Het was lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt fokking lekker, die bonen. Heb zelf meer een hekel aan geroosterd toastbrood (), die shit smaakt beter zonder kapot gebrand te zijn
quote:Dat deed ik toch!!!!!!!!
Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Thu, 8 Aug 2013 06:54:15 +0200
To:
From:
Wat je met het boek doet moet je zelf weten, maar dat had je echt wel even
kunnen melden zodat ik in de tussentijd een ander exemplaar had kunnen
zoeken.
---------------------------
Sorry, het boek is al verkocht. Ik heb hem een paar uur geleden naar
iemand anders ogestuurd. Groet,
Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Wed, 7 Aug 2013 16:37:52 +0200
To:
From:
Goedemiddag,
excuses voor het late antwoord.
Ophalen gaat lastig, vandaar dat verzenden de enige mogelijkheid is.
Welke
verzendkosten worden dit?
Mvg,
AlDie
------------------------------
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Mijn rekeningnummer is: ten name van
.
***. Wanneer kunt u het boek komen ophalen? Het adres is:
***** 6
in ***.
Mvg,
Margriet
Subject: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Tue, 6 Aug 2013 21:00:57 +0200
To:
From:
Reactie op uw advertentie 'Orientatie op geschiedenis'
Goedenavond,
ik wil het boek wel overnemen, naar welk rekeningnummer en welke
tenaamstelling kan ik het geld overmaken?
Mvg,
AlDie
Welke late reactie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Domme hoer
Van onder naar boven.
[..]
Ik zag de tijden staan ja. Dat noem ik niet laat..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja was even niet duidelijk vanwege de formatting van mijn webmailclient, maar ik stuurde de eerste mail eergister om negen uur in de avond. Haar antwoord kwam om acht uur in de ochtend, mijn antwoord daar op om half vijf in de middag. Zat zeg maar zeven uur tussen ofzo.
Helemaal kapot maken!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck it, beleefdheid
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:16 schreef Mender het volgende:
Vandaag trouwens ook deze base gevonden:Is 2b2t iets speciaals oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover de avonturen van MenderV op 2b2t. Volgende keer meer!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Nee, kan het boek niet vindenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus je gaat toch geen geschiedenis doen Aldie?
niks moetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ook nog een laptop of een tablet halen, maar dat wil ik niet
Kost allemaal dure centjes
Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzoquote:
Ja 13dequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
plex we moeten na release eckt wel ff payday doen man
Ja denk dat ik er inderdaad zo eentje neem ofzo. Sowieso niet duurder dan ¤300,-quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
als je kan typen en internetten is het goed toch. Zelf goeie ervaring met Asus laptop3 jaar mee lopen zeulen en doet het nog prima. En zit als het goed is 2 jaar fabrieksgarantie op.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |