MSNquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
13? Toen deed ik mezelf 100% inzetten voor school, veel gitaar spelen en lekker msn'en
.
9001quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
en nu mentale leeftijden
ik begin
12
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar door te blowen deed je wel relaxder over drugs, denk ik?
Hoezoquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ono, waar woon je ook alweer? (DM anders)
Is ooit wel eens anders geweest jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker. Nog vakantie al werk ik (gelukkig) nu wel volle week.
En joa
Beetje junk ben je wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze gaan er steeds ouder uitzien tegenwoordig
Ja precies, same, pas toen ik las dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is allemaal dacht ik.. oke, toch maar proberen danquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet, was toen juist ook nog tegen harddrugs, toen was ik echt nog een beetje van oke softdrugs zijn niet zo slecht voor je en harddrugs is voor echte junks, ja zo dacht ik toen echt. Pas toen ik er meer informatie over las op oudere leeftijd veranderde mijn mening.
Ja, afgelopen drie weken was het ook zo verquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is ooit wel eens anders geweest ja
..quote:
Heroïnequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
Gister zat er iemand naast me in de metro heroïne te chinezenLike dude.
...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Wiet is ook gevaarlijk.
En denk even over deze post na voor je emogift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken iemand die rookte uiteindelijk hele dagen door wiet, school verneukt, werk verneukt, vervolgens weer terug bij af bij z'n ouders thuiswonendquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Wiet is ook gevaarlijk.
En denk even over deze post na voor je emogift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |