Dat is leuk. Deed in BFME vaak 2 vs 6 hard AI. Dat was nog verdomd moeilijk ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom zou je dat willen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom zou je dat willen
En dan nog, de optie zat wel in rome 1 maar niet in medieval 2, shogun 2 enzo. Best wel vaag tbh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is leuk. Deed in BFME vaak 2 vs 6 hard AI. Dat was nog verdomd moeilijk ook.
gisteren toen iedereen dacht dat Doris was gelekt en het toch niet zo bleek te zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
╭━━━┳━━━┳╮╭╮╭┳━━━┳╮╭━┳━━━━┳━━━╮
┃╭━╮┃╭━━┫┃┃┃┃┃╭━╮┃┃┃╭┫╭╮╭╮┃╭━╮┃
┃┃╱┃┃╰━━┫┃┃┃┃┃┃╱╰┫╰╯╯╰╯┃┃╰┫┃╱┃┃
┃┃╱┃┃╭━━┫╰╯╰╯┃┃╭━┫╭╮┃╱╱┃┃╱┃╰━╯┃
┃╰━╯┃┃╱╱╰╮╭╮╭┫╰┻━┃┃┃╰╮╱┃┃╱┃╭━╮┃
╰━━━┻╯╱╱╱╰╯╰╯╰━━━┻╯╰━╯╱╰╯╱╰╯╱╰╯
Ja en gratis DLC voor iedereen die pre-ordered heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
Iedereen met payday 1 kan nu gratis de payday 2 beta spelen.
niemand koopt ooit payday voor mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Curlbrah het volgende:
wtf, krijg net telefoon van de ING
had net payday 2 voor maurisioo gekocht bij greenman gaming
vroegen ze of ik die betaling gemaakt had omdat het opviel in het systeem
ik voel me bekeken
ghehequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
niemand koopt ooit payday voor mij
je maakt nooit buitelandse betalingen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Curlbrah het volgende:
wtf, krijg net telefoon van de ING
had net payday 2 voor maurisioo gekocht bij greenman gaming
vroegen ze of ik die betaling gemaakt had omdat het opviel in het systeem
ik voel me bekeken
jawel, vrijwel elke dag, daarom vond ik het ook raar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je maakt nooit buitelandse betalingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |