Ja echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Dat had dat kind ook echt zelf verzonnen he, 'ze hebben hem gestolen'
Even perrongeluk aangeraakt met het spiek briefjequote:
Ik heb geen ervaring met vrouwen kan ik helaas niet over oordelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Katten luisteren toch nooit? Net vrouwen.
Moeder, zus, klasgenoot, collega, kassajuf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen kan ik helaas niet over oordelen
Ja die heb ik dan weer wel geen problemen mee tot nu toe allemaal heel liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeder, zus, klasgenoot, collega, kassajuf.
Niet elke katteneigenaar is hetzelfde hè?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef JJ76 het volgende:
tja als het om katten gaat moet ik me altijd inhouden....... een hond moet aan de lijn, een cavia in een kooi en een kat mag dag en nacht vrij rondlopen en speeltuintjes onderkakken, bomen kapotkrabben enz. shit laat ik me weer een beetje gaan.
Die van mij luisteren redelijk tot goed (maar net wat voor bui ze hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Katten luisteren toch nooit? Net vrouwen.
De aannemer kwam zijn afspraken niet na.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel nu in, in 2 zinnen het verhaal?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef JJ76 het volgende:
tja als het om katten gaat moet ik me altijd inhouden....... een hond moet aan de lijn, een cavia in een kooi en een kat mag dag en nacht vrij rondlopen en speeltuintjes onderkakken, bomen kapotkrabben enz. shit laat ik me weer een beetje gaan.
'Dan zette gij' 'Dan kenne gij'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
Ook de tweede keer is dat wijf ongehoord irritant.
Henk's Fasion is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen ze ook een aparte zaak aanspannen tegen het haar van die teef?
De Linda wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Henk's Fasion is het hier niet mee eens.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:44 schreef trovey het volgende:
Altijd dat gescherm met die kinderen....worden ze hard van meid, even door de kou heen.
Kijken hoe het na de uitspraak isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aight dus meerdere afleveringen?
Nabeschouwing om te kijken of er wat is opgelostquote:
Oh leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
nabeschouwing om te kijken of er wat is opgelost....eigenlijk zelden.
Past dus prima in de omgeving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind het maar een bouwmarktschermpje eerlijk gezegd
Staat Nederland vol mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind het maar een bouwmarktschermpje eerlijk gezegd
Zet het dan wel met betonnen palen oid. Dit rot binnen een paar jaar wegquote:
Die arme kindertjes moeten nu door de koude heen.quote:
Zag ik geen bus aan de overkant van de straat staan?quote:
hebben we weer een nieuwe aflevering "Het geschil van de rottende schutting".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Zet het dan wel met betonnen palen oid. Dit rot binnen een paar jaar weg
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
hebben we weer een nieuwe aflevering "Het geschil van de rottende schutting".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |