Volgens mij zijn de dames van de jongerentrui veruit de leukste. Er is ook een groene trui met een witte band, waarvoor is die?quote:
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dit was tevens de eerste overwinning voor Team Belkin.
Tel Criteriums niet mee joh ;-)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet Daags na de Tour, de RaboRonde Heerlen, het Spektakel van Steenwijk en de Profronde van Surhuisterveen
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:41 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Tel Criteriums niet mee joh ;-)
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik lees op elke nieuwssite dat de Belkin-renners gewonnen hebben, dat ze het snelste waren. Dus waarom niet?
Vertel jij het even aan de pers dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .
Moppen tappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand wat Petacchi's rol zal zijn trouwens ?
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:21 schreef Slobeend het volgende:
Weening gaat geen Vuelta doen, is dat nou jammer.Wel Eneco Tour en de Canadese wedstrijden.
Dat dacht ik ook ja. Hij zei het gisteravond op Radio 1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..
Baasquote:
Dat is wel onverwacht voor me en erg leuk inderdaadquote:
Toen ik die titel van het filmpje zag dacht ik heel even: 'Wat?! Weening zal toch niet in het Pools kunnen antwoorden?'quote:
Dat 'Euhhhhhhh' in het beginquote:
zijn Engels is er wel op vooruitgegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |