Vertel jij het even aan de pers dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat ze gewonnen hadden voor de wedstrijd .
Moppen tappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand wat Petacchi's rol zal zijn trouwens ?
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:21 schreef Slobeend het volgende:
Weening gaat geen Vuelta doen, is dat nou jammer.Wel Eneco Tour en de Canadese wedstrijden.
Dat dacht ik ook ja. Hij zei het gisteravond op Radio 1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat veranderd? Was wel de bedoeling..
Baasquote:
Dat is wel onverwacht voor me en erg leuk inderdaadquote:
Toen ik die titel van het filmpje zag dacht ik heel even: 'Wat?! Weening zal toch niet in het Pools kunnen antwoorden?'quote:
Dat 'Euhhhhhhh' in het beginquote:
zijn Engels is er wel op vooruitgegaanquote:
Zou je niet verwachten in dienst van een Australische ploegquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn Engels is er wel op vooruitgegaan
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Ik las Dachauquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Dekker heeft zich wel vaker uitgeleefd in Polen. Ik herinner me uit z'n boek dat Breukink hem eens betrapte met een naakt meisje in de badkamer van zijn hotelkamer. Hilarisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |