Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
Ajax is goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 is wel matig. Was Roda zo goed achterin of is Ajax slecht?
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax vond het wel mooi geweest na de 2-0 denk ik, wel jammer.
Geven wel iets te veel wegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat moet de komende vier wedstrijden wel fors beter danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
genoeg kansen nog hoor. afwerken dramatisch
Siggy nog helemaal niet gezien deze wedstrijd, Ajax speelt gewoon met 10 man zonder spits.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Stiggie het volgende:
3-0 moet nog wel kunnen... anders idd magertjes
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denkwijze jatten van PSVAlleen verliezen die daarna ook.
Ik was helemaal vergeten dat hij dat wasquote:
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV dacht nooit zo, die gingen juist altijd voor de 5-0 en 6-0 getuige hun enorm hoge doelsaldo van vorig jaar
Tegen de andere tegenstanders konden ze gewoon niet beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alleen tegen de makkelijkste tegenstanders.
Jawel en toen lieten ze het steeds liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen de andere tegenstanders konden ze gewoon niet beter
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
Kan iemand mijn post opzoeken waar ik zei dat Fischer zou scoren
Deze?quote:
Hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Tyron het volgende:
Kan iemand mijn post opzoeken waar ik zei dat Fischer zou scoren
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar die scoort straks en dan vergeet iedereen het
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
Nou gelukkig nog die derde goal, maar het moet echt beter bij Ajax. Volgende week AZ uit, dan moet je veel scherper zijn voor de goal
Daarom blijft hij ook staan, hij scoort toch welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef Stiggie het volgende:
Kut spelen en toch scoren.
Dat kan Fischer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.
Ga je hier je plezier aan beleven dit seizoen? Je moet wat als je club geenkampioen wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat de verdediging scherper moet aangezien een werkelijk allerslechtst Roda dat ik ooit heb gezien makkelijk 2/3 goals had kunnen maken.
Dit doet hij altijd joh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je hier je plezier aan beleven dit seizoen? Je moet wat als je club geenkampioen wordt.
Siem mag ook.quote:
Zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan iemand dit gifje alvast even aanpassen voor 2013-2014
[ afbeelding ]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n van der Hoorn speelt gewoon 0 minuten deze week denk ik. Veel te veel spelers bij Ajax.
Gouweleeuwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZ
Dan moet hij nog wel spelen. Veltman gaat 90 minuten bij Jong Ajax naast Denswil spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die speler is gehaald met oog op de toekomst. Maar ik heb het idee dat het een minder groot talent is dan Gouweleeuw van AZ
De transferperiode duurt nog lang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n van der Hoorn speelt gewoon 0 minuten deze week denk ik. Veel te veel spelers bij Ajax.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zeg het maar morgen
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
Alle thuisploegen winnen.
Zullen vast wel afspraken staan met oa Alderweireld een week voor 2 september, als hij blijft moet Veltman of van der Hoorn gewoon ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De transferperiode duurt nog lang.
ADO.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
Ik denk het ook jochie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |