SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 02-08-2013 22:07:04 ]
Net een quote vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling.
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
Rot op met je trollen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zie iniedergeval dat Ajax makkelijk te pakken is. Net als vorig jaar.
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Hij is niet voor niks met pensioen gegaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
maar die scoort straks en dan vergeet iedereen hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Fischer heeft nog geen bal goed geraakt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Boe-hoe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Klote Pluimquote:
Nee, gewoon degradatie. Maar niet veel geld en veel dure spelers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dit team eindig je amper in het linkerrijtje
Hij heeft er echt de balle verstand van.quote:
Zo gek is dat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
houd je bek dicht hommoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
toen speelde fischer nog in de a1 sukkelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem boven Fischer verkiezen is bespottelijk.
Maar ze creëren toch wel wat kansen.quote:
Sana had nog geen minuut gemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen speelde fischer nog in de a1 sukkel
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
VAN ALLE EREDIVISIETEAMS MAAKT
[..]
E AJAX VORIG SEIZOEN DE MEESTE GOALS VAN BUITEN HET STRAFSCHOPGEBIED (15). RODA JC KREEG OP DEZELFDE MANIER DE MEESTE GOALS TEGEN (12).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Trol? Ajax speelt echt verschrikkelijk slecht. Dat kun je toch wel zien?
Jij snapt er echt niks vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon rustig. PSV moet alles uit de kast halen om te scoren tegen Zulte, Ajax doet dat op 10 procent tegen een betere ploeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:
quote:
kanker moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Kwestie met kanker schelden
Antwoord van de VBL-SC:
Wij willen hier wel mee ophouden
2 minuten en 14 seconden erover doen.quote:
maar wel in één keer goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
F
[..]
2 minuten en 14 seconden erover doen.
Ik denk dat frank het met mij eens is. Hij ziet ook wel dat Roda er makkelijk een paar in had kunnen schieten ondanks dat Roda echt verschrikkelijk slecht speelt.quote:
Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
Ajax is goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.
Geven wel iets te veel wegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat moet de komende vier wedstrijden wel fors beter danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatisch
Siggy nog helemaal niet gezien deze wedstrijd, Ajax speelt gewoon met 10 man zonder spits.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Stiggie het volgende:
3-0 moet nog wel kunnen... anders idd magertjes
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVAlleen verliezen die daarna ook.
Ik was helemaal vergeten dat hij dat wasquote:
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaar
Tegen de andere tegenstanders konden ze gewoon niet beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.
Jawel en toen lieten ze het steeds liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen de andere tegenstanders konden ze gewoon niet beter
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
Kan iemand mijn post opzoeken waar ik zei dat Fischer zou scoren
Deze?quote:
Hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
Kan iemand mijn post opzoeken waar ik zei dat Fischer zou scoren
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar die scoort straks en dan vergeet iedereen het
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
Nou gelukkig nog die derde goal, maar het moet echt beter bij Ajax. Volgende week AZ uit, dan moet je veel scherper zijn voor de goal
Daarom blijft hij ook staan, hij scoort toch welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef Stiggie het volgende:
Kut spelen en toch scoren.
Dat kan Fischer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.
Ga je hier je plezier aan beleven dit seizoen? Je moet wat als je club geenkampioen wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.
Dit doet hij altijd joh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je hier je plezier aan beleven dit seizoen? Je moet wat als je club geenkampioen wordt.
Siem mag ook.quote:
Zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan iemand dit gifje alvast even aanpassen voor 2013-2014
[ afbeelding ]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n van der Hoorn speelt gewoon 0 minuten deze week denk ik. Veel te veel spelers bij Ajax.
Gouweleeuwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZ
Dan moet hij nog wel spelen. Veltman gaat 90 minuten bij Jong Ajax naast Denswil spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZ
De transferperiode duurt nog lang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n van der Hoorn speelt gewoon 0 minuten deze week denk ik. Veel te veel spelers bij Ajax.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zeg het maar morgen
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
Alle thuisploegen winnen.
Zullen vast wel afspraken staan met oa Alderweireld een week voor 2 september, als hij blijft moet Veltman of van der Hoorn gewoon ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De transferperiode duurt nog lang.
ADO.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
Ik denk het ook jochie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
je bent een psver? wat zielig voor je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet geen reactie?Wat voorspelbaar.
Wanneer wordt je ook alweer 13 jaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
je bent een psver? wat zielig voor je.
real funny fonziequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer wordt je ook alweer 13 jaar?
wordt jequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee hé.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, ik roep om de 10 posts dat ik een club kut vind en ik ben er meer mee bezig dan mijn eigen club.quote:
Feyenoord ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen op de hoogste plaats die dit seizoen bereikt gaat worden.
Ging met wat moeite, maar de maestro maakt ook wel eens fouten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix heeft de op gefixed, like a boss.
Persoonlijke voorkeur van GGMM.quote:
Designer van FOK heeft er een gemaakt die de meeste mensen mooier vonden, werd me verzocht hem te wijzigen.quote:
De meeste? Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Designer van FOK heeft er een gemaakt die de meeste mensen mooier vonden, werd me verzocht hem te wijzigen.
VBL / Live Eredivisieverslagen 13/14 #1 Zin in!
Zag in het 2e topic nogal veel mensen die de huidige OP heel lelijk vonden.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag in het 2e topic nogal veel mensen die de huidige OP heel lelijk vonden.
VMSDKR, Gramulanion, Stijn, Tyron. Ikzelf.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Die groene letters vind ik heel lelijk
Voor de rest heel tof.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:53 schreef Tyron het volgende:
Ik had de groene letters zwart gemaakt, verder puik werk Davy.
Ja, verdraai het maar. Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je zei dat ze het lelijk vonden.
Ik verdraai helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, verdraai het maar. Je weet wat ik bedoel.
Ja, daarmee doelde ik op Gram en die VMSDKR in het 2e topic, maar later heb ik ook de namen vand e mensen die de andere gewoon mooier vonden er tussen gezet. Daar draait het namelijk uiteindeiljk om, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verdraai helemaal niks.
[ afbeelding ]
Waarom blijf je volhouden terwijl er duidelijk staat dat je zei dat die namen het lelijk vonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarmee doelde ik op Gram en die VMSDKR in het 2e topic, maar later heb ik ook de namen vand e mensen die de andere gewoon mooier vonden er tussen gezet. Daar draait het namelijk uiteindeiljk om, toch?
Top.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maargoed, laat de huidige maar er in staat
ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even voorspellen:
Zaterdag:
ADO - PSV
NEC - FC Grunn
FC Twente - RKC
Heerenveen - AZ
Zondag:
Cambuur - NAC
FC Utreg - GAE
Vitesse - Heracles
PEC - Feyenoord
We waarderen allemaal de moeite die je erin hebt gestoken hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijf je volhouden terwijl er duidelijk staat dat je zei dat die namen het lelijk vonden.
En dan kom ik met quotes dat ze het niet lelijk vonden en dan roep je dat ik het verdraai. Beetje raar dit.
Maargoed, laat de huidige maar er in staat. Gewoon beetje raar dat ik daar lang mee bezig ben geweest en mensen het mooi vonden en dat het zo zonder overleg wordt vervangen
Verder maar weer ontopic
Bedankt Tyron. Eriksen is niet slecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
We waarderen allemaal de moeite die je erin hebt gestoken hoor
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO
NEC
Twente
Heerenveen
Cambuur
Go Ahead
Vitesse
PEC
Is dit wat je hoopt of wat je denkt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO
NEC
Twente
Heerenveen
Cambuur
Go Ahead
Vitesse
PEC
ADO - PSV is hoop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit wat je hoopt of wat je denkt?
Nee. Achilles om 18:45.quote:
Jammer hoor. Vind dat ze best alles kunnen uitzenden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Achilles om 18:45.
Drie eredivisiekanalen
FOX 1
ADO - PSV 18:45
HEE - AZ 20:45
FOX 3
TWE - RKC 19:45
FOX 5
NEC - GRO 19:45
Moeten ze er eerst kanalen bijnemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer hoor. Vind dat ze best alles kunnen uitzenden.
/care. Narsingh moet dus die bakkali eruit spelen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
Wijnaldum - Maher - Schaars
Bakkali - Locadia - Depay
Waarom post je over psv? niemand die dat wat interesseert hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Uh oké
Je post wel vaak care voor iemand die het niet boeit.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom post je over psv? niemand die dat wat interesseert hoor.
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
http://fok.nl/sherlock/?by=syntix&about=psv¬intopic=0
Nah ik blijf lekker doorgaan om kneusjes als jou te irriterenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.
#teamsyntixquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah ik blijf lekker doorgaan om kneusjes als jou te irriteren
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bank: Toivonen, Marcelo, Matavz, Tyton, Brenet, Jozefzoon, Hiljemark.
quote:
Ik vind het best een bazen bank. Voegen allemaal wel wat toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best een bazen bank. Voegen allemaal wel wat toe.
Ik zie nu pas Marcelo. Maar voor de rest is het echt wel goed.quote:
Je hebt Brenet 1 wedstrijd zien spelen kneus. En over Hiljemark lul je maar weer eens wat naquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.
Jozefzoon vind ik ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie nu pas Marcelo. Maar voor de rest is het echt wel goed.
Dit overtuigt me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt Brenet 1 wedstrijd zien spelen kneus. En over Hiljemark lul je maar weer eens wat na
Is iemand die tijdens het invallen wel altijd iets kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jozefzoon vind ik ook niet bijzonder.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is iemand die tijdens het invallen wel altijd iets kan veroorzaken.
Gloednieuw studio, ja ja.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:51:34In een gloednieuwe studio start om 18:00 uur de eerste voetbalzaterdag van de #Eredivisie. Kijk mee naar #ADOPSV #TweRKC #NECGro en #HeeAZ reageer retweet
Als ze NIET in HD uitzenden stuur ik Iwan en Tom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gloednieuw studio, ja ja.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:51:34In een gloednieuwe studio start om 18:00 uur de eerste voetbalzaterdag van de #Eredivisie. Kijk mee naar #ADOPSV #TweRKC #NECGro en #HeeAZ reageer retweet
Betaald van gloednieuwe prijzenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint dit gewoon natuurlijk, in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord heeft PSV het nooit moeilijk tegen de ploegen ADO en FC Utrecht. Ik verwacht een 4-0 zege voor PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
Ben benieuwd naar PSV vanavond. Locadia basis!
Ik zie hem voor het eerst. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand deze al gepost?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
heeft PSV het nooit moeilijk tegen de ploegen ADO en FC Utrecht. Ik verwacht een 4-0 zege voor PSV.
Ja wat?quote:
Streams doen het nog niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
ajacied422 geef eens pics van decor dan
Van de negen wedstrijden:quote:
Nog steeds zijn het maar krappe zeges. Dat noem ik niet makkelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van de negen wedstrijden:
6 gewonnen
2 gelijk
1 verloren
Dat doet Ajax slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |