SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 02-08-2013 22:07:04 ]
Net een quote vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling.
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
Rot op met je trollen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zie iniedergeval dat Ajax makkelijk te pakken is. Net als vorig jaar.
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Hij is niet voor niks met pensioen gegaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
maar die scoort straks en dan vergeet iedereen hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Fischer heeft nog geen bal goed geraakt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Boe-hoe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Klote Pluimquote:
Nee, gewoon degradatie. Maar niet veel geld en veel dure spelers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dit team eindig je amper in het linkerrijtje
Hij heeft er echt de balle verstand van.quote:
Zo gek is dat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
houd je bek dicht hommoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
toen speelde fischer nog in de a1 sukkelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem boven Fischer verkiezen is bespottelijk.
Maar ze creëren toch wel wat kansen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |