi_129867073
Geinig album trouwens: http://imgur.com/gallery/kRMPq
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:47:35 #235
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129867919
Werken tot 7 daag kusjes xoxoxo
pi_129868080
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 [b]15:47[/b] schreef bobbernaut het volgende:
Werken tot 7 daag kusjes xoxoxo
supermarkt slaafjes :o
pi_129868139
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef mschol het volgende:

[..]

supermarkt slaafjes :o
Het zijn minions. Worden ingevroren en als ze moeten werken worden ze ontdooit
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:01:21 #238
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_129868490
tuig
Fear is the grease of society.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:04:58 #239
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_129868619
wat heb ik nu weer gemist
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:31:30 #240
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129876402
4 uur geen post meer op een vrijdagavond
pi_129876885
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef Curlbrah het volgende:
4 uur geen post meer op een vrijdagavond
Straks weer dorpsfeest
pi_129877425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Zie niet in hoe de lore Bethesda verhinderd om wat meer te innoveren. Sowieso doe je het foutje het verhaal je gameplay laat bepalen lijkt me.
Je hoeft me het verschil tussen Elder Scrolls en Fallout niet uit te leggen :* , mijn punt is dat op de achtergrond de games erg op elkaar lijken. Kan je het Daedric planes noemen, of een Dungeon of een Vault de gameplay is hetzelfde. Ga naar plek x, dood daar alles, kom terug.
Je ziet bijvoorbeeld dat in Skyrim het zelfde bullettime ding gebruikt wordt als in V.A.T.S, ik vind dat een beetje storend maar goed. Moeilijk om dat tegen te houden als het dezelfde makers zijn.

Zijn ieder op zich heerlijke games daar zal je mij niet over horen, maar dat was mijn punt niet :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Ame_thyst op 09-08-2013 21:03:44 ]
pi_129877808
en ik heb een nieuwe muis, g300 dinges, hopelijk gaat die zere kut hand eens over nu :'(

En kan kleur van lampjes veranderen, nu is die rood
pi_129877852
En nu groen
pi_129877871
Geel
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:07:30 #246
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129878094
Wat een zeiksnorren op dat 2bt2bt2tbtb
pi_129878369
En nu blauw
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:54:15 #248
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129879928
Video!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:30:42 #249
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129881316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
en ik heb een nieuwe muis, g300 dinges, hopelijk gaat die zere kut hand eens over nu :'(
[ afbeelding ]
En kan kleur van lampjes veranderen, nu is die rood
nice! die zag ik ook op tweakers

zal ff pic uploaden van mijn muis
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:34:46 #250
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129881427

voelt echt smooth as fuark met die extra gewichtjes. heb wel grote handen trouwens
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:07:37 #251
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129882417
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]

voelt echt smooth as fuark met die extra gewichtjes. heb wel grote handen trouwens
ziet er wel nice uit :o
pi_129893847
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]

nice, hoe zwaar is die nu ?
pi_129893934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

nice, hoe zwaar is die nu ?
143 gram
pi_129893938
maak eens een foto van die van jou dan.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:53:28 #255
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_129896082
toeten
pi_129897034
;( Mijn logitech G930 begeeft het bijna
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:57:13 #257
270524 Flodder450
pi_129897787
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef Curlbrah het volgende:
je hebt er wel jaren eenhandig plezier van gehad
pi_129900671
hahaha
pi_129901458
quote:
G930
terug gestuurd en nu een steelseries dinges, ga nooit meer terug naar zo'n logitech ding :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Ame_thyst op 10-08-2013 16:23:54 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:09:26 #260
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129901463
pi_129901487
quote:
Die van mij valt vaak uit met geluidsstoringen
pi_129901850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

terug gestuurd en nu een steelseries dinges, ga nooit meer terug naar zo'n logitech ding :P
Zo mag ik het horen!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:42:22 #263
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129902354
quote:
Belinda buitenhuis 19-07-2009
Hele handige set en onmisbaar bij het decoreren van je taarten. Maar let wel op met het gebruik van de vaatwassen. Bij mij passen de vormen met geen mogelijkheid meer in het opbergdoosje. Het doosje is denk ik gekrompen. Deze kan waarschijnlijk niet in de vaatwasser!
:')___!
pi_129902424
vaatwassers :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:13:47 #265
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129903255
Afwasmachine's _O_
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:36:13 #266
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129904018

Kutzooi.

Degene die me probeerde te killen heeft nu waar ik uitlogde waarschijnlijk een gat tot aan bedrock gegraven. Net zoals hij aan het begin van de video probeerde. :(
pi_129904152
Gezellig.. Guus Meeuwis muziek in Thailand :')
pi_129904206
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef d4v1d het volgende:
Gezellig.. Guus Meeuwis muziek in Thailand :')
dat krijg je ervan als je op je vakantie gaat zitten fokken..
pi_129904288
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef Mender het volgende:

Kutzooi.

Degene die me probeerde te killen heeft nu waar ik uitlogde waarschijnlijk een gat tot aan bedrock gegraven. Net zoals hij aan het begin van de video probeerde. :(
Dat is best treurig eigenlijk.
pi_129905105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

hebben we het over dezelfde?

wat was er mis met die van jou?
pi_129905117
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Die van mij valt vaak uit met geluidsstoringen
die had ik na een half jaar ook maar nu geen last meer van. :o
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:31:00 #273
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129905557
quote:
Wow, meer dan 4 miljoen views voor die vorige prank video.
pi_129905925
morgen Ikea knutselen :o
hopen dat er niks ontbreekt :+
pi_129906471
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

hebben we het over dezelfde?

wat was er mis met die van jou?
Ik had de draad versie.
De microfoon kon niet meer omhoog, knalde gelijk weer naar beneden dus terug gestuurd voor garantie, konden ze niet meer maken en kreeg geld terug. Ik vond em verder voor geen meter zitten. etc
pi_129906723
quote:
Dat is bob en z'n pa
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:07:58 #277
270524 Flodder450
pi_129906735
Confucius say: It is good to meet girl in park, but it is better to park meat in girl.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:34:42 #278
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129907625
m83 soundtrack _O_
pi_129907648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ik had de draad versie.
De microfoon kon niet meer omhoog, knalde gelijk weer naar beneden dus terug gestuurd voor garantie, konden ze niet meer maken en kreeg geld terug. Ik vond em verder voor geen meter zitten. etc
weet je zeker dat het een G930 is? Ik kan namelijk geen G930 vinden met een draad. (ook niet die ze niet meer verkopen oid.) edit: ook op de Logitech site geen enkele vermelding van een G930 met draad.
quote:
Vond 'm niet zo leuk. :@ mede omdat ik tom cruise niet zo tof vind
pi_129907739
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

weet je zeker dat het een G930 is? Ik kan namelijk geen G930 vinden met een draad. (ook niet die ze niet meer verkopen oid.) edit: ook op de Logitech site geen enkele vermelding van een G930 met draad.

[..]

Vond 'm niet zo leuk. :@ mede omdat ik tom cruise niet zo tof vind
is ook niet de G930 maar het model met draad G35 :)
pi_129907972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:41 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

is ook niet de G930 maar het model met draad G35 :)
Aha, niet geheel hetzelfde trouwens.

Mijn ding heeft een oording bijna loshangen omdat er een stukje plastic is geknapt.
pi_129908016
nja ieder geval vond ik het een kut ding
pi_129911455
snap het wel :P
pi_129911556
net een eckte verkeersruzie gehad pal voor mijn huis, ik zat rustig te wachten op de weg voor mijn huis totdat ik mijn oprit in kon slaan.

stapt ineens de bestuurder van de auto achter mij uit en gaat hij agressief op mijn raam staan kloppen.

ik doe mijn raampje omlaag en zeg zo: "wat is er aan de hand?" begint die gast ineens te schreeuwen: "ja is toch niet normaal dat je zo voor een drempel gaat stilstaan, midden op de weg."

ik zo: "ik sta niet midden op de weg, ik moet hier zijn en heb mijn knipperlicht gewoon uit."

toen keek 'ie geïrriteerd en liep hij terug.

wat een volk loopt er rond zeg :')
pi_129912274
O+

[ Bericht 37% gewijzigd door Ame_thyst op 10-08-2013 21:55:09 ]
pi_129915279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
net een eckte verkeersruzie gehad pal voor mijn huis, ik zat rustig te wachten op de weg voor mijn huis totdat ik mijn oprit in kon slaan.

stapt ineens de bestuurder van de auto achter mij uit en gaat hij agressief op mijn raam staan kloppen.

ik doe mijn raampje omlaag en zeg zo: "wat is er aan de hand?" begint die gast ineens te schreeuwen: "ja is toch niet normaal dat je zo voor een drempel gaat stilstaan, midden op de weg."

ik zo: "ik sta niet midden op de weg, ik moet hier zijn en heb mijn knipperlicht gewoon uit."

toen keek 'ie geïrriteerd en liep hij terug.

wat een volk loopt er rond zeg :')
als hij dat bij mij had gedaan kon hij tandjes rapen met gebroken vingers, je blijf van andermans spullen af.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:29:33 #289
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129916634
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

als hij dat bij mij had gedaan kon hij tandjes rapen met gebroken vingers, je blijf van andermans spullen af.
zoiets had ik achteraf wel maar op het moment is het zo onverwacht dat ik eigenlijk stomverbaasd zat te kijken naar die retard.
pi_129918915
How many friend-zoned guys does it take to screw in a light bulb?

None. They just stand around complimenting it and get mad when it doesn't screw.
pi_129919634
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

None. They just stand around complimenting it and get mad when it doesn't screw.
Hahahahaha
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:41:11 #293
270524 Flodder450
pi_129923916
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

godverdomme :')
pi_129924560
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:28:30 #295
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129925116
He Aldie, zit jij regelmatig op 4chan?
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:28:58 #296
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129925125

lijkt me wel een geinig spel dat minecraft
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:29:31 #297
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129925139
quote:
11s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:28 schreef Mender het volgende:

lijkt me wel een geinig spel dat minecraft
weet niet hoor, is wel duur.
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:30:19 #298
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129925157
Heb trouwens al rond gelopen op die server van je mendert.

kilde een paar gastjes die in een base rondliepen, gingen ze janken in de chat om de verloren gear. :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:37:31 #299
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129925328
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Curlbrah het volgende:
Heb trouwens al rond gelopen op die server van je mendert.

kilde een paar gastjes die in een base rondliepen, gingen ze janken in de chat om de verloren gear. :')
haha gj

Zitten nu veel noobs op de server vanwege een reddit post van een paar dagen geleden. Dus zal daar wel door komen. Maar de echte noobs stoppen vanzelf wel met spelen omdat ze er niet kunnen overleven. :D

Gisteren 2 uur bezig geweest om een paar noobs te begeleiden naar veilig gebied. Op een gegeven moment ga ik weer m'n eigen ding doen. Een uur later zijn ze allemaal dood en back to spawn. _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:38:26 #300
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129925352
Doe jij de lapo?
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:38:42 #301
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129925361
weet geen TT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')