Goedkope chinese troep man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Omdat de gemiddelde Bianchi rijder een babyboomer met een dikke portemonnee is
Hoe komen ze aan 666 km?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef Gripper het volgende:
Leuk hoor, dat rondje van ons een paar weken geleden met een paar alpencolletjes..![]()
Nee, dan dit![]()
http://racefietsblog.nl/w(...)e-alpen-overfietsen/
Ik wou eigenlijk volgend jaar iets soortgelijks gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef Gripper het volgende:
Leuk hoor, dat rondje van ons een paar weken geleden met een paar alpencolletjes..![]()
Nee, dan dit![]()
http://racefietsblog.nl/w(...)e-alpen-overfietsen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
iets voor de klimgeiten op dit forum?!twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 10:07:21Extra prijs voor de winnaar van het Open NK Klimtijdrit: een startbewijs voor de profkoers van de Dutch Food Valley Classic in 2014. reageer retweet
Thanks critic, is een mylaps chip zo'n chip die je moet hebben voor wedstrijden? want die heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:43 schreef the_critic het volgende:
iets voor de klimgeiten op dit forum?!twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 10:07:21Extra prijs voor de winnaar van het Open NK Klimtijdrit: een startbewijs voor de profkoers van de Dutch Food Valley Classic in 2014. reageer retweet
Het zal wel "vóór de profkoers" moeten zijn. Alleen gaat twitter blijkbaar niet zo lekker om met leestekens.quote:
Ik lees het op alle plekken dat als je dus de snelste tijd hebt, je volgend jaar mee mag koersen. Best gaaf! En ik denk dat je daarmee zeker mensen trekt naar je tocht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het zal wel "vóór de profkoers" moeten zijn. Alleen gaat twitter blijkbaar niet zo lekker om met leestekens.
Ja, en volgend jaar wordt die klassieker op de eerste dinsdag in april gereden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik lees het op alle plekken dat als je dus de snelste tijd hebt, je volgend jaar mee mag koersen. Best gaaf! En ik denk dat je daarmee zeker mensen trekt naar je tocht.
Dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, en volgend jaar wordt die klassieker op de eerste dinsdag in april gereden.
Vreemd... die S-Works frames zijn toch wel kwalitatief hoogwaardig. Heb zelfs een S-Works Roubaix.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Klinkt als een mooie koers, zowel te rijden als om te kijken.
Wie van jullie heeft ervaring met Specialized S Works frames in de zin van dat ze snel op de achterbrug breken? Dit jaar in 2 valpartijen, bij 2 fietsen op precies hetzelfde stuk gebroken.
Terwijl ik mensen ken waaronder ik zelf met een ander merk fiets hard gevallen maar niks aan de hand met het frame.
Is toch best te doen, om op een mooie zaterdag eff vanuit NH naar zeist te kachelen? 3 kwartiertjes rijden, en je zit hier in het bos.quote:
Zijn volgens mij de duurste frames op de Venge na. Nou die nemen ze niet terug omdat er bij de voorvork geveild is. Dat doen de meeste teams zodat je gemakkelijk het wiel eruit kan halen als er een wielwissel plaats moet vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vreemd... die S-Works frames zijn toch wel kwalitatief hoogwaardig. Heb zelfs een S-Works Roubaix.
Wat zegt Specialized er zelf over?
Stoppen of pauzeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:05 schreef thomasss het volgende:
Weet iemand van de iphone strava gebruikers waar je kan uitzetten dat een rit wordt gestopt als je een aantal minuten stilstaat? Heb nu al een paar halve ritten genoteerd
Klinkt mij, als niet echte kenner, inderdaad logisch in de oren. Maar het is zo wonderlijk dat het 50 km na een ingreep van de fietsenmaker (nieuwe voorderailleur dus) opeens gebeurt.quote:
Allebei niet eigenlijk. Bij een openstaande brug of stoplicht stopt Strava niet... Maar als je wat langer stil staat pauzeert/stopt die automatisch en dat wil ik juist nietquote:
Ik denk dat ze daarover gaan zeggen dat een SL raceframe niet gemaakt is om keihard mee op je muil te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vreemd... die S-Works frames zijn toch wel kwalitatief hoogwaardig. Heb zelfs een S-Works Roubaix.
Wat zegt Specialized er zelf over?
Ik vind het juist minder dan jaren geleden, ik ben afkomstig uit Veenendaal en woonde vroeger langs het parcour, 2 straten voor de finish. Vond het leuker dat de finish in het centrum lag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:04 schreef Gripper het volgende:
Ik vind het wel erg veel leuker geworden dan voorgaande jaren, dat heeft Thijs toch maar mooi voor elkaar. Start 's middags, finish om 19.30 's avonds zodat het een criteriumsfeertje krijgt. En niet meer op die saaie kerkewijk in Veenendaal, maar lichtjes bergop (mag eigenlijk geen naam hebben) op de Veenendaalsestraatweg.
... LAP TEKST....
Doet ie dat op alle kransjes op de cassette? Dat tikje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef thettes het volgende:
[..]
nee, amper. Hij schakelt ook prima verder.
Zou het dan niet het freewheel kunnen zijn die vast/losslaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef thettes het volgende:
[..]
nee, amper. Hij schakelt ook prima verder.
Ik durf het niet te zeggen, daarvoor komt het niet frequent genoeg voor. Nouja ga zo toch maar even langs de fietsenmaker, misschien ziet ie het zo. Jammer alleen dat in Amsterdam zo'n beetje alles in de buurt is, behalve een plek om mn racefiets te laten fixen :pquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doet ie dat op alle kransjes op de cassette? Dat tikje?
Belachelijk eigenlijk, maar wel de reden dat ik die nokjes laat zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zijn volgens mij de duurste frames op de Venge na. Nou die nemen ze niet terug omdat er bij de voorvork geveild is. Dat doen de meeste teams zodat je gemakkelijk het wiel eruit kan halen als er een wielwissel plaats moet vinden.
Volgens mij kan dat niet. Ik heb dat ook een paar keer gehad met die iPhone app. Gebruik hem ook eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:12 schreef thomasss het volgende:
[..]
Allebei niet eigenlijk. Bij een openstaande brug of stoplicht stopt Strava niet... Maar als je wat langer stil staat pauzeert/stopt die automatisch en dat wil ik juist niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |