SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 02-08-2013 22:07:04 ]
Net een quote vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling.
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
Rot op met je trollen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zie iniedergeval dat Ajax makkelijk te pakken is. Net als vorig jaar.
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Hij is niet voor niks met pensioen gegaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net een quote vers van de pers:
Johan Derksen "Ik schat Feyenoord veel hoger in dan PSV"
maar die scoort straks en dan vergeet iedereen hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Fischer heeft nog geen bal goed geraakt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Roda had er 2/3 in moeten schieten. Elke normale voetballer had die ballen erin geschoten.
Boe-hoe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Klote Pluimquote:
Nee, gewoon degradatie. Maar niet veel geld en veel dure spelers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dit team eindig je amper in het linkerrijtje
Hij heeft er echt de balle verstand van.quote:
Zo gek is dat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
houd je bek dicht hommoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii had Sana vorig jaar in z'n Manager![]()
toen speelde fischer nog in de a1 sukkelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem boven Fischer verkiezen is bespottelijk.
Maar ze creëren toch wel wat kansen.quote:
Sana had nog geen minuut gemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen speelde fischer nog in de a1 sukkel
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
VAN ALLE EREDIVISIETEAMS MAAKT
[..]
E AJAX VORIG SEIZOEN DE MEESTE GOALS VAN BUITEN HET STRAFSCHOPGEBIED (15). RODA JC KREEG OP DEZELFDE MANIER DE MEESTE GOALS TEGEN (12).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Trol? Ajax speelt echt verschrikkelijk slecht. Dat kun je toch wel zien?
Jij snapt er echt niks vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon rustig. PSV moet alles uit de kast halen om te scoren tegen Zulte, Ajax doet dat op 10 procent tegen een betere ploeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:
quote:
kanker moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Kwestie met kanker schelden
Antwoord van de VBL-SC:
Wij willen hier wel mee ophouden
2 minuten en 14 seconden erover doen.quote:
maar wel in één keer goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
F
[..]
2 minuten en 14 seconden erover doen.
Ik denk dat frank het met mij eens is. Hij ziet ook wel dat Roda er makkelijk een paar in had kunnen schieten ondanks dat Roda echt verschrikkelijk slecht speelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |