Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij Marokkanen synoniem vindt voor wietkoekjes...
Eensch. Iedereen TC vanavond!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
ik laat in de herfst tattoo zettenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercings en/of tattoos.
Geen idee waar deze vandaan warenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ik
Die bij de Pink in Eindhoven werken volgens zo'n gast wel, hoor.
Why, vind je lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercing in in m'n gezicht/op lichaam op oren na.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Goed zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Geen behoefte aan om het te hebben.quote:
Heb ik dat al gezegd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He een liedje van die ene artiest die je zo tof vindt.
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings"quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Kwamen van de pink, en waren zwak merkte je niks van.
Ik hou niet van neuspiercingsquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Vasje, ik heb weer een ringetje in mn neus. Vind je me nu meer sexy?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
Ik geloof niet dat ze niet werken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel plezier dus Uns met de "harde chillings".
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van 1 hele koek niet? Had je van te voren gegeten?
Flauw hoorquote:
Hoe is het?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn lang termijn geheugen laat mij niet in de steek.
Oh, wanneer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet gegeten, hoogste wat ik geprobeerd had was 3 koekjes omdat ik niks voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |