Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
Ajax is goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.
Geven wel iets te veel wegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat moet de komende vier wedstrijden wel fors beter danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatisch
Siggy nog helemaal niet gezien deze wedstrijd, Ajax speelt gewoon met 10 man zonder spits.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Stiggie het volgende:
3-0 moet nog wel kunnen... anders idd magertjes
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVAlleen verliezen die daarna ook.
Ik was helemaal vergeten dat hij dat wasquote:
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaar
Tegen de andere tegenstanders konden ze gewoon niet beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |