De meeste? Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Designer van FOK heeft er een gemaakt die de meeste mensen mooier vonden, werd me verzocht hem te wijzigen.
VBL / Live Eredivisieverslagen 13/14 #1 Zin in!

Zag in het 2e topic nogal veel mensen die de huidige OP heel lelijk vonden.quote:

quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag in het 2e topic nogal veel mensen die de huidige OP heel lelijk vonden.
VMSDKR, Gramulanion, Stijn, Tyron. Ikzelf.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Die groene letters vind ik heel lelijk
Voor de rest heel tof.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:53 schreef Tyron het volgende:
Ik had de groene letters zwart gemaakt, verder puik werk Davy.

Ja, verdraai het maar. Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je zei dat ze het lelijk vonden.

Ik verdraai helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, verdraai het maar. Je weet wat ik bedoel.

Ja, daarmee doelde ik op Gram en die VMSDKR in het 2e topic, maar later heb ik ook de namen vand e mensen die de andere gewoon mooier vonden er tussen gezet. Daar draait het namelijk uiteindeiljk om, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verdraai helemaal niks.
[ afbeelding ]

Waarom blijf je volhouden terwijl er duidelijk staat dat je zei dat die namen het lelijk vonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarmee doelde ik op Gram en die VMSDKR in het 2e topic, maar later heb ik ook de namen vand e mensen die de andere gewoon mooier vonden er tussen gezet. Daar draait het namelijk uiteindeiljk om, toch?

Top.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maargoed, laat de huidige maar er in staat

ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even voorspellen:
Zaterdag:
ADO - PSV
NEC - FC Grunn
FC Twente - RKC
Heerenveen - AZ
Zondag:
Cambuur - NAC
FC Utreg - GAE
Vitesse - Heracles
PEC - Feyenoord

We waarderen allemaal de moeite die je erin hebt gestoken hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijf je volhouden terwijl er duidelijk staat dat je zei dat die namen het lelijk vonden.
En dan kom ik met quotes dat ze het niet lelijk vonden en dan roep je dat ik het verdraai. Beetje raar dit.
Maargoed, laat de huidige maar er in staat. Gewoon beetje raar dat ik daar lang mee bezig ben geweest en mensen het mooi vonden en dat het zo zonder overleg wordt vervangen
Verder maar weer ontopic

Bedankt Tyron. Eriksen is niet slecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
We waarderen allemaal de moeite die je erin hebt gestoken hoor

quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO
NEC
Twente
Heerenveen
Cambuur
Go Ahead
Vitesse
PEC

Is dit wat je hoopt of wat je denkt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO
NEC
Twente
Heerenveen
Cambuur
Go Ahead
Vitesse
PEC

ADO - PSV is hoop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit wat je hoopt of wat je denkt?

Nee. Achilles om 18:45.quote:

Jammer hoor. Vind dat ze best alles kunnen uitzenden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Achilles om 18:45.
Drie eredivisiekanalen
FOX 1
ADO - PSV 18:45
HEE - AZ 20:45
FOX 3
TWE - RKC 19:45
FOX 5
NEC - GRO 19:45
| Forum Opties | |
|---|---|