Je moet ook niet die hele cake meteen op proberen te etenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het niet te heavy is
Zo wispelturig, teringlijer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh ik ga wel eerst weer eens blowen next week
watquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je moet het toch grinden om in die cake te krijgen?
Ohhhquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ging over "waarom is het topic nog niet dicht?" waarschijnlijk. En dat kwam omdat Hork posts verwijderd heeft.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je moet het toch grinden om in die cake te krijgen?
Vies en werken niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb trouwens wietkoekjes gekocht
Die ga ik met 2 gasten opeten en dan mediteren
Niks voor een vrouw in d'r tienerjarenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja sorry ik weet het gewoon allemaal niet meer
Omschrijf je nu Marokkanen?quote:
Ik ben een adolescentquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks voor een vrouw in d'r tienerjaren
Als jij Marokkanen synoniem vindt voor wietkoekjes...quote:
Verrekte alto.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Vasje, ik heb weer een ringetje in mn neus. Vind je me nu meer sexy?
septum of neuspiercing?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Vasje, ik heb weer een ringetje in mn neus. Vind je me nu meer sexy?
Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij Marokkanen synoniem vindt voor wietkoekjes...
Eensch. Iedereen TC vanavond!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zeg, vanavond TC en alle JNG mensen hun piemel en tieten laten zien ter ontgroening
ik laat in de herfst tattoo zettenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercings en/of tattoos.
Geen idee waar deze vandaan warenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond mijn eigen grap zelf het mooiste denk ik
Die bij de Pink in Eindhoven werken volgens zo'n gast wel, hoor.
Why, vind je lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil geen piercings en/of tattoos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |