Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Wat is dat nou weer voor kut verplichting. Helemaal voor geschiedenis. Kunnen zeker geen beamers in de zalen betalen oid.
Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.
Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.
Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.
Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).
Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.
Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.
Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.
Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder.
Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.
Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.
Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet![]()
![]()
Ik zou me ook laten afleiden daardoor idd. En de mensen in de colleges met laptop overduidelijk ook. Facebook, spelletjes, noem het maar op zie het allemaal wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volg het ook niet helemaal, zeker omdat met de andere opleidingen een laptop zeker handig maar niet onmisbaar was.
Een laptop werkt voor mij sowieso minder goed omdat ik toen toch altijd films keek in de les.![]()
Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen magquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom. Maar goed, een cheapo dan maar.![]()
![]()
Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar je begint toch in september aan hbo geschiedenis? Waar als ik vragen mag![]()
Is wel teringgrappig, kom bij een vriend in de klas waar ik veel mee game, binnenkort nog een weekend mee ga zuipen op de camping en vaak bij langskom.
Wisten het allebei niet van elkaar![]()
![]()
![]()
Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Windesheim, het is de opleiding Docent Geschiedenis, dus na de prop door naar Utrecht of Leiden of A'dam, da's nog niet helemaal duidelijk.![]()
Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mooi gebouw heeft die school wel. Maar ben benieuwd. Hopelijk is het wat.
Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer![]()
Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!![]()
Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat X-gebouw (da's het nieuwe gebouw) daar zat ik nooit, maar schijnt ecologisch erg verantwoord te zijn. De pis in de urinoirs gebruiken ze voor verwarming ofzo.
Het CAH in Dronten lijkt er best wel op, ook enorm mooi geworden trouwens maar allebei snikheet in de zomer![]()
Ik ga er wel van uit dat het iets gaat worden hoor, zie er al naar uit!![]()
![]()
Nice Mender, lijk een beetje op hoe EVE gespeeld wordt zo te zien
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, het is de grootste en oudste anarchy server. Gewoon vanilla en geen regels. De server is meer dan 2,5 jaar oud. De map is meer dan 550GB groot en nog altijd groeiend. Zit vol met verlaten bases, ruïnes erc. Echt geweldig om te verkennen en steeds weer dingen tegen te komen. Je kan weken een kant op lopen en nog steeds bases tegenkomen.
Laat ik even mijn 2b2t avontuur samenvatten.
In november 2012 log ik in op de server en heb uiteraard nog geen items. Daar sta je dan. Helemaal alleen, niemand die je wil helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms kom je een andere speler tegen die ook hopeloos rond aan het kijken is. Maar verder dan elkaar wat klappen verkopen kom je niet. Er hingen ook soms wat mensen rond op spawn in full diamond amour. Maar daar kon je ook geen hulp van verwachten. En als je ze te lang lastig viel gaven ze je een hit en je was dood.
Ik dacht.. Ah geweldig deze server! Totale anarchy. Geen regels. Lekker je eigen ding doen.
Daar ging ik dan. Met een volle honger bar verliet ik spawn. Op zoek naar bomen en food. Verschillende keren dood gegaan van de honger omdat ik niets kon vinden. Maar op een gegeven moment lukte het me. Ik liep van spawn af. Op een gegeven moment kwam ik gelukkig wat zombies tegen die ik kon killen voor hun rotten flesh. Dat gaf me genoeg food om nog wat langer te overleven. Op een gegeven moment een boom tegen gekomen. En besloten om daar (op 2k van spawn af) een tijdelijke base te maken.
Had wat bonemeal en seeds verzameld. En ging diep ondergronds een kleine base maken. Tijdens het maken van de farm zat ik steeds op het randje van de dood vanwege de honger. (als je foodbar leeg is ga je dood, je houd geen half hartje over).
Op een gegeven moment was het gelukt. Ik had een farm gemaakt om mezelf te voorzien van eten zodat ik iig niet meer steeds dood ging van de honger. Ben daar wat gaan minen en zorgen dat ik genoeg eten had voor de volgende reis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment was ik eindelijk zover dat ik verder kon. Onderweg werdt het landschap steeds normaler en kwam ik steeds meer bomen tegen.
Ik had inmiddels 37 levels maar nog geen mogelijkheid om dingen te enchanten. Ik was nog geen dieren tegengekomen. Op een gegeven moment zie ik een blokje cobble in het landschap. Ik graaf het uit en kom in een verlaten base terrecht. Perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar verbleef ik even. Ik zette een bed neer. Sliep even, en trok weer verder.
Onderweg kwam ik nog enkele kleine bouwwerken tegen maar niets speciaals.
Op een gegeven moment dacht ik ver genoeg van spawn te zijn om een base te maken waar ik iig wel een paar weken kon blijven. Dus ik maak daar een ondergrondse base met weed, melon en xp farm. Op een dag log ik weer in (toen had ik m'n base twee weken). Ik schrok, want ik zag een sign in mijn base die ik er niet zelf had neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle waardevolle spullen waren uiteraard uit de chests gehaald. Ik had nog geen enderchest. En toen ging ik maar weer verder.
Ergens veel verder weg een base gemaakt. En toen ik alles had wat ik nodig had besloot ik weer te gaan verkennen. Op een gegeven moment zag ik coordinaten in de chat. Ik was redelijk in de buurt dus besloot op onderzoek uit te gaan. Dit is wat ik vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doorzocht alle chests en nam zoveel mogelijk waardevolle spullen mee. Maar de base liet ik intact. Ik liet een sign achter en ging weer verder.
Een paar dagen later vroeg iemand in de chat of ik daar echt geweest was. Hij had de sign gezien. Toen zei hij dat iemand van hun groep de coordinaten had gelekt omdat diegene geen zin meer had om te spelen. Waar die andere gast dus behoorlijk pissig om is geworden. En daarop maar besloot om hun eigen base te gaan vernielen.
Echt een server met oneindig veel mogelijkheden. Je raakt er nooit op uitgekeken. Ik teminste niet![]()
![]()
Ja kut is dat, met die trein waren ze ook net klaar toen ik na negen jaar niet meer dagelijks die kant op moestquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bij de VU zijn ze ook druk aan het bouwen, al zijn die nieuwe gebouwen pas klaar in 2017 oid. Heb er weinig aan![]()
![]()
Mooi verhaal Mender
btw, SALARISSSSOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Salaris op de 8ste?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef bobbernaut het volgende:
Mooi verhaal Mender
btw, SALARISSSS![]()
![]()
idk, idc, geld.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Yoga ofzo? Had ik gehoordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
Lolwut dat filmpje van lady gaga![]()
Echt geen idee zou goed kunnenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yoga ofzo? Had ik gehoord![]()
Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True.
Mijn loon deze maand gaat tegenvallen
fijn..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
MAAR VRIJ ZIJN IS OOK LEUKOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijne ook, ze zeggen steeds last minute af zegmaar, vanochtend ook "er is weinig binnen gekomen dus je hoeft niet te komen vandaag"
fijn..
Tenzij vakantie ofzo
.![]()
ik heb 2-12 uren contractquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met mn contract sta ik verplicht 36 uur dacht ik.
Tenzij vakantie ofzo
.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: