Ik wil geen piercing in in m'n gezicht/op lichaam op oren na.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercings en/of tattoos.
Goed zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Geen behoefte aan om het te hebben.quote:
Heb ik dat al gezegd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He een liedje van die ene artiest die je zo tof vindt.
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings"quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Ik hou niet van neuspiercingsquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Vasje, ik heb weer een ringetje in mn neus. Vind je me nu meer sexy?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
Ik geloof niet dat ze niet werken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings".
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?
Flauw hoorquote:
Hoe is het?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn lang termijn geheugen laat mij niet in de steek.
Oh, wanneer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
Maarja, boeien, als we niks merken smoken we er ook nog een.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.
ook nog eens strafbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten ja
Tietjes van 16 en 17 wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
tietjes van 15, daar zitten we op te wachten ja
sommige kan je beter wel op lege maag doen juistquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Zou nooit drugs gebruiken op lege maag.
Geen aanrader neequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Blowen op een lege maag gaat bij mij nooit zo lekker neequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sommige kan je beter wel op lege maag doen juist.
Ik ga voor nu toch niet verder dan wietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sommige kan je beter wel op lege maag doen juist.
Net als dat ik vroeger 100% zeker wist dat ik nooit zou gaan roken en blowenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga voor nu toch niet verder dan wiet. En pillen ga ik nooit doen.
Nja, je kan niet zeggen dat je iets 'nooit' gaat doen, maar ik ben er serieus vrij zeker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |