Zo'n beetje elke wielrenner heeft zo'n behandeling gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Ereinion het volgende:
Had Bos ook niet zo'n operatie afgelopen winter? Nog weinig effect van gemerkt.
Kruijwijk haalt nu al een jaar of twee totaal zijn niveau niet. Het zou mooi zijn als dit hem weer terug kan brengen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:01:46Weet iemand nog goede websites over erfrecht en het hoe en wat van kadastrale metingen? Heb er al heel wat maar alles is welkom. reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:13:59Probleem is dat de boer tijdens te Tour zonder aankondiging of wat dan ook met iemand een zogenaamde meting heeft gedaan.Er stond ineens 1/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:15:58Een paal in mijn wei. Vraag me af of dit zomaar kan? Woon er nu 2 jr. Nooit iets aan tuin veranderd en nu komt meneer ineens met de 2/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:17:20Mededeling dat er een meting heeft plaatsgevonden door kadaster en dat ik overal 50 cm terug moet. Vind dit allemaal heel vreemd en vraag3/4 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:19:05Mij dus af of dit zomaar kan. Je zou tenminste toch iemand meedelen dat er een meting plaatsvind in jou tuin? En papieren van de meting?? reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:08:24Kadaster net aan de telefoon gehad. Nooit een meting gedaan door hun! Word gewoon voorgelogen door boer en z'n advocaat! reageer retweet
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke wielrenner heeft zo'n behandeling gehad
En hij viel van een schommelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?
1/3 2/3 3/4quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:
Hoogerland binnenkort te bewonderen bij De Rijdende Rechter waarschijnlijktwitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:01:46Weet iemand nog goede websites over erfrecht en het hoe en wat van kadastrale metingen? Heb er al heel wat maar alles is welkom. reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:13:59Probleem is dat de boer tijdens te Tour zonder aankondiging of wat dan ook met iemand een zogenaamde meting heeft gedaan.Er stond ineens 1/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:15:58Een paal in mijn wei. Vraag me af of dit zomaar kan? Woon er nu 2 jr. Nooit iets aan tuin veranderd en nu komt meneer ineens met de 2/3 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:17:20Mededeling dat er een meting heeft plaatsgevonden door kadaster en dat ik overal 50 cm terug moet. Vind dit allemaal heel vreemd en vraag3/4 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:19:05Mij dus af of dit zomaar kan. Je zou tenminste toch iemand meedelen dat er een meting plaatsvind in jou tuin? En papieren van de meting?? reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:08:24Kadaster net aan de telefoon gehad. Nooit een meting gedaan door hun! Word gewoon voorgelogen door boer en z'n advocaat! reageer retweet
Verkapte schorsing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sven Kramer had toen toch ook last van een ader in zijn been waardoor hij er een heel jaar ''tussen uit'' moest zijn?
Giant maakt veel betere fietsen dan Bianchi. Bianchi heeft ook niet zo'n mooie aërodynamische fiets als Giant heeft.quote:
Tijdritjes zullen nu wel weer terug op pre-Giant niveau komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:08 schreef Szura het volgende:
@raykerckhoffs: Bianchi nieuwe materiaalsponsor Belkin. Meer details in Telesport. Giant naar Argos - Shimano.
Ja dus, Roux wint en Ratto op plaats 7quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef TheArt het volgende:
Ratto en Roux gingen tegen elkaar aan sprinten en Ratto kwam half zittend op zijn fiets over de streep, maar wint toch![]()
Benieuwd of er nog iemand teruggezet gaat worden.
Nee dat is het algemeen klassement. Ratto staat nog steeds op 1 wat de daguitslag betreft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:41 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja dus, Roux wint en Ratto op plaats 7
Oeps, dan had ik het verkeerd gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat is het algemeen klassement. Ratto staat nog steeds op 1 wat de daguitslag betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |