Vind je die fijn? Ik heb toen ook wat roccat stuff geprobeerd maar vond het niet echt lekker in de hand liggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:03 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe muis, stuk fijner dan de G400
had eerder zo'n kovaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vind je die fijn? Ik heb toen ook wat roccat stuff geprobeerd maar vond het niet echt lekker in de hand liggen
Ik zag deze anders niet op Reddit staan, maar dat komt ook omdat ik niet 24/7 op Reddit zit. Voel je je nu een übermensch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gisteren op de FP, vandaag op bobbergag.
PIKFEEL!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had eerder zo'n kova [ afbeelding ]
en hoewel hij er wel vet uitzag bewoog het kut, aim was niet lekker en hij bewoog niet soepel. dit is echt enorm fijn.
ook omdat er extra gewichtjes bijzaten die je kunt aanpassen.
CM Sentinel Advance is fucking lekker manquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
en lets face it, die steelseries en andere gaming muizen zien er echt kut uit.
Kreeg deze bij een collectors editie van WoW. 1 dag gebruikt, kon er echt niet mee omgaan. Te groot en vaag. Van Steelseries.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
en lets face it, die steelseries en andere gaming muizen zien er echt kut uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu al jaren deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wireless en heeft 'n raar uitsteeksel.quote:
Inderdaad al vind ik deze er wel slick uitzien zeker met alle 4 leds op blauw aan.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kreeg deze bij een collectors editie van WoW. 1 dag gebruikt, kon er echt niet mee omgaan. Te groot en vaag. Van Steelseries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu al jaren deze:Die WoW muis ziet er wel cool uit tbh. maar goed, is toch altijd anders als je 'm op je bureau hebt staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Wou 'm ook halen maar de tweakertjes waren er niet te positief over dus ik keek ff verder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
G500 heb ik zelf, ook erg lekker
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel mooi uit ja, ook het feit dat je de lichtjes en alles in kleur kan veranderen is tof, maar is gewoon te groot. Ligt niet lekker in je hand, en ik heb grote handen dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hij is wireless en heeft 'n raar uitsteeksel.
[..]
Inderdaad al vind ik deze er wel slick uitzien zeker met alle 4 leds op blauw aan.
[..]
Die WoW muis ziet er wel cool uit tbh. maar goed, is toch altijd anders als je 'm op je bureau hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |