Een knopje toch, maar die zit er al jarenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Chai het volgende:
Jetske ineens een ring in haar neus?Of zag ik dat nou verkeerd.
Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, wat een gek mens - die van dat verhuurde huis. Die blonde dame kon er echt niet zoveel aan doen. Als je overeenstemming met de makelaar hebt, de sleutels krijgt en er een contract ligt, dan ligt het niet zo voor de hand dat de cliënt van de makelaar nergens iets vanaf weet.
Desondanks is die rare miep dus gewoon doorgegaan met hetzelfde makelaarskantoor en was het een en al vijandigheid richting die blonde dame. Hoe ging het ophalen van de spullen? 'Ja, ze deed wat afstandelijk, heel zakelijk.' Vind je het gek? Als er politie blijkt te zijn en je afgesnauwd / denigrerend behandeld ('nou heel veel plezier d'r mee hoor, ja, daahaag!') wordt door de vrouw des huizes...
Ze had zo boos tegen die makelaar moeten doen. Had die eruit getiefd. Tegen de vrouw van Lee Towers had ze best wat normaler mogen doen.
Ja, dat vind ik echt. Die dame en die makelaar zijn twee professionele partijen. Dat werkt soms iets anders dan privé een huis huren. Heb je wel eens zakelijk een pandje gehuurd? Het contract tekenen is vaak een formaliteit. Als er mondeling overeenstemming is met de verhurende partij, je hebt de sleutels gekregen en je bent het eens over data, bedragen, etc., dan ga je niet nog weken zitten wachten op die handtekening. Dan krijg je scenario's als dat de directeur de enige is die formeel mag tekenen, maar laat-ie nou net twee weken afwezig zijn. Waarschijnlijk bevestig je het nog even over en weer per e-mail en dan ga je ermee aan de slag. Die handtekening komt wel een keer. Tuurlijk, je neemt een risico en puur formeel gezien doe je het niet goed, maar als bedrijf wil je niet zitten duimen draaien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Die huurster heeft het contract getekend maar het contract is nooit door de andere partij getekend. Dat vond ze niet haar probleem. Dat is toch een totaal stompzinnige manier van afspraken maken? Anders kan ik ook een contract opstellen dat ik gratis ergens mag wonen, zelf tekenen en het is wel goed.
Ze heeft nog meer knopjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een knopje toch, maar die zit er al jaren
Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
De eigenares staat 100 procent in haar gelijk
De makelaar en die verhuurvrouw zijn fout, de eigenares heeft niks getekend en wilde geen pension met oosteuropeanen in dat huis. Ze had geeneens toestemming gegeven dat ze een sleutel had
Opzouten met die makelaar en dat bedrijf dat gewoon dingen sloopt
De fout ligt inderdaad bij de makelaar. De grootste fout van dat mens is dat ze geen inlevingsvermogen in andere mensen heeft, ieder normaal mens snapt dat er iets niet klopt met zo'n huis nog vol spulletjes. Ook nadat de fout uitkwam had ze nul inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, de eigenaresse had gelijk, maar de fout ligt primair bij de makelaar. Het is vreemd dat ze die niet de laan heeft uitgestuurd, maar al haar woede richt op iemand die er ook niet zo heel veel aan kon doen.
Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Komt me alledrie slechts vaag bekend voor.
Oh was dat die met dat blauwe waterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mij zeggen ze ook niet veel Alleen die lekkage klinkt bekend.
Volgens mij hadden ze daar toen de dakgoot vol laten lopen met blauwe kleurstof waar mr Visser de stop eruit mocht trekken en was het echt overal terug te vinden, Hele pand was zo lek als een mandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |