wireless is goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hij is wireless en heeft 'n raar uitsteeksel.
Idd, welk raar uitsteekstel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wireless is goed(oke, toegegeven, bij deze heb ik meer problemen als bij de vorige 3 draadloze muizen, maar dan nog.. draadloos is fijn)
gelukkig kan je deze ook bedraad aansluiten..
en een raar uitsteeksel? je bedoelt dat rust punt voor je duim.?
haha sickquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
En onderhand 3 mech toetsenborden nu.
de zwarte deathadder is wel mooi, lampjes ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haha sick
vind die deathadder maar een beetje kiddy eruit zien nofl
@mschol; wireless is wel leuk maar heb er zoveel problemen mee gehad (uitvallen op cruciale momenten) dat ik er gelijk klaar mee was.
dat tobo is wel sick, heb zelf een logitech illuminated keyboard (zelfde idee een beetje)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
de zwarte deathadder is wel mooi, lampjes ben ik niet zo'n fan van.
toetsenbord heb ik een razer blackwidow ultimate met blauwe verlichting, dat is vooral handig zodat je kan zien waar je toetsen zitten als het donker is. Bij een muis is een oplichtend logo een beetje te imo.
kekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een vriend van mij, nogsteeds jaloers op. Ducky shine II 9008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |