abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129790532

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Ex Leden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
pi_129790637
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

help dan
Welke versie?
pi_129790719
;P wat een kutsmiley
pi_129790776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Welke versie?
1.5, maar ik kan niets minen oid
Je maintiendrai
pi_129790966
Heb je wel tools gemaakt? Pickaxe etc. En waarom 1.5? Je loopt een beetje achter.
pi_129791276
Gossie

woensdag 7 augustus 2013 @ 14:50:18 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129791518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef Mender het volgende:
Heb je wel tools gemaakt? Pickaxe etc. En waarom 1.5? Je loopt een beetje achter.
gewoon de 1.5 beta jwz
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129796418
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:24:09 #10
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129797422
mooien gifjen
pi_129798706

:')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_129799524
wat een weer man, vijfde regenbui vandaag al
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:40:00 #13
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129799817
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:30 schreef Curlbrah het volgende:
wat een weer man, vijfde regenbui vandaag al
Hier nog maar één regenbui gehad!

SPOILER
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:40:19 #14
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129799836
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Hier nog maar één regenbui gehad!

SPOILER
we proberen de randstad te verzuipen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:46:28 #16
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129800075
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

we proberen de randstad te verzuipen
ik zit in oost gelderland :'(
pi_129800117
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ik zit in oost gelderland :'(
fuk ;(
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:21:02 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129807000
Hier nog niets zowat. Paar spetters.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_129812518
nondeju krijg port 5060 niet geforward
pi_129818061
plex we moeten na release eckt wel ff payday doen man
pi_129820008
  donderdag 8 augustus 2013 @ 03:37:42 #22
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820092

lol
  donderdag 8 augustus 2013 @ 03:59:01 #23
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820192

X:0 Z:100.000
:)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 04:12:27 #24
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820247
hehe
SPOILER
  donderdag 8 augustus 2013 @ 04:16:12 #25
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129820259
Vandaag trouwens ook deze base gevonden:

SPOILER
Tot zover de avonturen van MenderV op 2b2t. Volgende keer meer! :P
pi_129820415
Mooien TT :P :P :P
pi_129820504

#instafood #breakfast #egg #sausages #toasted #bread #butter #beans #lol #hashtag #swagfood

:P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 06:56:51 #28
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129820508
Witte bonen..

:r
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_129820776
Echt fokking lekker, die bonen. Heb zelf meer een hekel aan geroosterd toastbrood ( :') ), die shit smaakt beter zonder kapot gebrand te zijn
pi_129820790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt fokking lekker, die bonen. Heb zelf meer een hekel aan geroosterd toastbrood ( :') ), die shit smaakt beter zonder kapot gebrand te zijn
Het was lekker :{w

Straks (weer) duiken. De boot is enkel nog niet klaar :')
pi_129821015
Domme hoer :')

Van onder naar boven.

quote:
Dat deed ik toch!!!!!!!!

Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Thu, 8 Aug 2013 06:54:15 +0200
To:
From:

Wat je met het boek doet moet je zelf weten, maar dat had je echt wel even
kunnen melden zodat ik in de tussentijd een ander exemplaar had kunnen
zoeken.

---------------------------
Sorry, het boek is al verkocht. Ik heb hem een paar uur geleden naar
iemand anders ogestuurd. Groet,

Subject: RE: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Wed, 7 Aug 2013 16:37:52 +0200
To:
From:

Goedemiddag,

excuses voor het late antwoord.

Ophalen gaat lastig, vandaar dat verzenden de enige mogelijkheid is.
Welke
verzendkosten worden dit?

Mvg,
AlDie

------------------------------
Hallo,

Bedankt voor de reactie. Mijn rekeningnummer is: ten name van
.
***. Wanneer kunt u het boek komen ophalen? Het adres is:
***** 6
in ***.

Mvg,
Margriet

Subject: Reactie: Orientatie op geschiedenis
Date: Tue, 6 Aug 2013 21:00:57 +0200
To:
From:
Reactie op uw advertentie 'Orientatie op geschiedenis'

Goedenavond,

ik wil het boek wel overnemen, naar welk rekeningnummer en welke
tenaamstelling kan ik het geld overmaken?

Mvg,
AlDie
pi_129821115
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Domme hoer :')

Van onder naar boven.

[..]

Welke late reactie? :') :')
pi_129821163
Ja was even niet duidelijk vanwege de formatting van mijn webmailclient, maar ik stuurde de eerste mail eergister om negen uur in de avond. Haar antwoord kwam om acht uur in de ochtend, mijn antwoord daar op om half vijf in de middag. Zat zeg maar zeven uur tussen ofzo.
pi_129821167
Fuck it, beleefdheid
pi_129821173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja was even niet duidelijk vanwege de formatting van mijn webmailclient, maar ik stuurde de eerste mail eergister om negen uur in de avond. Haar antwoord kwam om acht uur in de ochtend, mijn antwoord daar op om half vijf in de middag. Zat zeg maar zeven uur tussen ofzo.
Ik zag de tijden staan ja. Dat noem ik niet laat..
pi_129821180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck it, beleefdheid
Helemaal kapot maken!
pi_129823506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 04:16 schreef Mender het volgende:
Vandaag trouwens ook deze base gevonden:

SPOILER
Tot zover de avonturen van MenderV op 2b2t. Volgende keer meer! :P
Is 2b2t iets speciaals oid?
pi_129824477
Dus je gaat toch geen geschiedenis doen Aldie?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_129824722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus je gaat toch geen geschiedenis doen Aldie?
Nee, kan het boek niet vinden :')
pi_129824798
het boek dat je verkocht hebt :D?
pi_129824967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef Ame_thyst het volgende:
het boek dat je verkocht hebt :D?
Nee man, ik wilde dat boek kopen :P
pi_129825206
Moet ook nog een laptop of een tablet halen, maar dat wil ik niet :'(

Kost allemaal dure centjes
pi_129825221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ook nog een laptop of een tablet halen, maar dat wil ik niet :'(

Kost allemaal dure centjes
niks moet ;)
pi_129825531
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef mschol het volgende:

[..]

niks moet ;)
Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzo
pi_129825657
als je kan typen en internetten is het goed toch. Zelf goeie ervaring met Asus laptop :) 3 jaar mee lopen zeulen en doet het nog prima. En zit als het goed is 2 jaar fabrieksgarantie op.

[ Bericht 34% gewijzigd door Ame_thyst op 08-08-2013 12:04:50 ]
pi_129825711
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
plex we moeten na release eckt wel ff payday doen man
Ja 13de
pi_129826123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
als je kan typen en internetten is het goed toch. Zelf goeie ervaring met Asus laptop :) 3 jaar mee lopen zeulen en doet het nog prima. En zit als het goed is 2 jaar fabrieksgarantie op.
Ja denk dat ik er inderdaad zo eentje neem ofzo. Sowieso niet duurder dan ¤300,-
pi_129826526
pi_129827828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Nouhou, bezit van een laptop is verplicht door school voor deze opleiding. Denk dat ik een cheap-ass kutdingetje neem, gamen doe ik er toch niet op. Misschien een netbookje ofzo
:') Wat is dat nou weer voor kut verplichting. Helemaal voor geschiedenis. Kunnen zeker geen beamers in de zalen betalen oid.
pi_129827891
pi_129827952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:') Wat is dat nou weer voor kut verplichting. Helemaal voor geschiedenis. Kunnen zeker geen beamers in de zalen betalen oid.
Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.

Een laptop werkt voor mij sowieso minder goed omdat ik toen toch altijd films keek in de les.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:17:03 #52
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_129827977
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:43 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Is 2b2t iets speciaals oid?
Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.

Laat ik even mijn 2b2t avontuur samenvatten.

In november 2012 log ik in op de server en heb uiteraard nog geen items. Daar sta je dan. Helemaal alleen, niemand die je wil helpen.

SPOILER
Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.

Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.

Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.

Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).

Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.

SPOILER
Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.

Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!

SPOILER
Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.

Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.

Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.

SPOILER
Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder. :P

Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.

SPOILER
Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.

Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.

Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet :D
pi_129828165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.

Een laptop werkt voor mij sowieso minder goed omdat ik toen toch altijd films keek in de les.
Ik zou me ook laten afleiden daardoor idd. En de mensen in de colleges met laptop overduidelijk ook. Facebook, spelletjes, noem het maar op zie het allemaal wel.
pi_129828494
Daarom. Maar goed, een cheapo dan maar.
pi_129828686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom. Maar goed, een cheapo dan maar.
Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen mag :P
pi_129828727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen mag :P
Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.
pi_129828769
Is wel teringgrappig, kom bij een vriend in de klas waar ik veel mee game, binnenkort nog een weekend mee ga zuipen op de camping en vaak bij langskom.

Wisten het allebei niet van elkaar :') :D
pi_129828826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.
Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.
pi_129828889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.
Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.

Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer :D :')

Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!
pi_129829052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.

Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer :D :')

Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!
Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aan :P
pi_129829170
Nice Mender, lijk een beetje op hoe EVE gespeeld wordt zo te zien :P
pi_129829653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.

Laat ik even mijn 2b2t avontuur samenvatten.

In november 2012 log ik in op de server en heb uiteraard nog geen items. Daar sta je dan. Helemaal alleen, niemand die je wil helpen.

SPOILER
Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.

Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.

Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.

Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).

Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.

SPOILER
Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.

Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!

SPOILER
Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.

Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.

Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.

SPOILER
Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder. :P

Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.

SPOILER
Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.

Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.

Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet :D
_O_
pi_129829661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aan :P
Ja kut is dat, met die trein waren ze ook net klaar toen ik na negen jaar niet meer dagelijks die kant op moest :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:32:53 #64
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129830709
Mooi verhaal Mender :D

btw, SALARISSSS
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129830752
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef bobbernaut het volgende:
Mooi verhaal Mender :D

btw, SALARISSSS
Salaris op de 8ste? :')
pi_129830992
Lolwut dat filmpje van lady gaga
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:41:12 #67
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831064
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Salaris op de 8ste? :')
idk, idc, geld.
pi_129831151
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
Lolwut dat filmpje van lady gaga
Yoga ofzo? Had ik gehoord
pi_129831203
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

idk, idc, geld.
True.

Mijn loon deze maand gaat tegenvallen :'(
pi_129831223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Yoga ofzo? Had ik gehoord
Echt geen idee zou goed kunnen
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:52:03 #71
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831456
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

True.

Mijn loon deze maand gaat tegenvallen :'(
Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"

fijn..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:52:13 #72
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831468
MAAR VRIJ ZIJN IS OOK LEUK
pi_129831516
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:52 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"

fijn..
Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.

Tenzij vakantie ofzo
.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:54:37 #74
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129831557
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.

Tenzij vakantie ofzo
.
ik heb 2-12 uren contract :P
pi_129831805
pi_129831912
pi_129832867
Waar smaken die oranje pringles eigenlijk naar?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:45:51 #79
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129833388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar smaken die oranje pringles eigenlijk naar?
paprika?
pi_129833475
Je informatienetwerk zuigt
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:04:57 #82
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129834084
Jij vraagt het :') Kon je het net zo goed op google intikken :')
pi_129834343
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Jij vraagt het :') Kon je het net zo goed op google intikken :')
Ja maar moest ik het ook feitelijk doen :')

Ik dacht dat die paprika een andere was, maar wist dat dus niet 100% omdat ik toch alleen maar Sour Cream/Onion neem
pi_129834632
pi_129835057
quote:
obvious photoshop
pi_129835182
pi_129836939
Ik vind pringles eigenlijk niet zo lekker. Vooral als je er veel van eet krijg je zo'n vieze smaak in je mond. Doe mij dan maar gewonen chips van lays ofzo.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:40:15 #88
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129837118
Gewone naturel chips <3
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:41:57 #89
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129838686
:)
pi_129839640
gewoon ongezouten noten, nog gezond ook
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:21:06 #91
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129844062
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Curlbrah het volgende:
gewoon ongezouten noten, nog gezond ook
walnoten. ^O^
pi_129844231
bacon knabbels!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:48:05 #93
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129845206
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:57:15 #94
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_129845690

Voor de eckte eckte baas
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_129852083
Mensen hep even :'') wie ie Nielson>

Die zoger trad net bij met dorpsfeest op maar die vriendenzeggen dat dat geen coverbandje is maar een artiest :'')_

Is dat zo? Ken die hele gozer niet, luister geen radio ooit ever
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 06:18:08 #96
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_129854314
Ik begrijp die druif ook niet. Moet helaas hele dag qmusic luisteren. Oe oe...oe oe liedje. :r
pi_129854786
Was was die post vannacht :')

Die Nielson bleek ik net tijdens het fietsen op mijn telefoon te hebben staan, maar vinner niks aan. Het coverbandje dat slechter was maar diversere muziek speelde was stukken leuker _O_

Vorige jaren nog Ali B, de Band zonder Banaan en de 3J's gehad, qua sfeer maken die er veel leukere feestjes van _O_
pi_129854816
Wat :')

Hoeveel heb je op.. :')
pi_129854852
Of ben ik de enige die niks zinnigs van die post kan maken..
pi_129854892
Die post van half één had ik wel wat op, nu ben ik ongeveer nuchter :P Denk dus dat je de eerste post bedoelde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')