quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
unscrewed [RUNESCAPE!!!! druk met wc-lvl dus aleen prate alst belangrik is!!!]
die mensen zijn gewoon bang voor zichzelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt, of met een nuchter persoon doen, of met iemand die er al ervaring mee heeft. Als je in de goeie mindset zit, dan bestaat 'eng' niet meer, het is gewoon... anders. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe de rest van de wereld iets labeled kan me niet zoveel schelen, bij drugs gaat het om persoonlijke ervaringen. Ik vind dat het harddrugs zijn omdat het je hele leven kan veranderen (op een positieve manier).
Post jij hier vaak?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon bang voor zichzelf
heb je niets aan dat soort volk
Online offline online offline online offline.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef Onorgineel het volgende:
Unscrewed [:[ :-@ NIET PRATEN BEN KK BOOS OP IEDEREEN NU :-@ :[
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ach, je kan zeggen wat je wilt, iedereen heeft uren, wellicht dagen of weken, gevuld met het spelen van RuneScape.
proest, verdommequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Online offline online offline online offline.
Ehm, no.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ach, je kan zeggen wat je wilt, iedereen heeft uren, wellicht dagen of weken, gevuld met het spelen van RuneScape.
ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik niet, ik stal meubi'squote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb ik ook nog beltegoed aan uitgegeven vroeger
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Met de huistelefoon bellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb ik ook nog beltegoed aan uitgegeven vroeger
Uitzonderingen daargelaten, jij was gewoon nog te jong toen het populairder was dan ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |