Eerst wel, nu niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Chai het volgende:
Jetske ineens een ring in haar neus?Of zag ik dat nou verkeerd.
Leeft hij nog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Er blijft maar één epische visser...
[ afbeelding ]
Ze ving wat, niet zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef themole het volgende:
Kan deze kerel niet gezellig met deze man
[ afbeelding ]
gaan vissen? Lijkt me lekker ontspannend.
Dat is nog het ergste van het verhaal. Wat een slapzak.quote:
Nou, wat een geweldige kerel, met een ruggengraat van vanillepuddingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:44 schreef arjan1212 het volgende:
het was juist een geweldige kerel, ' de zin van het leven is voor mij vissen '
En ging hij niet met zijn kop op tv.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:46 schreef arjan1212 het volgende:
als ie geen ruggengraat had dan ging ie wel 1 km lopen vanaf de plek waar ie 'mocht' parkeren
Dat is wel een spitting image van Ad van den Berg, onze nationale knuffelpedo:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef themole het volgende:
Kan deze kerel niet gezellig met deze man
gaan vissen? Lijkt me lekker ontspannend.
Veel graat is geen voordeel bij vissen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:46 schreef arjan1212 het volgende:
als ie geen ruggengraat had dan ging ie wel 1 km lopen vanaf de plek waar ie 'mocht' parkeren
Een knopje toch, maar die zit er al jarenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Chai het volgende:
Jetske ineens een ring in haar neus?Of zag ik dat nou verkeerd.
Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, wat een gek mens - die van dat verhuurde huis. Die blonde dame kon er echt niet zoveel aan doen. Als je overeenstemming met de makelaar hebt, de sleutels krijgt en er een contract ligt, dan ligt het niet zo voor de hand dat de cliënt van de makelaar nergens iets vanaf weet.
Desondanks is die rare miep dus gewoon doorgegaan met hetzelfde makelaarskantoor en was het een en al vijandigheid richting die blonde dame. Hoe ging het ophalen van de spullen? 'Ja, ze deed wat afstandelijk, heel zakelijk.' Vind je het gek? Als er politie blijkt te zijn en je afgesnauwd / denigrerend behandeld ('nou heel veel plezier d'r mee hoor, ja, daahaag!') wordt door de vrouw des huizes...
Ze had zo boos tegen die makelaar moeten doen. Had die eruit getiefd. Tegen de vrouw van Lee Towers had ze best wat normaler mogen doen.
Ja, dat vind ik echt. Die dame en die makelaar zijn twee professionele partijen. Dat werkt soms iets anders dan privé een huis huren. Heb je wel eens zakelijk een pandje gehuurd? Het contract tekenen is vaak een formaliteit. Als er mondeling overeenstemming is met de verhurende partij, je hebt de sleutels gekregen en je bent het eens over data, bedragen, etc., dan ga je niet nog weken zitten wachten op die handtekening. Dan krijg je scenario's als dat de directeur de enige is die formeel mag tekenen, maar laat-ie nou net twee weken afwezig zijn. Waarschijnlijk bevestig je het nog even over en weer per e-mail en dan ga je ermee aan de slag. Die handtekening komt wel een keer. Tuurlijk, je neemt een risico en puur formeel gezien doe je het niet goed, maar als bedrijf wil je niet zitten duimen draaien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.
Ze heeft nog meer knopjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een knopje toch, maar die zit er al jaren
Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
De eigenares staat 100 procent in haar gelijk
De makelaar en die verhuurvrouw zijn fout, de eigenares heeft niks getekend en wilde geen pension met oosteuropeanen in dat huis. Ze had geeneens toestemming gegeven dat ze een sleutel had
Opzouten met die makelaar en dat bedrijf dat gewoon dingen sloopt
De fout ligt inderdaad bij de makelaar. De grootste fout van dat mens is dat ze geen inlevingsvermogen in andere mensen heeft, ieder normaal mens snapt dat er iets niet klopt met zo'n huis nog vol spulletjes. Ook nadat de fout uitkwam had ze nul inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.
Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Komt me alledrie slechts vaag bekend voor.
Oh was dat die met dat blauwe waterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.
Volgens mij hadden ze daar toen de dakgoot vol laten lopen met blauwe kleurstof waar mr Visser de stop eruit mocht trekken en was het echt overal terug te vinden, Hele pand was zo lek als een mandje.
Idd, altijd slim.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef trovey het volgende:
Die huisjes kan ik me nog wel herinneren.Tja, heel veel geld investeren in zo'n huisje op grond welke de jouwe niet is.
Ja, die ja...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat duo van de vve? Die waren best apart.
Ja hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Chapeau hoor, gewoon niks mee gedaan dus.
Geen enkel probleem, maar vond het wel akelijk stil.quote:
Laadde een paar minuten niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, maar vond het wel akelijk stil.
Dat had ie bij die ouwe zuiplap van laatst moeten doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Meester Visser heeft opeens schijt aan verjaring
Had ie dat maar bij die norse opa gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Meester Visser heeft opeens schijt aan verjaring
Uh mannen zijn meestal de slopers he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Jetske sloopt door een aanraking gelijk alles.
Vrouwen.
Zal ik jou eens slopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh mannen zijn meestal de slopers he?
witte panty'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die Jetske is me daar toch vormloos
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Meester Visser houdt wel van een beetje spuiten.
Niks voor jou? Hij is wel van jouw leeftijd tenslotte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Meester Visser houdt wel van een beetje spuiten.
heej hij kan mijn vader wel zijn hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Niks voor jou? Hij is wel van jouw leeftijd tenslotte.
Ja, aangepraatquote:
Krijgen tegenwoordig een trauma van niets die kinderen.quote:
Hij is uit 1951, knap van hem dan, was hij er jong bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
heej hij kan mijn vader wel zijn hoor.
Het ZOU kunnen. In travellersland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij is uit 1951, knap van hem dan, was hij er jong bij.
Zoiets.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ZOU kunnen. In travellersland.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijgen tegenwoordig een trauma van niets die kinderen.
Die zonnebril over de bril van Pot als hij aan het vissen is danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ach ja, 1997, toen je nog straffeloos een bontgekleurde stropdas icm een mosterdgeel jasje kon dragen.
Kansloos verhaal, die tweede zaak. Vierhonderd gulden betalen om een krantenwijk te mogen lopen, en dan weer nieuwe lopers aanbrengen die ook f 400,- moeten lappen, waar jij dan weer een deel van krijgt. Hoezo, piramidespel
Dat wordt weer lekker ergeren aan dat ene pleuriswijf met vlotte kapsel.quote:In alweer de laatste aflevering van De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd gaat Jetske terug naar drie typische De Rijdende Rechter-zaken.
Waaronder die van Peter van Oers. Hij wilde graag een schutting, omdat hij met zijn buren in de clinch ligt over een paar millimeters van de gezamenlijke oprit. De schutting mag er komen van meester Visser en Jetske kijkt of alle auto’s inmiddels op de oprit passen.
Hoezo nu opeens weer sunchaser trouwensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef SunChaser het volgende:
Hier nog even een overzicht van de RR Stenders 3FM
http://www.powned.tv/prog(...)ijdende_rechter.html
Komt denk ik dat het veel van het zelfde isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik herken de verhaaltjes altijd zo slecht, ik moet het zien en dan denk ik: OH JA.
Ja echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Dat had dat kind ook echt zelf verzonnen he, 'ze hebben hem gestolen'
Even perrongeluk aangeraakt met het spiek briefjequote:
Ik heb geen ervaring met vrouwen kan ik helaas niet over oordelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Katten luisteren toch nooit? Net vrouwen.
Moeder, zus, klasgenoot, collega, kassajuf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen kan ik helaas niet over oordelen
Ja die heb ik dan weer wel geen problemen mee tot nu toe allemaal heel liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeder, zus, klasgenoot, collega, kassajuf.
Niet elke katteneigenaar is hetzelfde hè?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef JJ76 het volgende:
tja als het om katten gaat moet ik me altijd inhouden....... een hond moet aan de lijn, een cavia in een kooi en een kat mag dag en nacht vrij rondlopen en speeltuintjes onderkakken, bomen kapotkrabben enz. shit laat ik me weer een beetje gaan.
Die van mij luisteren redelijk tot goed (maar net wat voor bui ze hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Katten luisteren toch nooit? Net vrouwen.
De aannemer kwam zijn afspraken niet na.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel nu in, in 2 zinnen het verhaal?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef JJ76 het volgende:
tja als het om katten gaat moet ik me altijd inhouden....... een hond moet aan de lijn, een cavia in een kooi en een kat mag dag en nacht vrij rondlopen en speeltuintjes onderkakken, bomen kapotkrabben enz. shit laat ik me weer een beetje gaan.
'Dan zette gij' 'Dan kenne gij'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
Ook de tweede keer is dat wijf ongehoord irritant.
Henk's Fasion is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen ze ook een aparte zaak aanspannen tegen het haar van die teef?
De Linda wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Henk's Fasion is het hier niet mee eens.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:44 schreef trovey het volgende:
Altijd dat gescherm met die kinderen....worden ze hard van meid, even door de kou heen.
Kijken hoe het na de uitspraak isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aight dus meerdere afleveringen?
Nabeschouwing om te kijken of er wat is opgelostquote:
Oh leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
nabeschouwing om te kijken of er wat is opgelost....eigenlijk zelden.
Past dus prima in de omgeving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind het maar een bouwmarktschermpje eerlijk gezegd
Staat Nederland vol mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind het maar een bouwmarktschermpje eerlijk gezegd
Zet het dan wel met betonnen palen oid. Dit rot binnen een paar jaar wegquote:
Die arme kindertjes moeten nu door de koude heen.quote:
Zag ik geen bus aan de overkant van de straat staan?quote:
hebben we weer een nieuwe aflevering "Het geschil van de rottende schutting".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Zet het dan wel met betonnen palen oid. Dit rot binnen een paar jaar weg
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
hebben we weer een nieuwe aflevering "Het geschil van de rottende schutting".
ROFLquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Ze hedde ok een knauw ut haar kapsel gehoald.
Die zijn blijkbaar niet zo blij met de uitspraak en willen vast geen commentaar gevenquote:
Die hebben verloren...die willen niet.quote:
Wat moeten ze een eind lopen! In de kou! En met hitte! En als het regent!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
50 meter verderop om de hoek, keiver dus!
Is dat niet een beschermlaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WcPot het volgende:
is toch ook geen gezicht die grote rode balken
inddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Je zal je eigen uitbouw afgezeken zien worden op tv.
Ja briljant ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Je zal je eigen uitbouw afgezeken zien worden op tv.
Ziet er niet uit in ieder geval.quote:
Te kleine BBQ.quote:
Gorigheid.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Dit houten geval zal je grote droom zijn.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef Housekeeper het volgende:
Ik dacht dat het een moslima was, maar ik zag toch echt een karbonaadje op de grill
Een Zloty.quote:
Geen idee maar als die andere dat al drie jaar niet was vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
Maar was de nieuwe kat nou wel gecastreerd?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
Maar was de nieuwe kat nou wel gecastreerd?
Mooie aflevering jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is hij dan, de lang verwachte Rijdende Rechter uitzending met 2 zaken en Mieke van der Weij.
We tellen 1997. De 2e zaak is waarom ik deze uitzending ooit heb opgenomen. Die meneer Pot die de pot op kan had trouwens gewoon een krantendepot al, voor een paar ochtendkranten. Niks sociale uitkering (al zou het me niets verbazen als hij die er bij had en de kranten zwart deed).
Inmiddels lijken hun dochters op zijn vrouw, ook qua postuur en rijdt Pot zelf in een booster. Zit hij met een lange witte baard een sigaar te roken in zo'n karretje wat veel te hard rijdt. Zo laat hij zijn honden uit.
De man woont hier op een steenworp vandaan namelijk![]()
Veel kijkplezier, 45 minuten nostalgie
Even ter herinnering..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, op 27 augustus, staat mevrouw Veltenaar centraal, die met een kortingsbon van Groupon uit eten ging. Ze vergat dit te vermelden bij de reservering, maar had hem wel meegenomen naar het diner. Dat accepteerde eigenaresse Huang niet, waarna de ruzie hoog opliep en zelfs de politie erbij kwam.
Ruzie en politie erbij, topshow.
Legels zijn legels.!quote:
Oh nee, een plobleem met een coupon van Glouponquote:
quote:
Dat was snelquote:
omdat hij altijd denigrerend doet tegen chinezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik moet aan Rob Geus denken, waarom weet ik niet.
Oh ja dat ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat hij altijd denigrerend doet tegen chinezen
vind je het gek met zijn gerurquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar eigenlijk meer dat hij nooit naar binnen mag bij de Chinees.
Ho ho, dit is wel een Japanner hè, Dat is anders! (ofzo..)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar eigenlijk meer dat hij nooit naar binnen mag bij de Chinees.
echt niet, dit was echt een chinees die werkt in een japans restaurantquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Ho ho, dit is wel een Japanner hè, Dat is anders! (ofzo..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |