Dat moet Bak rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef TheArt het volgende:
Bak 14.47. Wilco komt 4 sec. tekort dus.
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
CQ-ranking is gewoon een site bijgehouden door wielerliefhebbers die jaren terug hun eigen ranking hebben uitgevonden.
Ben je niet in de war met het wereldbekerklassement? Doodzonde trouwens dat dat is afgeschaft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?
Ja, daarom Kelderman aan de leiding. Verwarring ontstond omdat er op de ticker een tijd van 14.47 bij Bak werd genoemd, maar die tijd werd genoemd als de tijd die hij moest rijden.quote:
Ik doel op CQ ranking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het wereldbekerklassement? Doodzonde trouwens dat dat is afgeschaft.
Stond eerst 14.47, dan is het nu wel duidelijk. Na Westra vorig jaar nu weer een Nederlander !quote:
Daar zijn ze op doorgegaan. Die verdween en dus moest er een soortgelijke ranglijst voor in de plaats komen. Het is geen 1 op 1 kopie, maar lijkt er wel veel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gebaseerd op de oude wereldranglijst?
En gaat steeds meer afwijken omdat er elk jaar gesleuteld wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef TheArt het volgende:
Het is geen 1 op 1 kopie, maar lijkt er wel veel op.
Ik versta er ook bijna niets van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel triest dat die Denen een programma hebben met twee pratende mensen over de koers gedurende een uur, zonder een enkel livebeeld.
Hé ik heb wel 5 sec. bewegend beeld van Rasmus Quaade gezien onderwegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel triest dat die Denen een programma hebben met twee pratende mensen over de koers gedurende een uur, zonder een enkel livebeeld.
Mja, zoveel tijdrijdersgeweld was er nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Marcoss het volgende:
Eindklassement was misschien wel min of meer verwacht (of minimaal plek 2 in ieder geval), maar ritzege is wel een grote verrassing.
Het Deens lezen gaat een stuk beter, lijkt een beetje op Fries.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik versta er ook bijna niets van.
Da's waar, maar Kelderman had voorlopig bij de profs nog niet zoveel laten zien in tijdritten van deze afstand. Wel heel goed in korte tijdritten en hele lange tijdritten, maar tussen 10 en 20 was vaak niet goed. Nu dus wel en direct ook winst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, zoveel tijdrijdersgeweld was er nou ook weer niet.
Flens won hier zelfs ooit de tijdritquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Rick Flens nog zesde kan worden weet je dat je echt een legendarisch slecht deelnemersveld hebt.
Boaro pakt er wel vreselijk weinig van dit jaar. Vorig jaar nog gewoon absolute top in dit soort tijdritten. En de Deense tijdrijders vallen ook flink tegen vandaag. Er was best concurrentie, geen top, maar dat hij wint, is al erg knap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Rick Flens nog zesde kan worden weet je dat je echt een legendarisch slecht deelnemersveld hebt.
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Z'n eerste en enige profzegequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Flens won de tijdrit in Denemarken nog in 2007
Tweede in Kuurne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?
2e in KBK, nog korte klasseringen in diverse tijdritten. Flens is ook geen wonderrenner, hele degelijke knecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft hij daarna nog gepresteerd?
Was dat niet die compleet verregende KBK?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Marcoss het volgende:
Flens werd ook nog eens 4de in een Tirreno-tijdrit en KBK inderdaad, die koers was echt geniaal.
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat niet die compleet verregende KBK?
Ja, kou, regen, wind.. alles bij elkaar die dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
Die manier van juichenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat gewoon compleet op youtube.Met Weylandt er nog bij.
Volgens mij zijn de dames van de jongerentrui veruit de leukste. Er is ook een groene trui met een witte band, waarvoor is die?quote:
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dit was tevens de eerste overwinning voor Team Belkin.
Tel Criteriums niet mee joh ;-)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveen
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Tel Criteriums niet mee joh ;-)
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?
Vertel jij het even aan de pers dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |