quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef marcodej het volgende:
's Avonds wielrennen kijken, beter wordt het niet.
http://tourtracker.tourofutah.com/
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef marcodej het volgende:
's Avonds wielrennen kijken, beter wordt het niet.
http://tourtracker.tourofutah.com/
California was mooi jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!
Ze gaan wel snel trouwens, 8.5 kilometer per minuut.quote:11:18
Just 25km to go in stage 1!
11:17 - 33.5 km to go.
Ja weet ik nog wel! Toen viel er zo'n kerel nog flauw!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Tour of California dit jaar was ook prachtig wat dat betreft. Lekker om half 1 's nachts de finale van de etappe bekijken. Vooral die rit met 40 graden waar Acevedo won, aankomst bergop. Was geniaal om te zien!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef marcodej het volgende:
Hartstikke tof, die nieuwe opzet van Zonneveld, maar DFVC heeft de financiering nog niet eens rond.
volgens mij kan Thijs daar weinig aan doen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef Marcoss het volgende:
Komt omdat Rabobank opeens een maand voor de koers de sponsoring opzegt, is ook niet helemaal netjes..
Nee, was ook ter verdediging van Zonneveldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
volgens mij kan Thijs daar weinig aan doen toch
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 07-08-2013 om 18:29:36Cycling Team De Rijke-Shanks wins prologue in Tour of Portugal reageer retweet
Linkje naar de officiele plannen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef marcodej het volgende:
Hartstikke tof, die nieuwe opzet van Zonneveld, maar DFVC heeft de financiering nog niet eens rond.
Die aankomst was wel weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
Ponzi wint de eerste etappe in Burgos.
Uitslag etappe 1: Burgos - Burgos
1. Simone Ponzi (Italië/Astana) 3u16m34s
2. Daniele Ratto (Italië/Cannondale) z.t.
3. Sergei Chernetski (Rusland/Katusha)
4. Anthony Roux (Frankrijk/FDJ.fr)
5. Dario Cataldo (Italië/Sky ProCycling) + 3s
6. Jens Keukeleire (België/Orica-GreenEdge) + 4s
7. Benoît Vaugrenard (Frankrijk/FDJ.fr) z.t.
8. Mauro Finetto (Italië/Vini Fantini-Selle Italia)
9. Mickaël Cherel (Frankrijk/Ag2r La Mondiale) + 6s
10. Rinaldo Nocentini (Italië//Ag2r La Mondiale) + 10s
Prachtig om te zien inderdaad!quote:
quote:Lars Boom verkiest de geboorte van zijn tweede kind voor de wereldtitelstrijd in Florence. Dat heeft de renner van Belkin inmiddels aan bondscoach Johan Lammerts laten weten.
"Het is sowieso geen WK-parcours dat mij ligt, met een lastige klim. Maar ik wil bij de bevalling zijn en die is normaal gesproken 2 dagen voor de wegrace”, aldus Boom, die samen met zijn vriendin Nike al een dochter heeft, Kee.
Ka of zoiets als Vlinder of Appelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kee Boom? Leuke naam voor een Amerikaanse worstelaar oid.
Nu al benieuwd hoe het kind gaat heten.
Die Duitser is toch de kopman?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Loekoe het volgende:
De Rijke wint in de Ronde van Portugal. En dan laten ze een Duitser als eerste over de finish komen.
EDIT:
Een veldrijdende Duitser.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |