abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129794683
Hoe dan ook, wat een gek mens - die van dat verhuurde huis. Die blonde dame kon er echt niet zoveel aan doen. Als je overeenstemming met de makelaar hebt, de sleutels krijgt en er een contract ligt, dan ligt het niet zo voor de hand dat de cliënt van de makelaar nergens iets vanaf weet.

Desondanks is die rare miep dus gewoon doorgegaan met hetzelfde makelaarskantoor en was het een en al vijandigheid richting die blonde dame. Hoe ging het ophalen van de spullen? 'Ja, ze deed wat afstandelijk, heel zakelijk.' Vind je het gek? Als er politie blijkt te zijn en je afgesnauwd / denigrerend behandeld ('nou heel veel plezier d'r mee hoor, ja, daahaag!') wordt door de vrouw des huizes... :D

Ze had zo boos tegen die makelaar moeten doen. Had die eruit getiefd. Tegen de vrouw van Lee Towers had ze best wat normaler mogen doen. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 16:11:09 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:43:56 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129802286
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Chai het volgende:
Jetske ineens een ring in haar neus? -O- Of zag ik dat nou verkeerd.
Een knopje toch, maar die zit er al jaren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129804920
quote:
18s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, wat een gek mens - die van dat verhuurde huis. Die blonde dame kon er echt niet zoveel aan doen. Als je overeenstemming met de makelaar hebt, de sleutels krijgt en er een contract ligt, dan ligt het niet zo voor de hand dat de cliënt van de makelaar nergens iets vanaf weet.

Desondanks is die rare miep dus gewoon doorgegaan met hetzelfde makelaarskantoor en was het een en al vijandigheid richting die blonde dame. Hoe ging het ophalen van de spullen? 'Ja, ze deed wat afstandelijk, heel zakelijk.' Vind je het gek? Als er politie blijkt te zijn en je afgesnauwd / denigrerend behandeld ('nou heel veel plezier d'r mee hoor, ja, daahaag!') wordt door de vrouw des huizes... :D

Ze had zo boos tegen die makelaar moeten doen. Had die eruit getiefd. Tegen de vrouw van Lee Towers had ze best wat normaler mogen doen. :)
Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.
pi_129807580
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Operc het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.
Ja, dat vind ik echt. Die dame en die makelaar zijn twee professionele partijen. Dat werkt soms iets anders dan privé een huis huren. Heb je wel eens zakelijk een pandje gehuurd? Het contract tekenen is vaak een formaliteit. Als er mondeling overeenstemming is met de verhurende partij, je hebt de sleutels gekregen en je bent het eens over data, bedragen, etc., dan ga je niet nog weken zitten wachten op die handtekening. Dan krijg je scenario's als dat de directeur de enige is die formeel mag tekenen, maar laat-ie nou net twee weken afwezig zijn. Waarschijnlijk bevestig je het nog even over en weer per e-mail en dan ga je ermee aan de slag. Die handtekening komt wel een keer. Tuurlijk, je neemt een risico en puur formeel gezien doe je het niet goed, maar als bedrijf wil je niet zitten duimen draaien.

Die makelaar is de echte idioot in het hele verhaal. Die heeft zijn klant niet goed voorgelicht en heeft dingen gedaan die de klant niet wist en niet wilde. Je kunt van die dame niet verwachten dat ze het verhaal van de makelaar nog eens gaat checken bij de eigenaar - dan ben je alles dubbel aan het doen. De communicatie tussen de makelaar en zijn klant is niet de verantwoordelijkheid van die blonde dame. Je moet kunnen vertrouwen op hetgeen de makelaar namens de eigenaar vertelt.

Desondanks heeft dat makelaarskantoor de verkoopopdracht kennelijk gewoon mogen houden en werd die blonde dame uitgefoeterd. Die eigenaresse is niet helemaal goed in d'r bolletje. :N

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 21:32:36 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:39:00 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129808084
De eigenares staat 100 procent in haar gelijk
De makelaar en die verhuurvrouw zijn fout, de eigenares heeft niks getekend en wilde geen pension met oosteuropeanen in dat huis. Ze had geeneens toestemming gegeven dat ze een sleutel had

Opzouten met die makelaar en dat bedrijf dat gewoon dingen sloopt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129810376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een knopje toch, maar die zit er al jaren
Ze heeft nog meer knopjes :9~
5 Ferrari's op videoband!
pi_129813438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
De eigenares staat 100 procent in haar gelijk
De makelaar en die verhuurvrouw zijn fout, de eigenares heeft niks getekend en wilde geen pension met oosteuropeanen in dat huis. Ze had geeneens toestemming gegeven dat ze een sleutel had

Opzouten met die makelaar en dat bedrijf dat gewoon dingen sloopt
Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.
pi_129838453
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.
De fout ligt inderdaad bij de makelaar. De grootste fout van dat mens is dat ze geen inlevingsvermogen in andere mensen heeft, ieder normaal mens snapt dat er iets niet klopt met zo'n huis nog vol spulletjes. Ook nadat de fout uitkwam had ze nul inlevingsvermogen.
Onder deze lijn niet schrijven
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:23:38 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_130031276
Vanavond:

Jetske gaat terug naar drie zaken.

In Zaandam zorgde een enorme lekkage in de slaapkamer van de kinderen van Anne en Bart voor een conflict tussen de eigenaars in het appartement.

In Wieringerwerf moest meester Visser snel handelen. Een camping moest wijken voor de toekomstplannen van de gemeente Wieringerwerf. Bewoners hadden daar prachtige huisjes staan en wilden er alles aan doen om hun camping te redden. Helaas, de boel moest plat. Jetske gaat kijken wat er voor de camping in de plaats is gekomen.

En ze rijdt nog even via Friesland om een bezoek te brengen aan Ernst en Richard die in de clinch lagen over een erfafscheiding.

Komt me alledrie slechts vaag bekend voor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130031756
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Komt me alledrie slechts vaag bekend voor.
Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.
Volgens mij hadden ze daar toen de dakgoot vol laten lopen met blauwe kleurstof waar mr Visser de stop eruit mocht trekken en was het echt overal terug te vinden :'), Hele pand was zo lek als een mandje.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:36:16 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_130031798
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef CrashO het volgende:

[..]

Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.
Volgens mij hadden ze daar toen de dakgoot vol laten lopen met blauwe kleurstof waar mr Visser de stop eruit mocht trekken en was het echt overal terug te vinden :'), Hele pand was zo lek als een mandje.
Oh was dat die met dat blauwe water _O- Ja nu weet ik het weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:19:27 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130037150
Watershow was topshow.
Vive la frans ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:20:51 #38
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130037234
Goeienavond allen :W
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130037255
Ik ken ze alle drie niet volgens mij.
pi_130037392
Die in Friesland was wel aardig als ik het nog kan herinneren.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:23:49 #41
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130037403
Die camping herinner ik mij vagelijk
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130037492
Zit er weer klaar voor :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130037507
Dooorrrrr
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:25:45 #44
302853 themole
graaft totaal door.
pi_130037529
Laten we beginnen. :)
Niet altijd serieus
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:26:34 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130037581
dat appartement is echt een zeef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130037592
Jetske. Kan ze dit keer beter inparkeren? 8)7
pi_130037614
Hopelijk geen hele lange samenvattingen deze week.
pi_130037618
Die waterschade was dat met die VvE?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:27:28 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_130037637
Het paradijs op aarde, een mislukte schuur. :')
Niet altijd serieus
pi_130037654
Die huisjes kan ik me nog wel herinneren. :P Tja, heel veel geld investeren in zo'n huisje op grond welke de jouwe niet is. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')