Laten we samen doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..
De realiteit veranderd alleen. Dingen die er al zijn vervormen en je perspectief kan gaan shiften enzo, maar als je van te voren een paar hijsjes van een jointje neemt om even in een euforische mindset te komen (wel goeie strain dan, eentje waar je high van wordt, niet stoned), en dan die truffels eet, chille muziek opzet, in een veilige omgeving bent, aan niks hoeft te denken en met chille mensen bent, is alles goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen doen dan met mensen erbij waarvan minstens één volledig nuchter.
Ik kan moeilijk stoer doen eroverquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die 'dit is eng en dat is eng' reacties
Ik raakte nogal in paniek en het was een hele lage dosisquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De realiteit veranderd alleen. Dingen die er al zijn vervormen en je perspectief kan gaan shiften enzo, maar als je van te voren een paar hijsjes van een jointje neemt om even in een euforische mindset te komen (wel goeie strain dan, eentje waar je high van wordt, niet stoned), en dan die truffels eet, chille muziek opzet, in een veilige omgeving bent, aan niks hoeft te denken en met chille mensen bent, is alles goed.
Dat red ik ook niet. Dit jaar op misschien twee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt niks (meer) met andere drugs buiten alcohol. Als ik 10 blowtjes per jaar rook is het veel.
Bang voor het onbekende en het niet onder controle hebben, is logischquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.quote:
Pas op, je maakt Vas boos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik raakte nogal in paniek en het was een hele lage dosis
Dagen als oud en nieuw gaan altijd hard bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat red ik ook niet. Dit jaar op misschien twee.
Het was ook heel snel weer over toen een vriend me naar buiten sleurde om te gaan huppelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."
Dan heb je nog de kracht om terug naar de echte wereld te schieten, en dat is niet leuk.
En dan maakte je gewoon teveel zorgen om niks.
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
Maar misschien had 'ie er ook wat meer de aanleg voorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busvandaar dat ik er twijfels over heb
Klopt, of met een nuchter persoon doen, of met iemand die er al ervaring mee heeft. Als je in de goeie mindset zit, dan bestaat 'eng' niet meer, het is gewoon... anders. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
k zei het maar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik vind dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.quote:
Hoe kun je dat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat.
Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.
[..]
Hoe kun je dat vinden? Is toch een feit
/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |