Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik raakte nogal in paniek en het was een hele lage dosis
Dagen als oud en nieuw gaan altijd hard bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat red ik ook niet. Dit jaar op misschien twee.
Het was ook heel snel weer over toen een vriend me naar buiten sleurde om te gaan huppelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt: "Als je in paniek raakt, dan heb je te weinig op."
Dan heb je nog de kracht om terug naar de echte wereld te schieten, en dat is niet leuk.
En dan maakte je gewoon teveel zorgen om niks.
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
Maar misschien had 'ie er ook wat meer de aanleg voorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n jongen werd helemaal paranoia en sprong bijna voor een busvandaar dat ik er twijfels over heb
Klopt, of met een nuchter persoon doen, of met iemand die er al ervaring mee heeft. Als je in de goeie mindset zit, dan bestaat 'eng' niet meer, het is gewoon... anders. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar zij is bang, jij misschien niet.
Ik ben ook niet echt bang maar zou er dan wel een vertrouwder gevoel bij hebben. Stel het gaat een keer fout...?
k zei het maar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik vind dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, hoezo noem je truffels trouwens harddrugs?
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.quote:
Hoe kun je dat vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat.
Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht net al van "wat is dezen onzin" en nu zocht ik het maar even op. Ja, onzin.
[..]
Hoe kun je dat vinden? Is toch een feit
/
Vertel dat aan al die 'alcohol is ook een harddrug'-josti's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat vinden? Is toch een feit
?
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).
Dit klinkt als iets wat een verslaafde zou zeggen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |