Jup, sinds die docu was ik verkochtquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die vice docu welleens gezien?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jup, sinds die docu was ik verkocht
Nee.quote:
Niks mis mee, zo doe ik het ook. Alleen deze vakantie is het gebruik wel merkbaar omhoog gegaan, zit nu op het punt dat ik er gewoon even geen zin in heb juistquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil gewoon om de zoveel tijd genieten van een joint.
Volgens mij ben ik raar.
Dat is precies wat ik zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
Maar dat weet je niet totdat je het probeert
Nee te ongeduldig vboorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, heb je ooit wel eens gemediteerd?
Je UI headbangde even mee op m'n muziekquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg.
[..]
Nee te ongeduldig vboor
Mediteren is ontspannend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee te ongeduldig vboor
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil echt een keer DMT proberen, maar weet niet.
Alhoewel truffels ook verslavend kunnen zijn, die wereld is ook mooi als je echt de perfecte mindset hebt. Toen ik met 2 echt superchille gasten truffels gedaan had, en tegen de nacht de effecten dik aan het verminderen waren, wilde ik meteen meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee te ongeduldig vboor
In de vakantie ga je het wel meer doen inderdaad. Ik denk dat ik het, tegen de tijd dat ik zelf kan kopen, echt hooguit 2x per maand zou doen als ik gewoon naar school/werk moetquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo doe ik het ook. Alleen deze vakantie is het gebruik wel merkbaar omhoog gegaan, zit nu op het punt dat ik er gewoon even geen zin in heb juist
Inderdaad, sommige mensen zeggen ook dat ze hun hoofd niet kunnen leegmaken enzo, maar als je er eenmaal aan begint met chille meditatie muziek op en het echt probeert, is dat heel simpel.quote:
Dat is geen verslaving, in feite kan je er juist niet verslaafd aan rakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alhoewel truffels ook verslavend kunnen zijn, die wereld is ook mooi als je echt de perfecte mindset hebt. Toen ik met 2 echt superchille gasten truffels gedaan had, en tegen de nacht de effecten dik aan het verminderen waren, wilde ik meteen meer.Dat gevoel is nu weer weg, maar de paar dagen erna kon ik even die hele ervaring niet uit mijn hoofd zetten. Nu hebben we besloten dat we elke maand dat samen gaan doen.
Truffels lijken mij best nice, ik had er toen de kans voor maar durfde niet. Ben bang dat je dan helemaal gaat flippen met demonen etc..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
Dacht aan mediteren met truffels op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |