Moeten ze er eerst kanalen bijnemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer hoor. Vind dat ze best alles kunnen uitzenden.
/care. Narsingh moet dus die bakkali eruit spelen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
Wijnaldum - Maher - Schaars
Bakkali - Locadia - Depay
Waarom post je over psv? niemand die dat wat interesseert hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Uh oké
Je post wel vaak care voor iemand die het niet boeit.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom post je over psv? niemand die dat wat interesseert hoor.
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
http://fok.nl/sherlock/?by=syntix&about=psv¬intopic=0
Nah ik blijf lekker doorgaan om kneusjes als jou te irriterenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.
#teamsyntixquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig de massa. Dus stop maar met het posten van psv updates etc. no one gives a fuck.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah ik blijf lekker doorgaan om kneusjes als jou te irriteren
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bank: Toivonen, Marcelo, Matavz, Tyton, Brenet, Jozefzoon, Hiljemark.
quote:
Ik vind het best een bazen bank. Voegen allemaal wel wat toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best een bazen bank. Voegen allemaal wel wat toe.
Ik zie nu pas Marcelo. Maar voor de rest is het echt wel goed.quote:
Je hebt Brenet 1 wedstrijd zien spelen kneus. En over Hiljemark lul je maar weer eens wat naquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Toivonen & Brenet na zijn het allemaal faalspelers.
Jozefzoon vind ik ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie nu pas Marcelo. Maar voor de rest is het echt wel goed.
Dit overtuigt me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt Brenet 1 wedstrijd zien spelen kneus. En over Hiljemark lul je maar weer eens wat na
Is iemand die tijdens het invallen wel altijd iets kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jozefzoon vind ik ook niet bijzonder.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is iemand die tijdens het invallen wel altijd iets kan veroorzaken.
Gloednieuw studio, ja ja.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:51:34In een gloednieuwe studio start om 18:00 uur de eerste voetbalzaterdag van de #Eredivisie. Kijk mee naar #ADOPSV #TweRKC #NECGro en #HeeAZ reageer retweet
Als ze NIET in HD uitzenden stuur ik Iwan en Tom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gloednieuw studio, ja ja.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:51:34In een gloednieuwe studio start om 18:00 uur de eerste voetbalzaterdag van de #Eredivisie. Kijk mee naar #ADOPSV #TweRKC #NECGro en #HeeAZ reageer retweet
Betaald van gloednieuwe prijzenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint dit gewoon natuurlijk, in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord heeft PSV het nooit moeilijk tegen de ploegen ADO en FC Utrecht. Ik verwacht een 4-0 zege voor PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
Ben benieuwd naar PSV vanavond. Locadia basis!
Ik zie hem voor het eerst. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand deze al gepost?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
heeft PSV het nooit moeilijk tegen de ploegen ADO en FC Utrecht. Ik verwacht een 4-0 zege voor PSV.
Ja wat?quote:
Streams doen het nog niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
ajacied422 geef eens pics van decor dan
Van de negen wedstrijden:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |