Neehoor, dit is geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier heel hard om moet lachen?
Ja ongeveer 14 dat welquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders en zo. Of ja, hoe oud was je toen?
Ik ook! Dan fietste ik ergens in een bos samen met mijn vader, dan zei hij: "Dat zijn sukkels, je moet nooit beginnen met blowen, je wordt er sloom van en een loser." Ik was 6-7 ofzo. Ik dacht toen echt dat mensen die blowde echte losers waren, die mindset is nu helemaal weg. Ik ken iemand die blowt om de dag en die heeft een full-time job en doet het gewoon als een van de beste daar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik vroeger 100% zeker wist dat ik nooit zou gaan roken en blowen
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.quote:
Ik ken ook iemand die er aan onderdoor gegaan is, dus dat hoeft niks te zeggen. Maar wiet is prima als je het weet te combineren met al je andere verantwoordingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook! Dan fietste ik ergens in een bos samen met mijn vader, dan zei hij: "Dat zijn sukkels, je moet nooit beginnen met blowen, je wordt er sloom van en een loser." Ik was 6-7 ofzo. Ik dacht toen echt dat mensen die blowde echte losers waren, die mindset is nu helemaal weg. Ik ken iemand die blowt om de dag en die heeft een full-time job en doet het gewoon als een van de beste daar.
16quote:
Gateway naar de mcdrive, jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.
Mwah, begon op m'n 13e met blowen en op m'n 17e eerste pilletje. Vanaf dat pilletje ging het allemaal hard, lag absoluut niet aan de wietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opzich is wiet wel een gateway drug denk ik hoor.
Oh, Vas heeft tettenquote:
Daarom. Dan kun je dat veel minder inschattenquote:
15quote:
Maar door te blowen deed je wel relaxder over drugs, denk ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah, begon op m'n 13e met blowen en op m'n 17e eerste pilletje. Vanaf dat pilletje ging het allemaal hard, lag absoluut niet aan de wiet
Ono, waar woon je ook alweer? (DM andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |