Dat moet Bak rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef TheArt het volgende:
Bak 14.47. Wilco komt 4 sec. tekort dus.
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
CQ-ranking is gewoon een site bijgehouden door wielerliefhebbers die jaren terug hun eigen ranking hebben uitgevonden.
Ben je niet in de war met het wereldbekerklassement? Doodzonde trouwens dat dat is afgeschaft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?
Ja, daarom Kelderman aan de leiding. Verwarring ontstond omdat er op de ticker een tijd van 14.47 bij Bak werd genoemd, maar die tijd werd genoemd als de tijd die hij moest rijden.quote:
Ik doel op CQ ranking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het wereldbekerklassement? Doodzonde trouwens dat dat is afgeschaft.
Stond eerst 14.47, dan is het nu wel duidelijk. Na Westra vorig jaar nu weer een Nederlander !quote:
Daar zijn ze op doorgegaan. Die verdween en dus moest er een soortgelijke ranglijst voor in de plaats komen. Het is geen 1 op 1 kopie, maar lijkt er wel veel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?
En gaat steeds meer afwijken omdat er elk jaar gesleuteld wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef TheArt het volgende:
Het is geen 1 op 1 kopie, maar lijkt er wel veel op.
Ik versta er ook bijna niets van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel triest dat die Denen een programma hebben met twee pratende mensen over de koers gedurende een uur, zonder een enkel livebeeld.
Hé ik heb wel 5 sec. bewegend beeld van Rasmus Quaade gezien onderwegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel triest dat die Denen een programma hebben met twee pratende mensen over de koers gedurende een uur, zonder een enkel livebeeld.
Mja, zoveel tijdrijdersgeweld was er nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Marcoss het volgende:
Eindklassement was misschien wel min of meer verwacht (of minimaal plek 2 in ieder geval), maar ritzege is wel een grote verrassing.
Het Deens lezen gaat een stuk beter, lijkt een beetje op Fries.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik versta er ook bijna niets van.
Da's waar, maar Kelderman had voorlopig bij de profs nog niet zoveel laten zien in tijdritten van deze afstand. Wel heel goed in korte tijdritten en hele lange tijdritten, maar tussen 10 en 20 was vaak niet goed. Nu dus wel en direct ook winst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, zoveel tijdrijdersgeweld was er nou ook weer niet.
Flens won hier zelfs ooit de tijdritquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Rick Flens nog zesde kan worden weet je dat je echt een legendarisch slecht deelnemersveld hebt.
Boaro pakt er wel vreselijk weinig van dit jaar. Vorig jaar nog gewoon absolute top in dit soort tijdritten. En de Deense tijdrijders vallen ook flink tegen vandaag. Er was best concurrentie, geen top, maar dat hij wint, is al erg knap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Rick Flens nog zesde kan worden weet je dat je echt een legendarisch slecht deelnemersveld hebt.
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Z'n eerste en enige profzegequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007
Tweede in Kuurne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?
2e in KBK, nog korte klasseringen in diverse tijdritten. Flens is ook geen wonderrenner, hele degelijke knecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?
Was dat niet die compleet verregende KBK?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Marcoss het volgende:
Flens werd ook nog eens 4de in een Tirreno-tijdrit en KBK inderdaad, die koers was echt geniaal.
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat niet die compleet verregende KBK?
Ja, kou, regen, wind.. alles bij elkaar die dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
Die manier van juichenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat gewoon compleet op youtube.Met Weylandt er nog bij.
Volgens mij zijn de dames van de jongerentrui veruit de leukste. Er is ook een groene trui met een witte band, waarvoor is die?quote:
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dit was tevens de eerste overwinning voor Team Belkin.
Tel Criteriums niet mee joh ;-)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveen
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Tel Criteriums niet mee joh ;-)
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?
Vertel jij het even aan de pers dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .
Moppen tappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand wat Petacchi's rol zal zijn trouwens ?
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:21 schreef Slobeend het volgende:
Weening gaat geen Vuelta doen, is dat nou jammer.Wel Eneco Tour en de Canadese wedstrijden.
Dat dacht ik ook ja. Hij zei het gisteravond op Radio 1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..
Baasquote:
Dat is wel onverwacht voor me en erg leuk inderdaadquote:
Toen ik die titel van het filmpje zag dacht ik heel even: 'Wat?! Weening zal toch niet in het Pools kunnen antwoorden?'quote:
Dat 'Euhhhhhhh' in het beginquote:
zijn Engels is er wel op vooruitgegaanquote:
Zou je niet verwachten in dienst van een Australische ploegquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn Engels is er wel op vooruitgegaan
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Ik las Dachauquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Dekker heeft zich wel vaker uitgeleefd in Polen. Ik herinner me uit z'n boek dat Breukink hem eens betrapte met een naakt meisje in de badkamer van zijn hotelkamer. Hilarisch.quote:
wel over Box Hill zag ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef rubbereend het volgende:
rijden ze hetzelfde parcours als tijdens de Spelen?
In grote lijnen wel maar geen rondjes over Box Hill en ook de terugweg is toch wel behoorlijk anders. Ze gaan bijvoorbeeld niet door het park waar Cancellara het hek opzocht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef rubbereend het volgende:
rijden ze hetzelfde parcours als tijdens de Spelen?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Boom wordt 1 en 3 in Zevenbergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn wel 2 lekkertjes bij elkaar zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi om weer even terug te zien. Ook mooi dat Traksel voluit kan praten terwijl er bij de rest geen woord meer uitkomt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat gewoon compleet op youtube.Met Weylandt er nog bij.
[ afbeelding ]
Ik kan de foto niet zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begreep 'em niet gelijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is eigenlijk bij alle wedstrijden wel mogelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef mincemeat het volgende:
Weet iemand of je bij de World Ports Cycling Classic bij de bussen kan komen als kijker?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef marcodej het volgende:
's Avonds wielrennen kijken, beter wordt het niet.
http://tourtracker.tourofutah.com/
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef marcodej het volgende:
's Avonds wielrennen kijken, beter wordt het niet.
http://tourtracker.tourofutah.com/
California was mooi jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!
Ze gaan wel snel trouwens, 8.5 kilometer per minuut.quote:11:18
Just 25km to go in stage 1!
11:17 - 33.5 km to go.
Ja weet ik nog wel! Toen viel er zo'n kerel nog flauw!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef marcodej het volgende:
Hartstikke tof, die nieuwe opzet van Zonneveld, maar DFVC heeft de financiering nog niet eens rond.
volgens mij kan Thijs daar weinig aan doen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef Marcoss het volgende:
Komt omdat Rabobank opeens een maand voor de koers de sponsoring opzegt, is ook niet helemaal netjes..
Nee, was ook ter verdediging van Zonneveldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
volgens mij kan Thijs daar weinig aan doen toch
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 07-08-2013 om 18:29:36Cycling Team De Rijke-Shanks wins prologue in Tour of Portugal reageer retweet
Linkje naar de officiele plannen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef marcodej het volgende:
Hartstikke tof, die nieuwe opzet van Zonneveld, maar DFVC heeft de financiering nog niet eens rond.
Die aankomst was wel weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
Ponzi wint de eerste etappe in Burgos.
Uitslag etappe 1: Burgos - Burgos
1. Simone Ponzi (Italië/Astana) 3u16m34s
2. Daniele Ratto (Italië/Cannondale) z.t.
3. Sergei Chernetski (Rusland/Katusha)
4. Anthony Roux (Frankrijk/FDJ.fr)
5. Dario Cataldo (Italië/Sky ProCycling) + 3s
6. Jens Keukeleire (België/Orica-GreenEdge) + 4s
7. Benoît Vaugrenard (Frankrijk/FDJ.fr) z.t.
8. Mauro Finetto (Italië/Vini Fantini-Selle Italia)
9. Mickaël Cherel (Frankrijk/Ag2r La Mondiale) + 6s
10. Rinaldo Nocentini (Italië//Ag2r La Mondiale) + 10s
Prachtig om te zien inderdaad!quote:
quote:Lars Boom verkiest de geboorte van zijn tweede kind voor de wereldtitelstrijd in Florence. Dat heeft de renner van Belkin inmiddels aan bondscoach Johan Lammerts laten weten.
"Het is sowieso geen WK-parcours dat mij ligt, met een lastige klim. Maar ik wil bij de bevalling zijn en die is normaal gesproken 2 dagen voor de wegrace”, aldus Boom, die samen met zijn vriendin Nike al een dochter heeft, Kee.
Ka of zoiets als Vlinder of Appelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kee Boom? Leuke naam voor een Amerikaanse worstelaar oid.
Nu al benieuwd hoe het kind gaat heten.
Die Duitser is toch de kopman?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Loekoe het volgende:
De Rijke wint in de Ronde van Portugal. En dan laten ze een Duitser als eerste over de finish komen.
EDIT:
Een veldrijdende Duitser.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ka of zoiets als Vlinder of Appel
O.A. meerdere rondjes (3) met klimmen en dalen over de defensieweg en Elsterberg in de finale, dus niet meer die saaie aankomst op vlakke en rechte straat (de Kerkewijk) in Veenendaal. t is natuurlijk nog geen klimwerk zoals je in Valkenburg of Heerlen kunt verwaxchten, maar het is zo ongeveer het beste wat er op de heuvelrug te vinden is om het spannend te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Linkje naar de officiele plannen?
Boeckmans heeft het wel enigszins laten zien, alleen dit jaar niet bepaaldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je een Belg van Vacansoleil wil zijn er toch betere opties zou je zeggen.
En ze hebben De Bie al gehaald, zo'n zelfde type als Boeckmans maar met een stuk meer potentieel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mwah, Boeckmans vind ik sowieso vrij matig. Kan je nog beter bij Topsport Vlaanderen gaan shoppen. Van Staeyen ofzo, die kan nog meer denk ik.
Nordhaug en Vanmarcke aan de leiding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef theodoor9 het volgende:
Arctic race of norway nu live op eurosport!
Raakte wel wat uit balans.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef TheArt het volgende:
Ahlstrand kunnen ze bij Argos maar beter niet laten sprinten, want die werd zelfs kansloos voorbijgesprint door BolBeter Sinkeldam maar laten sprinten de komende dagen.
Die moet ook niet zo zeiken op Eurosport natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Kan de Tweet hier niet plaatsen, maar Jose Been wordt even op haar plek gezet door Luuc Eisenga
https://twitter.com/EisengaL/status/365461474912645122
quote:Mollema wil voor klassement rijden in Vuelta
Bauke Mollema ziet de Ronde van Spanje niet alleen als voorbereidingswedstrijd voor de wereldkampioenschappen in Florence, waar hij zal starten als kopman van de Nederlandse ploeg. Hij wil voor een korte klassering in het klassement rijden in de Vuelta.
In de criteriums merkte de in Leeuwarden wonende Groninger dat zijn zesde plaats in de Tour de France heel wat had losgemaakt. De renner van Team Belkin stond tijdens de ronde bovendien even virtueel op het podium. In Emmen was het weer raak: voor tienduizenden toeschouwers maakte hij samen met Laurens ten Dam en Marcel Kittel een ereronde over het parcours, voordat hij zich in de Gouden Pijl als meest strijdlustige renner ontpopte. “Plotseling ben ik één van de renners waar de mensen voor naar de criteriums komen en dat maakt de beleving voor mij ook wel heel anders in vergelijking met vorig jaar, toen ik was afgestapt in de Tour. De microfonisten halen je toch steeds naar voren en je merkt dat de mensen je herkennen. Je rijdt bepaald niet anoniem rond en ik vond het leuk om dat eens mee te maken.”
Trainingskamp richting Vuelta
Binnenkort gaat de knop weer om en gaat de oud-winnaar van de toekomstronde Tour de l’Avenir zich richten op de sportieve uitdagingen van het najaar. “Ik heb een tiendaags trainingskamp gepland en dan is de focus helemaal op de Vuelta gericht. Het is niet zo dat ik na de Tour de France moeite heb me nog een keer op te laden voor een tweede grote ronde, ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik start er ook met ambities, want zolang ik er goed voor sta, wil ik er voor een klassement rijden. Een tweede vormpiek moet er zeker nog inzitten.”
Kopman in Florence
Vervolgens wacht voor Mollema het WK in Florence. Hij zal er als kopman starten. “Ik heb een gesprek daarover met bondscoach Johan Lammerts gehad, dus het kwam niet als een verrassing dat dit nu in de publiciteit kwam deze week. Ik ben blij met het vertrouwen van de bondscoach, want ook op het wereldkampioenschap verwacht ik goed uit de voeten te kunnen. Er zit toch een langere klim in het WK-rondje van Florence en het parcours is best selectief. Ik hoop er een mooie prestatie neer te kunnen zetten.”
http://www.cyclingonline.(...)sthash.HVOPpHyL.dpuf
Inderdaad zegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef TheArt het volgende:
Indrukwekkende zege van Keukeleire zeg, wat een sprint!
Hij verslaat hier wel een topsprinter als Barry Markus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, deze overwinning van Hummeltje is volgens hem een lange neus naar iedereen die kritiek op hem had. Wat een kleuter.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, deze overwinning van Hummeltje is volgens hem een lange neus naar iedereen die kritiek op hem had. Wat een kleuter.
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)jk_uit_Vuelta__.htmlquote:Blessureleed houdt Steven Kruijswijk uit de komende Ronde van Spanje. Op 24 september ondergaat de Brabander van Belkin een operatie aan de liesslagader.
en knik in het bloedvat en een vernauwing van de ader zorgen al langer voor zoveel problemen dat topprestaties leveren – zeker in een koers van drie weken – onmogelijk is.
„Het is niet leuk, maar ik was opgelucht toen het onderzoek onlangs uitwees dat dit probleem de reden is voor de mindere resultaten”, zegt Kruijswijk, die tot de ingreep gewoon blijft koersen.
"Vijf jaar geleden ben ik ook al onder het mes geweest. Destijds betrof het een kleine operatie, waarbij de knik in de ader werd verholpen door ’m los te maken. Nu wordt het wel iets anders. Er zijn meer risico’s aan verbonden, maar ik ben zoveel topsporter dat ik niet twijfel. Tot twee jaar geleden kon ik in de Giro met de beste tien bergop meekomen. Dit jaar lukte me dat niet meer. Ik wil gewoon de kans die laatste tien, vijftien procent die er toen ontbraken om de stap naar de wereldtop te maken, weer krijgen. Met deze belemmering gaat dat sowieso niet. Dus wordt de keuze makkelijker”, aldus de 26-jarige Nuenenaar.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef Pranjicc het volgende:
Indrukwekkende overwinning van Morton in Utah.
Heerlijk dat 's avonds koers kijken op Tourtracker. Die Tim Johnson (veldrijder) geeft écht goed commentaar. De Tour of Colorado wordt nog interessanter met een sterker startveld.
Waar hij gisteren zo trots was op zijn terreinkennis zat hij vandaag wel erg slecht in de laatste bocht.quote:
Hij met zn zelfoverschattingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Waar hij gisteren zo trots was op zijn terreinkennis zat hij vandaag wel erg slecht in de laatste bocht.
Zo'n beetje elke wielrenner heeft zo'n behandeling gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Ereinion het volgende:
Had Bos ook niet zo'n operatie afgelopen winter? Nog weinig effect van gemerkt.
Kruijwijk haalt nu al een jaar of twee totaal zijn niveau niet. Het zou mooi zijn als dit hem weer terug kan brengen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:01:46Weet iemand nog goede websites over erfrecht en het hoe en wat van kadastrale metingen? Heb er al heel wat maar alles is welkom. reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:13:59Probleem is dat de boer tijdens te Tour zonder aankondiging of wat dan ook met iemand een zogenaamde meting heeft gedaan.Er stond ineens 1/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:15:58Een paal in mijn wei. Vraag me af of dit zomaar kan? Woon er nu 2 jr. Nooit iets aan tuin veranderd en nu komt meneer ineens met de 2/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:17:20Mededeling dat er een meting heeft plaatsgevonden door kadaster en dat ik overal 50 cm terug moet. Vind dit allemaal heel vreemd en vraag3/4 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:19:05Mij dus af of dit zomaar kan. Je zou tenminste toch iemand meedelen dat er een meting plaatsvind in jou tuin? En papieren van de meting?? reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:08:24Kadaster net aan de telefoon gehad. Nooit een meting gedaan door hun! Word gewoon voorgelogen door boer en z'n advocaat! reageer retweet
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke wielrenner heeft zo'n behandeling gehad
En hij viel van een schommelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?
1/3 2/3 3/4quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:
Hoogerland binnenkort te bewonderen bij De Rijdende Rechter waarschijnlijktwitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:01:46Weet iemand nog goede websites over erfrecht en het hoe en wat van kadastrale metingen? Heb er al heel wat maar alles is welkom. reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:13:59Probleem is dat de boer tijdens te Tour zonder aankondiging of wat dan ook met iemand een zogenaamde meting heeft gedaan.Er stond ineens 1/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:15:58Een paal in mijn wei. Vraag me af of dit zomaar kan? Woon er nu 2 jr. Nooit iets aan tuin veranderd en nu komt meneer ineens met de 2/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:17:20Mededeling dat er een meting heeft plaatsgevonden door kadaster en dat ik overal 50 cm terug moet. Vind dit allemaal heel vreemd en vraag3/4 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:19:05Mij dus af of dit zomaar kan. Je zou tenminste toch iemand meedelen dat er een meting plaatsvind in jou tuin? En papieren van de meting?? reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:08:24Kadaster net aan de telefoon gehad. Nooit een meting gedaan door hun! Word gewoon voorgelogen door boer en z'n advocaat! reageer retweet
Verkapte schorsing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?
Giant maakt veel betere fietsen dan Bianchi. Bianchi heeft ook niet zo'n mooie aërodynamische fiets als Giant heeft.quote:
Tijdritjes zullen nu wel weer terug op pre-Giant niveau komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:08 schreef Szura het volgende:
@raykerckhoffs: Bianchi nieuwe materiaalsponsor Belkin. Meer details in Telesport. Giant naar Argos - Shimano.
Ja dus, Roux wint en Ratto op plaats 7quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef TheArt het volgende:
Ratto en Roux gingen tegen elkaar aan sprinten en Ratto kwam half zittend op zijn fiets over de streep, maar wint toch![]()
Benieuwd of er nog iemand teruggezet gaat worden.
Nee dat is het algemeen klassement. Ratto staat nog steeds op 1 wat de daguitslag betreft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:41 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja dus, Roux wint en Ratto op plaats 7
Oeps, dan had ik het verkeerd gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat is het algemeen klassement. Ratto staat nog steeds op 1 wat de daguitslag betreft.
Idd. Gewoon weer Walscher frames overspuiten. Die Bianchi's hebben niet eens weggewerkte remmetjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdritjes zullen nu wel weer terug op pre-Giant niveau komen.
Hij gaat ook de Vuelta winnen uiteraard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Horner gaat lekker. Ik neem aan dat wimderon kijkt?
Stream loopt vast nu helaas..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laatste 15km in Noorwegen: http://www.sportlemon.tv/(...)57884653-616363.html
Ja, maar bijna iedereen staat op 15 seconden, dus kunnen ze zo ook het eindklassement winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
Waarom gaat VCS rijden? Zo zijn toch alle boni's weg?
Misschien dat ze vertrouwen hebben in nog een rit van v. Hummel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
Waarom gaat VCS rijden? Zo zijn toch alle boni's weg?
En er zijn boni's.. Dus VCS moet wel rijden!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar bijna iedereen staat op 15 seconden, dus kunnen ze zo ook het eindklassement winnen.
Nu Bianchi weg is, kan er bijna zeker een kruis over het team, dus net op tijd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Sautor het volgende:
Overigens, is dit voor het eerst dat we Vacansoleil als team zien rijden?
Ja, dat dacht ik ook. Doe je dat niet dan zit Hushovd 400 meter vantevoren opeens op kop en is ie kansloos.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Drebbelman het volgende:
Mooie leadout van Belkin voor Thor.
Ze reden voor zichzelf en terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Doe je dat niet dan zit Hushovd 400 meter vantevoren opeens op kop en is ie kansloos.
Ik zat net hetzelfde te denkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef Ereinion het volgende:
ArroyoWist niet dat die nog fietste.
Helikopter hing er wat dicht boven of zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf was dat? Landa en co ineens in de berm?
Echt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Helikopter hing er wat dicht boven of zo.
Ja.quote:
lol dan heeft Sky hard behoefte aan knechten voor in de bergen voor de Tourquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef Evertjan het volgende:
Porte wil kopmanschap Sky in Giro
Volgend jaar wint Sky alle drie de grote rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |