Pics.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Hey die trui van Hanna heb ik ook, mij staat ie beter. En ik draag em 's winters.
Haha ik wilde al bijdehand gaan doen met een plaatje van die truiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Nee, niet alleen van die trui maar ook met een alors erin.
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef Hierro het volgende:
Gewoon alle steden langs de kust noemen
Politici krijgen aangeleerd altijd te blijven lachenquote:
slechter dan Dick jol als gastquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht die combi Freriks en Maarten is.
idd, Maarten is wel tofquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht die combi Freriks en Maarten is.
Meh. Ik was vorig jaar bij de opnamen en die man is eigenlijk dodelijk saai. Ze moeten echt moeite doen om er een interessante anekdote in te houden is mijn indruk.quote:
Die stemprocedure was wel lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Wat een rattennest dat CDA, ik wil die dvd nog wel een keer zien![]()
Al die leden die 30 seconden mochten spreken en keihard werden afgekaptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stemprocedure was wel lachen
Nee na 7 keer mag je weg en zit je in de finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Baszh het volgende:
Hebben ze Charly weggestuurd omdat ze anders dachten dat hij en Hanna er tot het eind in bleven?
Van Britt?quote:
Leukquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:42 schreef Tem het volgende:
Die Hanna is wel bijdehand maar een verschrikkelijk wijf.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wacht nog steeds op Alors en haar trui
Wel in KPD.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:39 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn trui wil niet op de foto. En zonder mag niet van Danny.
http://nos.nl/artikel/535778-politie-loverboys-op-internet.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:54 schreef Tem het volgende:
Ik wil hiervoor ook best een uitzondering maken en mag je het aanleveren via pm.
Ik zie niet echt wat ze verkeerd doet. Bovendien won ze vandaag ook gewoon weer makkelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef Chiappucci het volgende:
Hanna is echt kut inderdaad. Wat een irritant wijf is dat zeg
Nou ja, makkelijk..... Zo won het op een disneyvraagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat ze verkeerd doet. Bovendien won ze vandaag ook gewoon weer makkelijk.
Die haalt het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind Hanna helemaal niet zo irritant eigenlijk, hoop dat ze nog ver komt.
Wat kunnen meningen toch verschillen. Bij mij is het echt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind hanna trouwens echt 20x beter dan Sjarlie
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind hanna trouwens echt 20x beter dan Sjarlie
Die heb ik nog nooit gezien. Afkloppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.
We weten nu wel dat ze haar inscheuring of uitscheuring heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en met dat irritante wijf van hem is het een soort tweekoppig monster dat overal opduikt. Met hun hipsterbrillen.
quote:
Voederbietels zei hij, Jovink en de Voederbietels was de band van de zoon van Bennie Jolink (en zij zijn tevens de oprichters van de Zwarte Cross).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens meende ik dat Jan Beatles zei bij de Normaal-vraag.
Lette ook niet zo op op dat moment, maar blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voederbietels zei hij, Jovink en de Voederbietels was de band van de zoon van Bennie Jolink (en zij zijn tevens de oprichters van de Zwarte Cross).
Beatles was één van de goede antwoorden want het was een All You Need vraagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens meende ik dat Jan Beatles zei bij de Normaal-vraag.
Dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Beatles was één van de goede antwoorden want het was een All You Need vraag
Maarten moest wel weer lachen. Ze delen dezelfde humorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ymke komt met een goed verhaal.
Ik wil nog 6 topshows met Ymke.quote:
Als je het volgt.quote:
Iedereen kan er toch wel 10 opnoemen, de meeste grote steden hebben er wel een.quote:
Utrechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen kan er toch wel 10 opnoemen, de meeste grote steden hebben er wel een.
Twente een beetje...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht
Groningen
Zwolle
Heerenveen
Den Haag
Dat zijn de clubs waarbij stadsnaam belangrijk is.
Ja maar als je aan Amsterdam denkt dan denk je toch aan Ajax, idem voor Rotterdam en Eindhoven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht
Groningen
Zwolle
Heerenveen
Den Haag
Dat zijn de clubs waarbij stadsnaam belangrijk is.
Zou wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk blijft Ymke nog een dagje
Je moet haar nageven, ze ratelt zo een hele hoop antwoorden op waar dan meestal iets goeds tussen zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk blijft Ymke nog een dagje
VI Oranjequote:
Doe dan niet mee, muts.quote:
Er zal vast een verband zijn tussen algemene kennis en intelligentie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jullie geloven toch niet echt dat deze vragen iets zeggen over intelligentie?
Dit is alleen maar statische kennis.
En door welke factoren wordt die relatie gemodereerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zal vast een verband zijn tussen algemene kennis en intelligentie.
Het programma heet "De slimste mens" dus is de winnaar de slimste mens. Philip Freriks heeft jarenlang het journaal gepresenteerd, dus als hij iets zegt op televisie kun je ervan uitgaan dat het waar is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sarcasme, ik waardeer hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het programma heet "De slimste mens" dus is de winnaar de slimste mens. Philip Freriks heeft jarenlang het journaal gepresenteerd, dus als hij iets zegt op televisie kun je ervan uitgaan dat het waar is.
Jij gelooft toch niet dat er mensen zijn die dit geloven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is alleen maar statische kennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Absoluut geen dom meisjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef golfer het volgende:
Waar had ik die Ymke huppeltrut van moeten kennen, want het begin met de intro stond niet op mijn opname?
Speelde ze nou dat ze zo dom was of is ze dat daadwerkelijk?
Vooral bloedirritant inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Absoluut geen dom meisje
Carmina Burana?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand hoe dat klassieke stuk heet bij de luistervraag? Kon het antwoord met geen mogelijkheid verstaan! Bij voorbaat dank
Dat vroeg ik me ook af, maar ik heb even gegoogeld. Vooral bekend van RTL5: Take me out, en Echte meisjes in de jungle. Heeft ook met Britt programma's gemaakt: Britt & Ymke ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef golfer het volgende:
Maar de vraag was waar ik dat meisje van zou moeten kennen en wat ze doet en waarom het een BN-er is?
OMGquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, maar ik heb even gegoogeld. Vooral bekend van RTL5: Take me out, en Echte meisjes in de jungle. Heeft ook met Britt programma's gemaakt: Britt & Ymke ...
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ymke_Wieringa
picsquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef Tem het volgende:
Ik heb zo'n trui als Maarten. Inclusief roos.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die nieuwkomers bakken er niks van
Lenny Kravitz zeggen en Jimi Hendrix bedoelenquote:
In principe genoeg als je tegenstander op 11 seconden staat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Die Freriks denkt ook altijd dat je met 2 seconden nog wat kan
Cabaretierquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Klaas wel leuk! Wat doet hij precies?
Ik erger me telkens aan dat hele genante lachen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef golfer het volgende:
Hanna dus ook zeker van de finaleweek.![]()
Van Sharon valt me op hoe weinig algemene ontwikkeling ze heeft en hoe beperkt zij (en met haar vele andere politici) is op bepaalde punten.
Ja graag weg ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:09 schreef Slobeend het volgende:
Dat Sharon maar snel mag afvallen, ze weet vrij weinig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_Goedemondtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heet die Ronald nou van achternaam?
Snijdersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heet die Ronald nou van achternaam?
Thanksquote:
ze was zo enorm veel afgevallen, maar dat is duidelijk verleden tijdquote:
Het is toch anders als je in de studio zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef padlarf het volgende:
fucking retards, ik ben er weer klaar mee
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, het ergert mij echter te veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is toch anders als je in de studio zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |