Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:
Ik vind van welquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Zelf maken kan ook ja.. Maar er moet iets van 8/9 gram in dacht ik. Is dat niet duur?!
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Turkije was je toch?
althans dat zag ik voorbij komen op insta
Snappen jullie het echt niet?quote:
Ga je toch maar met zn tweeën eten?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Zelf maken kan ook ja.. Maar er moet iets van 8/9 gram in dacht ik. Is dat niet duur?!
wou het net posten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet niet eens wat er te snappen valt, ik kwoot Vas gewoonquote:
Is en blijft een hele cake lijkt me?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je toch maar met zn tweeën eten?!
Ik vraag me eigenlijk af of het niet te heavy isquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je toch maar met zn tweeën eten?!
Nee dat is met wietboter, per muffin zou er ongeveer 0,25 gram in moeten zitten om kankiskaffie te wordenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou dat doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is en blijft een hele cake lijkt me?
Twee plakjes maken is ook zoiets.
Rotterdam kan ook, is maar 1 uur voor mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, maar ik ga niet helemaal naar Amsterdam.
Waarschijnlijk wel ja. Beter gewoon smoken joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het niet te heavy is
Oke, bedankt voor de info.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rotterdam kan ook, is maar 1 uur voor mij.
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er te snappen valt, ik kwoot Vas gewoon
maar je moet het toch grinden om in die cake te krijgen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
wij hadden er 4 gram in gedaan omdat we geen zin meer hadden om te grinden
Klopt, ik was echt mindfuckedquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ging over "waarom is het topic nog niet dicht?" waarschijnlijk. En dat kwam omdat Hork posts verwijderd heeft.
Mweh ik ga wel eerst weer eens blowen next weekquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is met wietboter, per muffin zou er ongeveer 0,25 gram in moeten zitten om kankiskaffie te worden
Je moet ook niet die hele cake meteen op proberen te etenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het niet te heavy is
Zo wispelturig, teringlijer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh ik ga wel eerst weer eens blowen next week
watquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je moet het toch grinden om in die cake te krijgen?
Ohhhquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ging over "waarom is het topic nog niet dicht?" waarschijnlijk. En dat kwam omdat Hork posts verwijderd heeft.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je moet het toch grinden om in die cake te krijgen?
Vies en werken niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb trouwens wietkoekjes gekocht
Die ga ik met 2 gasten opeten en dan mediteren
Niks voor een vrouw in d'r tienerjarenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja sorry ik weet het gewoon allemaal niet meer
Omschrijf je nu Marokkanen?quote:
Ik ben een adolescentquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks voor een vrouw in d'r tienerjaren
Als jij Marokkanen synoniem vindt voor wietkoekjes...quote:
Verrekte alto.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Vasje, ik heb weer een ringetje in mn neus. Vind je me nu meer sexy?
septum of neuspiercing?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij Marokkanen synoniem vindt voor wietkoekjes...
Eensch. Iedereen TC vanavond!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
ik laat in de herfst tattoo zettenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercings en/of tattoos.
Geen idee waar deze vandaan warenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ik
Die bij de Pink in Eindhoven werken volgens zo'n gast wel, hoor.
Why, vind je lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercing in in m'n gezicht/op lichaam op oren na.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Goed zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Geen behoefte aan om het te hebben.quote:
Heb ik dat al gezegd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He een liedje van die ene artiest die je zo tof vindt.
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings"quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Ik hou niet van neuspiercingsquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
Ik geloof niet dat ze niet werken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings".
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?
Flauw hoorquote:
Hoe is het?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn lang termijn geheugen laat mij niet in de steek.
Oh, wanneer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Maarja, boeien, als we niks merken smoken we er ook nog een.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.
ook nog eens strafbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten ja
Tietjes van 16 en 17 wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten ja
sommige kan je beter wel op lege maag doen juistquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Zou nooit drugs gebruiken op lege maag.
Geen aanrader neequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Blowen op een lege maag gaat bij mij nooit zo lekker neequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sommige kan je beter wel op lege maag doen juist.
Ik ga voor nu toch niet verder dan wietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sommige kan je beter wel op lege maag doen juist.
Net als dat ik vroeger 100% zeker wist dat ik nooit zou gaan roken en blowenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga voor nu toch niet verder dan wiet. En pillen ga ik nooit doen.
Nja, je kan niet zeggen dat je iets 'nooit' gaat doen, maar ik ben er serieus vrij zeker van.
Ja maar dat is anders en zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik vroeger 100% zeker wist dat ik nooit zou gaan roken en blowen
Ja dat zei ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga voor nu toch niet verder dan wiet. En pillen ga ik nooit doen.
Nja, je kan niet zeggen dat je iets 'nooit' gaat doen, maar ik ben er serieus vrij zeker van.
Ja lekker. Nog vakantie al werk ik (gelukkig) nu wel volle weekquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima! Daar dan? Nog steeds in relatie met die tchock?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier heel hard om moet lachen?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Neehoor, dit is geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ongeveer 14 dat welquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders en zo. Of ja, hoe oud was je toen?
Ik ook! Dan fietste ik ergens in een bos samen met mijn vader, dan zei hij: "Dat zijn sukkels, je moet nooit beginnen met blowen, je wordt er sloom van en een loser." Ik was 6-7 ofzo. Ik dacht toen echt dat mensen die blowde echte losers waren, die mindset is nu helemaal weg. Ik ken iemand die blowt om de dag en die heeft een full-time job en doet het gewoon als een van de beste daar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik vroeger 100% zeker wist dat ik nooit zou gaan roken en blowen
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.quote:
Ik ken ook iemand die er aan onderdoor gegaan is, dus dat hoeft niks te zeggen. Maar wiet is prima als je het weet te combineren met al je andere verantwoordingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook! Dan fietste ik ergens in een bos samen met mijn vader, dan zei hij: "Dat zijn sukkels, je moet nooit beginnen met blowen, je wordt er sloom van en een loser." Ik was 6-7 ofzo. Ik dacht toen echt dat mensen die blowde echte losers waren, die mindset is nu helemaal weg. Ik ken iemand die blowt om de dag en die heeft een full-time job en doet het gewoon als een van de beste daar.
16quote:
Gateway naar de mcdrive, jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.
Mwah, begon op m'n 13e met blowen en op m'n 17e eerste pilletje. Vanaf dat pilletje ging het allemaal hard, lag absoluut niet aan de wietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.
Oh, Vas heeft tettenquote:
Daarom. Dan kun je dat veel minder inschattenquote:
15quote:
Maar door te blowen deed je wel relaxder over drugs, denk ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah, begon op m'n 13e met blowen en op m'n 17e eerste pilletje. Vanaf dat pilletje ging het allemaal hard, lag absoluut niet aan de wiet
Ono, waar woon je ook alweer? (DM andersquote:
MSNquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
13? Toen deed ik mezelf 100% inzetten voor school, veel gitaar spelen en lekker msn'en
.
9001quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
en nu mentale leeftijden
ik begin
12
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar door te blowen deed je wel relaxder over drugs, denk ik?
Hoezoquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ono, waar woon je ook alweer? (DM anders)
Is ooit wel eens anders geweest jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker. Nog vakantie al werk ik (gelukkig) nu wel volle week.
En joa
Beetje junk ben je wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze gaan er steeds ouder uitzien tegenwoordig
Ja precies, same, pas toen ik las dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is allemaal dacht ik.. oke, toch maar proberen danquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.
Ja, afgelopen drie weken was het ook zo verquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is ooit wel eens anders geweest ja
..quote:
Heroïnequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
Gister zat er iemand naast me in de metro heroïne te chinezenLike dude.
...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Wiet is ook gevaarlijk.
En denk even over deze post na voor je emogift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonendquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Wiet is ook gevaarlijk.
En denk even over deze post na voor je emogift.
Ik verdien goede loon bij het zorgshitje dus geen geldzorgen dit dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, afgelopen drie weken was het ook zo ver. Ik werk nu in één week net zo veel als wat ik vorige maand in totaal heb gewerkt. Was echt shit.. maar dit maakt het weer goed
.
Heb jij werk, of verdiende je nu ook wat bij zorgshitje?
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoelquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja precies, same, pas toen ik las dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is allemaal dacht ik.. oke, toch maar proberen danMaar mijn enige harddrug is truffels, ik denk ook meteen een van de beste (voor mijn persoonlijkheid dan).
Ik ken er ook zo ééntje maar die is gewoon nooit uit huis weggegaan. Nu 27.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonend
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo ééntje maar die is gewoon nooit uit huis weggegaan. Nu 27.
Hoe oud ben je, 45?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heroïne. Zijn er nog steeds mensen in Nederland die dat doen?
Dat geld voor alles zo. Niet alleen drugs, ook voor het leven zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is gevaarlijk voor hen die er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan
Eens. Ik snap er ook geen kut van als mensen over xtc en shit gaan praten. Nee, ik snap echt niet wat je bedoeldquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoel
Over een week of 2 vind je me hier waarschijnlijk ook niet meer terug op fokquote:
Maar dat had je toch al eens gedaan met tchock?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens. Ik snap er ook geen kut van als mensen over xtc en shit gaan praten. Nee, ik snap echt niet wat je bedoeld..
Nee, dat begrijp ik, maar truffels hebben geen crash, het versterkt dik je mentale state, ik vind die effecten wel leuk. Een pilletje is meer kunstmatige blijheid denk ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoel
Dat bedoel ik dus. Wiet kan gewoon net zo gevaarlijk zijn als je er niet mee om kunt gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonend
Ja. Ga slapen, kindlief.quote:
In Nederland? Best veel dan. Maar ja, dunt wel snel uitquote:Maar ja, dat wordt nog steeds veel gebruikt. 18.000 verslaafden las ik een keer ergens geloof ik.
Die vice docu welleens gezien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Over een week of 2 vind je me hier waarschijnlijk ook niet meer terug op fok
Precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ga slapen, kindlief.
[..]
In Nederland? Best veel dan.
Ik? Nee johquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat had je toch al eens gedaan met tchock?
Probeer coke dan eens als je dat zo leuk vind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en met truffels voel ik me een superheld die alles aan kan.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik? Nee joh. Ik weet nog geen eens of ik het wil en als ik wil kan het nog wel even duren voordat ik het zou durven
Te verslavend denk ik, al ben ik van mening dat het geheel aan je mindset ligt. Sommige mensen gebruiken veel coke en zijn totaal niet verslaafd. Maar dat weet je niet totdat je het probeert, daar ligt het gevaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer coke dan eens als je dat zo leuk vind.
Snap je wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil gewoon om de zoveel tijd genieten van een joint.
Volgens mij ben ik raar.
Jup, sinds die docu was ik verkochtquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die vice docu welleens gezien?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jup, sinds die docu was ik verkocht
Nee.quote:
Niks mis mee, zo doe ik het ook. Alleen deze vakantie is het gebruik wel merkbaar omhoog gegaan, zit nu op het punt dat ik er gewoon even geen zin in heb juistquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil gewoon om de zoveel tijd genieten van een joint.
Volgens mij ben ik raar.
Dat is precies wat ik zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
Maar dat weet je niet totdat je het probeert
Nee te ongeduldig vboorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, heb je ooit wel eens gemediteerd?
Je UI headbangde even mee op m'n muziekquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg.
[..]
Nee te ongeduldig vboor
Mediteren is ontspannend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee te ongeduldig vboor
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil echt een keer DMT proberen, maar weet niet.
Alhoewel truffels ook verslavend kunnen zijn, die wereld is ook mooi als je echt de perfecte mindset hebt. Toen ik met 2 echt superchille gasten truffels gedaan had, en tegen de nacht de effecten dik aan het verminderen waren, wilde ik meteen meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee te ongeduldig vboor
In de vakantie ga je het wel meer doen inderdaad. Ik denk dat ik het, tegen de tijd dat ik zelf kan kopen, echt hooguit 2x per maand zou doen als ik gewoon naar school/werk moetquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo doe ik het ook. Alleen deze vakantie is het gebruik wel merkbaar omhoog gegaan, zit nu op het punt dat ik er gewoon even geen zin in heb juist
Inderdaad, sommige mensen zeggen ook dat ze hun hoofd niet kunnen leegmaken enzo, maar als je er eenmaal aan begint met chille meditatie muziek op en het echt probeert, is dat heel simpel.quote:
Dat is geen verslaving, in feite kan je er juist niet verslaafd aan rakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alhoewel truffels ook verslavend kunnen zijn, die wereld is ook mooi als je echt de perfecte mindset hebt. Toen ik met 2 echt superchille gasten truffels gedaan had, en tegen de nacht de effecten dik aan het verminderen waren, wilde ik meteen meer.Dat gevoel is nu weer weg, maar de paar dagen erna kon ik even die hele ervaring niet uit mijn hoofd zetten. Nu hebben we besloten dat we elke maand dat samen gaan doen.
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
Dacht aan mediteren met truffels op.
Ik doe altijd van die hele simpele oefeningen als ik tentamens heb. Even je hoofd leegmaken en stoppen met panieken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen zeggen ook dat ze hun hoofd niet kunnen leegmaken enzo, maar als je er eenmaal aan begint met chille meditatie muziek op en het echt probeert, is dat heel simpel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..
Mentaal kan je overal verslaafd aan raken, hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is geen verslaving, in feite kan je er juist niet verslaafd aan raken
Alleen doen dan met mensen erbij waarvan minstens één volledig nuchter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..
Rico is een held. Al moet ik zeggen dat hij tegenwoordig echt voor elke buurtbarbecue op komt draven in Zwolle.quote:
Dat is bij vrijwel alle drugs heel verstandig voor de eerste keer en bij sommige eigenlijk altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen doen dat met mensen erbij waarvan minstens één volledig nuchter.
Laten we samen doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De realiteit veranderd alleen. Dingen die er al zijn vervormen en je perspectief kan gaan shiften enzo, maar als je van te voren een paar hijsjes van een jointje neemt om even in een euforische mindset te komen (wel goeie strain dan, eentje waar je high van wordt, niet stoned), en dan die truffels eet, chille muziek opzet, in een veilige omgeving bent, aan niks hoeft te denken en met chille mensen bent, is alles goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen doen dan met mensen erbij waarvan minstens één volledig nuchter.
Ik kan moeilijk stoer doen eroverquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die 'dit is eng en dat is eng' reacties
Ik raakte nogal in paniek en het was een hele lage dosisquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De realiteit veranderd alleen. Dingen die er al zijn vervormen en je perspectief kan gaan shiften enzo, maar als je van te voren een paar hijsjes van een jointje neemt om even in een euforische mindset te komen (wel goeie strain dan, eentje waar je high van wordt, niet stoned), en dan die truffels eet, chille muziek opzet, in een veilige omgeving bent, aan niks hoeft te denken en met chille mensen bent, is alles goed.
Dat red ik ook niet. Dit jaar op misschien twee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt niks (meer) met andere drugs buiten alcohol. Als ik 10 blowtjes per jaar rook is het veel.
Bang voor het onbekende en het niet onder controle hebben, is logischquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.quote:
Pas op, je maakt Vas boos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik raakte nogal in paniek en het was een hele lage dosis
Dagen als oud en nieuw gaan altijd hard bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat red ik ook niet. Dit jaar op misschien twee.
Het was ook heel snel weer over toen een vriend me naar buiten sleurde om te gaan huppelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."
Dan heb je nog de kracht om terug naar de echte wereld te schieten, en dat is niet leuk.
En dan maakte je gewoon teveel zorgen om niks.
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
Maar misschien had 'ie er ook wat meer de aanleg voorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busvandaar dat ik er twijfels over heb
Klopt, of met een nuchter persoon doen, of met iemand die er al ervaring mee heeft. Als je in de goeie mindset zit, dan bestaat 'eng' niet meer, het is gewoon... anders. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
k zei het maar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik vind dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.quote:
Hoe kun je dat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat.
Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.
[..]
Hoe kun je dat vinden? Is toch een feit
/
Vertel dat aan al die 'alcohol is ook een harddrug'-josti's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat vinden? Is toch een feit
?
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).
Dit klinkt als iets wat een verslaafde zou zeggen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).
unscrewed [ben afk niet praten alleen als het belangrijk is]quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
unscrewed [RUNESCAPE!!!! druk met wc-lvl dus aleen prate alst belangrik is!!!]
die mensen zijn gewoon bang voor zichzelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt, of met een nuchter persoon doen, of met iemand die er al ervaring mee heeft. Als je in de goeie mindset zit, dan bestaat 'eng' niet meer, het is gewoon... anders. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Post jij hier vaak?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon bang voor zichzelf
heb je niets aan dat soort volk
Online offline online offline online offline.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef Onorgineel het volgende:
Unscrewed [:[ :-@ NIET PRATEN BEN KK BOOS OP IEDEREEN NU :-@ :[
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ach, je kan zeggen wat je wilt, iedereen heeft uren, wellicht dagen of weken, gevuld met het spelen van RuneScape.
proest, verdommequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Online offline online offline online offline.
Ehm, no.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ach, je kan zeggen wat je wilt, iedereen heeft uren, wellicht dagen of weken, gevuld met het spelen van RuneScape.
ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik niet, ik stal meubi'squote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb ik ook nog beltegoed aan uitgegeven vroeger
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Met de huistelefoon bellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb ik ook nog beltegoed aan uitgegeven vroeger
Uitzonderingen daargelaten, jij was gewoon nog te jong toen het populairder was dan ooitquote:
Welgeteld 10 minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
M'n broertjes hebben dat gedaan, totdat m'n ouders de telefoonrekening érg hoog vonden, en m'n ouders gingen kijken welke nummers allemaal gebeld waren, 0900 0900 0900 0900 0900quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met de huistelefoon bellen
Hahahahahaha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb degene die mij ontgroend heeft ontmoet op habbo
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, jij was gewoon nog te jong toen het populairder was dan ooit
Herkenbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
M'n broertjes hebben dat gedaan, totdat m'n ouders de telefoonrekening érg hoog vonden, en m'n ouders gingen kijken welke nummers allemaal gebeld waren, 0900 0900 0900 0900 0900![]()
SLETquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb degene die mij ontgroend heeft ontmoet op habbo
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Runescape was mijn eerste MMO volgens mij. Of Club Penguin. Nee, Runescape was eerder
.
Hoe oud was je toen, 13/14?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ontmoet in de lesbi/homo/bi kamer
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
quote:
Oja die sherwood shitquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Snowbells het volgende:
Sherwood ofzo. Die mmo's van spele.nlen steppenwolf
heerlijk cobyquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Dan heb jij nog nooit met een verslaafde gepraatquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat een verslaafde zou zeggen..
Je ontgroening was door een chick?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
12/13 volgens mij, naar Amsterdam gegaan om haar te meeten
Ik ben een drug, once you try me, you're hooked.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet bang voor drugs.
Un heeft net bewezen dat hij geen drug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |