ROFLquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Ze hedde ok een knauw ut haar kapsel gehoald.
Die zijn blijkbaar niet zo blij met de uitspraak en willen vast geen commentaar gevenquote:
Die hebben verloren...die willen niet.quote:
Wat moeten ze een eind lopen! In de kou! En met hitte! En als het regent!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
50 meter verderop om de hoek, keiver dus!
Is dat niet een beschermlaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WcPot het volgende:
is toch ook geen gezicht die grote rode balken
inddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Je zal je eigen uitbouw afgezeken zien worden op tv.
Ja briljant ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Je zal je eigen uitbouw afgezeken zien worden op tv.
Ziet er niet uit in ieder geval.quote:
Te kleine BBQ.quote:
Gorigheid.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Dit houten geval zal je grote droom zijn.
Ja iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef Housekeeper het volgende:
Ik dacht dat het een moslima was, maar ik zag toch echt een karbonaadje op de grill
Een Zloty.quote:
Geen idee maar als die andere dat al drie jaar niet was vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
Maar was de nieuwe kat nou wel gecastreerd?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef computergirl het volgende:
Maar was de nieuwe kat nou wel gecastreerd?
Mooie aflevering jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is hij dan, de lang verwachte Rijdende Rechter uitzending met 2 zaken en Mieke van der Weij.
We tellen 1997. De 2e zaak is waarom ik deze uitzending ooit heb opgenomen. Die meneer Pot die de pot op kan had trouwens gewoon een krantendepot al, voor een paar ochtendkranten. Niks sociale uitkering (al zou het me niets verbazen als hij die er bij had en de kranten zwart deed).
Inmiddels lijken hun dochters op zijn vrouw, ook qua postuur en rijdt Pot zelf in een booster. Zit hij met een lange witte baard een sigaar te roken in zo'n karretje wat veel te hard rijdt. Zo laat hij zijn honden uit.
De man woont hier op een steenworp vandaan namelijk![]()
Veel kijkplezier, 45 minuten nostalgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |