Ik verdien goede loon bij het zorgshitje dus geen geldzorgen dit dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, afgelopen drie weken was het ook zo ver. Ik werk nu in één week net zo veel als wat ik vorige maand in totaal heb gewerkt. Was echt shit.. maar dit maakt het weer goed
.
Heb jij werk, of verdiende je nu ook wat bij zorgshitje?
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoelquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja precies, same, pas toen ik las dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is allemaal dacht ik.. oke, toch maar proberen danMaar mijn enige harddrug is truffels, ik denk ook meteen een van de beste (voor mijn persoonlijkheid dan).
Ik ken er ook zo ééntje maar die is gewoon nooit uit huis weggegaan. Nu 27.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonend
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo ééntje maar die is gewoon nooit uit huis weggegaan. Nu 27.
Hoe oud ben je, 45?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heroïne. Zijn er nog steeds mensen in Nederland die dat doen?
Dat geld voor alles zo. Niet alleen drugs, ook voor het leven zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is gevaarlijk voor hen die er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan
Eens. Ik snap er ook geen kut van als mensen over xtc en shit gaan praten. Nee, ik snap echt niet wat je bedoeldquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoel
Over een week of 2 vind je me hier waarschijnlijk ook niet meer terug op fokquote:
Maar dat had je toch al eens gedaan met tchock?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens. Ik snap er ook geen kut van als mensen over xtc en shit gaan praten. Nee, ik snap echt niet wat je bedoeld..
Nee, dat begrijp ik, maar truffels hebben geen crash, het versterkt dik je mentale state, ik vind die effecten wel leuk. Een pilletje is meer kunstmatige blijheid denk ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dat niet kan zeggen zonder het geprobeerd te hebben, je kan gewoon echt geen uitspraken doen over drugs die je niet geprobeerd hebt, als je die ervaring eenmaal hebt dan snap je precies wat ik bedoel
Dat bedoel ik dus. Wiet kan gewoon net zo gevaarlijk zijn als je er niet mee om kunt gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonend
Ja. Ga slapen, kindlief.quote:
In Nederland? Best veel dan. Maar ja, dunt wel snel uitquote:Maar ja, dat wordt nog steeds veel gebruikt. 18.000 verslaafden las ik een keer ergens geloof ik.
Die vice docu welleens gezien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Over een week of 2 vind je me hier waarschijnlijk ook niet meer terug op fok
Precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ga slapen, kindlief.
[..]
In Nederland? Best veel dan.
Ik? Nee johquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat had je toch al eens gedaan met tchock?
Probeer coke dan eens als je dat zo leuk vind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en met truffels voel ik me een superheld die alles aan kan.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik? Nee joh. Ik weet nog geen eens of ik het wil en als ik wil kan het nog wel even duren voordat ik het zou durven
Te verslavend denk ik, al ben ik van mening dat het geheel aan je mindset ligt. Sommige mensen gebruiken veel coke en zijn totaal niet verslaafd. Maar dat weet je niet totdat je het probeert, daar ligt het gevaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer coke dan eens als je dat zo leuk vind.
Snap je wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil gewoon om de zoveel tijd genieten van een joint.
Volgens mij ben ik raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |